2018-12-22, 01:17
Medlem
4 veckor in på första Nebido sprutan, och jag mår rätt hyggligt, käkar pregnenolon och DHEA också.
Citera
2018-12-22, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
4 veckor in på första Nebido sprutan, och jag mår rätt hyggligt, käkar pregnenolon och DHEA också.

Jag har också funderingar på att testa nått liknande sen, men vill avvakta så att jag har något att jämföra med. Var köper du DHEA?
Citera
2018-12-22, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grippster
Jag har också funderingar på att testa nått liknande sen, men vill avvakta så att jag har något att jämföra med. Var köper du DHEA?

Jag köper både DHEA och Pregnenolon via ebay.co.uk. Jag beställer inom eu, så man inte riskerar att det ska fastna i tullen. Är ju olagligt i sverige tyvärr
Citera
2018-12-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tyyler
Hej testar här också om någon vet något om min fråga! Är ni osäkra är det bättre o inte svara. Jag går på nebido sedan 3 år tillbaka tar också 250 mg testo enathe var 15 dag ca. Har nu gjort ett doping prov till en nyanställning och är riktigt nervös. Innan provet var det ca 6 veckor sedan jag tog min nebido samt ca 18 dagars sen jag tog min enathe. Min fråga är ser dom skillnad på esterna på urinprovet jag vet att dom nu har gått vidare med ytligare tester på grund av att min T/e kvot inte stämmde. Läkarintyget på nebidon har jag såklart men vet inte om denna räcker.

Fick du svar på din fråga? Vad visade provresultatet?
Citera
2018-12-23, 15:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Ja, lite bättre när jag ändrade till två injektioner i veckan, subq.

Vilken typ av testosteron sätter du SubQ?
Mvh BB
Citera
2018-12-23, 15:12
Avslutad
Eliminering av östrogen på 1mg Adex ligger uppåt 90%.
Gäller samma procent på 0.25mg Adex?

Mvh BB
Citera
2018-12-23, 18:39
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBreath
Vilken typ av testosteron sätter du SubQ?
Mvh BB

Cyp

Citat:

Mvh BB

Väldigt individuellt.
Citera
2018-12-24, 04:08
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:

Mvh BB

Citat:

Väldigt individuellt.
Som ovanstående säger är det individuellt, jag har träffat män som fullständigt krashar östradiol med en enda dosering på 0.25mg och träffat män som knappt märker nåt.

Det bästa är om du har möjlighet att få östradiol testat, krashat östradiol har många tråkiga effekter så det bör undvikas.
Citera
2018-12-24, 12:09
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Som ovanstående säger är det individuellt, jag har träffat män som fullständigt krashar östradiol med en enda dosering på 0.25mg och träffat män som knappt märker nåt.

Det bästa är om du har möjlighet att få östradiol testat, krashat östradiol har många tråkiga effekter så det bör undvikas.

Håller med fullständigt. Det har hänt mig,och jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Inget jag önskar någon annan människa.
Citera
2018-12-24, 18:16
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Håller med fullständigt. Det har hänt mig,och jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Inget jag önskar någon annan människa.
Sett spekulationer om att östradiol och serotonin går hand i hand vilket skulle vara en förklaring till varför depression är ett symtom för testosteronbrist och varför en depression kan hävas på under 24 timmar efter första injektionen.

Men det är väldigt olika hur lågt östradiol märks av, själv får jag ingen psykisk påverkan alls av att krasha östradiol och relativt få fysiska symtom, mest kroppslig värk speciellt ryggen så att dosera efter effekter och bieffekter är något jag generellt inte rekommenderar.

Tar dessutom tid att häva ett krashat östradiol, språka lite med en man i usa för många år sen som tog injektioner och krashade östradiol, han blev impotent tog 4 veckor innan han kunde få erektion igen.
Senast redigerad av Arne.Anka 2018-12-24 kl. 18:18.
Citera
2018-12-24, 21:51
Medlem
Louis.De.Geers avatar
ursäkta frågan men vad menar ni alla med krashat östradiol? Är det att man har för låga värden eller för höga? Det låter som för låga men tänker att för höga är ännu sämre så blir osäker här.
Citera
2018-12-24, 21:57
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louis.De.Geer
ursäkta frågan men vad menar ni alla med krashat östradiol? Är det att man har för låga värden eller för höga? Det låter som för låga men tänker att för höga är ännu sämre så blir osäker här.
Kraschat östrogen menar att man har för lågt/nollat sitt östrogen. Du kommer må dåligt både psykiskt och fysiskt av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in