2018-12-24, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag undrar verkligen varför de skar av huvudena på kvinnorna. Inte svar som: "dom är muslimer" eller nåt sånt, utan lite djupare. Jag undrar verkligen hur kontakten sett ut och vad de gjorde innan mannen/männen bestämde sig. Det skulle inte förvåna mig om fler fått stryka med, han har ett vant handlag, tycker jag...
Tror inte det är så jävla komplicerat.
Låg iq dålig föda inga rikedomar.
När det inte finns någon annan väg så väljer man det kriminella...där får dom mat och tak över huvudet...

Döda ett par fjortisar är nog en fis i rymden...de har andra saker att tänka på.

Sen är de väl påverkade av konstanta bomb drops i 17 år av västvärlden...

hur skulle du känna om någon släppte bomber över ditt folk i 17 år? Man skulle nog vilja hämnas....

Sen har de väl sin egna version av koranen...
Citera
2018-12-24, 11:24
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Summa summarum,
Det är en händelse som bär prägel av snabbt planerad terroristhandling utan djupare mening än just innebörden av isis-fasoner, och att männen på hotellet kan ha tagit reda på var tjejerna skulle, varpå kontakt med dom 4 blivande mördare skett.
Alternativt är en eller fler av männen från hotellet desamma som männen i bergen.

Personligen tror jag att två ensamma äventyrliga tjejer har provocerat denna gruppering.
Att dådet ser rutinerat ut på filmen, ger jag tyvärr inget för. Det är så det ser ut, även för nybörjare men som har sin laddning i sin övertygelse och tränat sig själv under en period.
Den mentala förberedelsen kan ha varit lång, och det räcker för att kunna utföra enligt det sättet som visas i filmen.

Det är mycket djupare mening: Hat mot väst, hat mot Europa, hat mot icke-muslimer, hat mot vita, hat mot ett sekulärt samhälle, hat mot kvinnor speciellt kvinnor som inte är täckta med slöja och undergivna slavar. Det är ett djupt hat och total avsaknad av empati eller några moraliska värderingar icke-muslimer kan förhålla sig till. Detta genomsyrar den muslimska världen och muslimer i allmänhet. Det finns 10-tals miljoner muslimer som tycker detta var bra gjort; se på demonstrationerna i Pakistan för att en kristen kvinna inte avrättats, som druckit vatten ur samma fontän som muslimer drack ur. Meningen är så djup.

Nej de har inte provocerat fram detta; förövarna har väntat på ett tillfälle och nu fick de det. Detta är inte en ensam Breivik utan de har redan gripit en massa inblandade och de har meningsfränder i hela världen. Islam är en av de största terrororganisationer som har funnits. Bara jämförbart med kommunismen under kalla kriget som också var spridda över världen och bedrev krig och terror.

fattar du inte att detta sker hela tiden över hela världen? Och många fler attacker stoppas. SÄPO har ju stoppat två bara i år. I Frankrike och GB stoppas hundratals attacker. Islam är i krig mot oss men du låtsas som det är någon sorts slumpmässig händelse.
Citera
2018-12-24, 11:25
Medlem
MarcusKompiss avatar
Läste bland kommentarerna på bestgore och theync att några användare sett en video som visar en våldtäkt av en av tjejerna. Bara en tidsfråga innan den också blir viral på facebook?

Mödrarna har självklart fått filmen och bild skickade till sig av Marockaner som vill beklaga sorgen. Man kanske skickar bilder på döda anhöriga när man beklagar sorgen i Marocko? Märkligt i mitt huvud iaf
Citera
2018-12-24, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

..................
'While they were packing, three other guys were waiting for them outside the hotel. They were Moroccans.

'They were young and they seemed clean-cut. They didn't seem like they were criminals. They were young, not more than 27 or 28 years old, and they seemed like nice guys, not at all suspicious.

'I think they met with the girls in the square and started speaking in English, and that's how they met. They were outside the hotel and didn't come in.

'Once they had changed, the girls packed their backpacks and left with the guys.[/i]

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6511367/Killers-two-Scandinavian-women-Morocco-sexually-motivated-three-arrested.html
Om jag kommer ihåg rätt, blev dem tre männen arresterade första dagen. Men efter förhör blev dem släppta. Det verkar att de inte hade nåt med dådet att göra.
Senast redigerad av matematiker 2018-12-24 kl. 11:37.
Citera
2018-12-24, 11:30
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Det är mycket djupare mening: Hat mot väst, hat mot Europa, hat mot icke-muslimer, hat mot vita, hat mot ett sekulärt samhälle, hat mot kvinnor speciellt kvinnor som inte är täckta med slöja och undergivna slavar. Det är ett djupt hat och total avsaknad av empati eller några moraliska värderingar icke-muslimer kan förhålla sig till. Detta genomsyrar den muslimska världen och muslimer i allmänhet. Det finns 10-tals miljoner muslimer som tycker detta var bra gjort; se på demonstrationerna i Pakistan för att en kristen kvinna inte avrättats, som druckit vatten ur samma fontän som muslimer drack ur. Meningen är så djup.

