Citat:
Kan bara hålla med.Vill bestämt påstå att skrämseln som sprids är skam-påle-drevet i denna tråd till största del ansvarig för.
Inte minst barnen vars far och mor smutskastas bör kanske ägnas en otänkt tanke.
Här vilar också ett tungt ansvar på Åkl Åsa jätte-mycket-teknisk-bevisning Hiding att med några få men denna gång "betänksamma" ord till media som talar MOT den nu på Örebro torg vid skam-pålen fjättrade barnafadern som GM.
Vad har säckarna med jättemycket-teknisk-bevisning gav för svar som INTE var förväntat?
Vad som alla insatta vet så finns bland i dom flera hundra förhören åtskilligt som talar MOT den i bygden baktalade och bespottade familjen som inblandade i mordet?
Ett kungarike för att ta del av utredingsmaterialet i sin helhet och utifrån dom ställa ett antal klargörande frågor till hitintills oantastliga Åkl Åsa Hiding.
Inte minst barnen vars far och mor smutskastas bör kanske ägnas en otänkt tanke.
Här vilar också ett tungt ansvar på Åkl Åsa jätte-mycket-teknisk-bevisning Hiding att med några få men denna gång "betänksamma" ord till media som talar MOT den nu på Örebro torg vid skam-pålen fjättrade barnafadern som GM.
Vad har säckarna med jättemycket-teknisk-bevisning gav för svar som INTE var förväntat?
Vad som alla insatta vet så finns bland i dom flera hundra förhören åtskilligt som talar MOT den i bygden baktalade och bespottade familjen som inblandade i mordet?
Ett kungarike för att ta del av utredingsmaterialet i sin helhet och utifrån dom ställa ett antal klargörande frågor till hitintills oantastliga Åkl Åsa Hiding.
Ibland får jag för mig att de skribenter som från första början hade bestämt sig för att SD är skyldig och därefter ser som sin moraliska plikt att framföra hans skyldighet agerar som kristna amerikaner som först går i kyrkan och sedan sätter sig tillrätta och bevittnar en avrättning.
Dvs. Människor i Örebro blir bestörta över att en trebarnsmamma och tillika pastor blir brutalt mördad. Ja det är klart. Det blir vi alla.
Men det är efter det som det går snett. Bestörtningen över det hemska brottet övergår i en känsla. Man "vet" att det är SD eftersom det står skrivet. Alla som tjafsar om bevis och utom rimligt tvivel är lika onda som mördaren och tycker tydligen inte att det är hemskt att en kristen trebarnsmamma har blivit mördad. Istället försöker de sätta käppar i hjulet när mördaren skall kastas i fängelsehålan.
Vad gäller Åkl Hiding så tror jag däremot att hon bara har följt lagar och regler efter förmåga.
Tyvärr tror jag inte att det blir någon FUP. Vi får klara oss ändå.
PS. Läs och begrunda om skandinaviskorna som fick huvudena avskurna i Marocko häromveckan. DS.