Citat:
Ursprungligen postat av
foxtrout
Tror någon här att EB verkligen kommer få uppleva sin 50års dag? Snubben verkar bara bry sig om fet mat och alkohol i mängder.
Kan EB tapoa 50 kg och fortfarande vara denna personlighet på gott o ont?
Själv tror jag dessvärre att EB är alkolist och matmissbrukare. Finns inga spärrar.
Jag tror definitivt att EB kommer att kunna uppleva sin 70-årsdag. Det finns tjocka personer som blir gamla tex. Lasse Holmqvist, J-Ö Svahn, GW mfl. Sen finns det tjocka som dör tidigt som tex. Uffe Larsson. Livslängd beror mycket på arvsanlagen. Däremot tror jag att EB kommer få problem med hälsan, kraftigt minskad rörlighet, artros och andfåddhet efter 60 vilket leder till sämre livskvalitét.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lingonkrans
Jag tror faktiskt Edward väger mer. Säkert runt 160 kg. Har sett honom live och han var enormt stor.
Att vara stor är inte detsamma som att vara tjock. Alltså är Edward 50% stor och 50% tjock.
Citat:
Ursprungligen postat av
LordLancaster
Hittade en väldigt talande bild där hans nedersta bilring verkligen hänger ner i byxan och i princip täcker hans kön. Tror han får specialbeställa sina byxor i tjockisaffärer eftersom han måste knäppa dem över bilringen:
https://w.cdn-expressen.se/images/3f/84/3f84520d393140fda2ee39f1b557fe1e/annan/650@80.jpg
Tycker han ser ut att ha klass 2 fetma, dvs full rörlighet och ett BMI på ca 35.