Nej de har inte provocerat fram detta; förövarna har väntat på ett tillfälle och nu fick de det. Detta är inte en ensam Breivik utan de har redan gripit en massa inblandade och de har meningsfränder i hela världen. Islam är en av de största terrororganisationer som har funnits. Bara jämförbart med kommunismen under kalla kriget som också var spridda över världen och bedrev krig och terror.

fattar du inte att detta sker hela tiden över hela världen? Och många fler attacker stoppas. SÄPO har ju stoppat två bara i år. I Frankrike och GB stoppas hundratals attacker. Islam är i krig mot oss men du låtsas som det är någon sorts slumpmässig händelse.

Det är just detta jag väldigt förenklat menar med isis-fasoner.

Jag var lite svävande i uttryck, men jag menade inte att tjejerna handgripligen provocerat, eller att någon faktisk händelse provocerat fram detta,
utan jag menar att tjejernas blotta existens troligen provocerar islamister.
Citera
2018-12-24, 11:31
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theyarekillingus
Tror inte det är så jävla komplicerat.
Låg iq dålig föda inga rikedomar.
När det inte finns någon annan väg så väljer man det kriminella...där får dom mat och tak över huvudet...

Döda ett par fjortisar är nog en fis i rymden...de har andra saker att tänka på.

Sen är de väl påverkade av konstanta bomb drops i 17 år av västvärlden...

hur skulle du känna om någon släppte bomber över ditt folk i 17 år? Man skulle nog vilja hämnas....

Sen har de väl sin egna version av koranen...

Ingen har bombat Marocko. menar du att svenskar går ut och skär huvudet av kvinnor för att USA bombat det kristna Serbien? Svenskar bryr dig inte ens om att hitta kvinnor från USA utan tar slumpmässiga europeiska kvinnor; våldtar dem och skär huvudet av dem för att de bombat "ditt folk"? Nej du så resonerar bara muslimer. Men det kanske blir så i framtiden att europeiska civila tvingas angripa slumpmässiga muslimer på samma vis för att skapa säkra zoner. I Andra världskriget skapade Tyskland Det totala kriget vilket ledde till att deras motståndare började med det samma.
Citera
2018-12-24, 11:32
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Det är just detta jag väldigt förenklat menar med isis-fasoner.

Jag var lite svävande i uttryck, men jag menade inte att tjejerna handgripligen provocerat, eller att någon faktisk händelse provocerat fram detta,
utan jag menar att tjejernas blotta existens troligen provocerar islamister.

OK då utvecklade jag det bara lite
Citera
2018-12-24, 11:42
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Måste säga att muslimer är riktigt bra på att avhumanisera sig själva.
Citera
2018-12-24, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcusKompis
Läste bland kommentarerna på bestgore och theync att några användare sett en video som visar en våldtäkt av en av tjejerna. Bara en tidsfråga innan den också blir viral på facebook?

Mödrarna har självklart fått filmen och bild skickade till sig av Marockaner som vill beklaga sorgen. Man kanske skickar bilder på döda anhöriga när man beklagar sorgen i Marocko? Märkligt i mitt huvud iaf
Skapa inte trådsanning. Det finns inte nån videofilm som visar våldtäkt på tjejerna!
Citera
2018-12-24, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rref
Vilken tur att flasback har dig som är utbildad och har kunskap omdöme och intelligens.

Kungen i Marocko är mer än bara kung. Han är enligt prästerskapet i Marocko en arvinge från självaste islams profet.

När han övertog tronen efter sin far 1999 var han populär och folket hoppades på förändringar vilket dessvärre visade sig magra och hans populäritet har dalat sen dess.

Utbildningen av imamer är fejk där EU betalar kalaset. Imamer är säkerhetspolisens inrapportörer.

Uppgifter om is och aq celler får man ta med ro. Många gånger är det felaktiga uppgifter då man blandar politiska motståndare till regimen i samma statistisk.

Vare sig om flickorna fick råd eller inte är det inte verifierad och problemet är marockanskt. Där man kommer att få betala dyrt för att ha brustit i turistsäkerheten.

Demonstrationer mot terrorism är fejk news. Regimen ligger bakom protesterna i försök att vinna simpla politiska poäng av det inträffade.

I jämförelse med terrorattentatet i Stockholm var demonstrationerna äkta och folkliga än det som händer i rabat.

Antar att du inhämtat denna visdom genom googling från soffan i morsans källare.
I klass med alla andra knallkorkar på flashback som aldrig varit utomlands, ibland aldrig utomsocknes,
inte klarade plugget och har en sorgligt torftig tillvaro som de tillbringar med att skriva kommentarer på nätet om hur dumma negrer och muslimer är.

Jag har spenderat åratal i Marocko och omgivande länder och allt jag skriver bygger på personliga erfarenheter och hårt förvärvade kunskaper. Och jo, det är väl bra om det finns några på flashback som inte bara skriver skit.
Citera
2018-12-24, 11:50
Medlem
MarcusKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Skapa inte trådsanning. Det finns inte nån videofilm som visar våldtäkt på tjejerna!

Ja okej. Du har nog rätt
Citera
2018-12-24, 11:51
Medlem
R.I.P

Men vem i sina sinnes fulla bruk, får för sig att bergsvandra i Marocko? Eller något annat liknande land. Tro inte att hela världen är en lekplats gott folk.

Och enligt media hade dom ” stickskador runt halsen ” när iallfall den ena blir klar och tydligt halshuggen blodet flyger längs väggarna osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in