Citat:
Ursprungligen postat av
Advers
Så du tycker inte att det vore en bra idé att kristna hela arabvärlden och sprida europeiska gener dit och starta en ny härskarklass?
Alltså om du bara har tänkt kristna araberna så är det ju meningslöst. Kristendomen är nämligen något av en
social union. Att bli kristen innebär att man accepterar sina medmänniskor och lovar sig själv att inte gå och mörda någon bara för att han inte tillhör din etniska folkstam, osv. Kristendomen är
human domestication, så att säga. Syftet med kristendomen är att ta ut djuret ur människan. Tror du att muslimer kan relatera till sån här kristen, europeisk, demokratisk retorik?
Charlie Chaplin - Final Speech from The Great Dictator:
https://www.youtube.com/watch?v=J7GY1Xg6X20
^^ Mycket vackert tal, mycket känsla i talet också. Muslimer är helt immuna mot sådana tankegångar. Muslimer är alldeles för empatistörda för att förstå sig på kristna koncept som medmänsklighet, älska din fiende, vänd andra kinden till osv. Det är liksom just varför de fortfarande är muslimer. Islam innebär att man tackar nej till att vara människa; man tackar nej till civilisation och resten av mänskligheten.
Om man mot bättre vetande lyckades göra araberna kristna, så innebär det också att araberna då skulle få större acceptans att migrera till västvärlden och leva ihop med européer och sprida deras arabgener bland vita osv. Hur skulle en framtida Donald Trump då kunna köra med "we don't know who they are, they could be ISIS" kortet, om alla araber vore kristna? Tror du att den vita kristna allmänheten, alltså mainstreamtänkarna, hade accepterat retorik som "they're too brown, they're race mixed, they're sandniggers" osv?
Kolla på spanjorerna, och sicilianare osv, idag har de liksom 1.5% negerblod i sig, pga att berberna ockuperade Spanien och Sicilien och avlade av sig med sydeuropeiska kvinnor i någon utsträckning. 1.5% neger är stor haram. Till och med araberna själva ogillar detta, och blir djupt upprörda när man påminner dem om att de har 5-25% neger i sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Advers
Med sprida värderingar menar jag att tex bomba saudiarabien och mekka samt bränna alla koraner och alla islamiska texter så att islam inte finns längre (mao hämnd).
Ja du menar så, lite old school, ungefär som Alexander den Store när han brände ned Persepolis? Jag tycker att allt sådant är bra, så länge det bara straffar muslimer och muslimsk arkitektur osv (alltså man går t.ex. inte och förstör pyramiderna, men bomba gärna moskéer och sådan muslimskit). Jag är absolut öppen för att utrota islam från den här planeten med våld om så krävs. Annars är fredlig kolonialism, "one-sided gene flow" osv, enklare, och mindre smärtsamma metoder, och därför mer genomförbara för den stora massan. Personligen dock vill jag att muslimerna ska lida innan man folkmördar bort dem, och det mycket också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Advers
Fast då kanske vi skulle få självaste allah på oss?
lol sluta skämta nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Advers
Både du och jag kan nog hålla med om att en återupptagning av europeisk kolonisering är av intresse för en kvalitativ förbättring av mänskligheten som sådan. Annars kommer kineserna ta över och rövknulla oss alla. Jag stödjer även ett framtida assyriskt imperium med säte i mesopotamien. Jesus kristus är ett bättre universellt föredöme än muhammed, som verkar vara en arabisk reaktion mot kristendom. Kristendom kan naturligt ersätta islam i MÖ, vilket betyder att europa och mö får mer common-ground med varandra. Faktum är, om man ska vara realistisk, att kristendom är den enda universellt gångbara religionen - att den harmonierat med väst är ett kvitto på det. Islamproblemet måste lösas om mänskligheten någonsin ska få lugn och ro, så viktigt är det. Därför stödjer jag även judar framför araber. Tyvärr måste vi stå ut med demokratisk semester ett tag till innan vi kan börja lösa dessa problem med riktig maskulin politik.
Alltså, man behöver inte behålla araberna bara för att sprida kristendomen i MENA. Det är bra att araber/untermenschen är muslimer. De exkluderar sig själva från mänskligheten på det sättet, och det är bra. Det är just därför vänstern har försökt göra kristendomen och religion så oattraktivt på senare år, eftersom vänstern är medveten om att olika religioner i hög grad fungerar som
etniska barriärer som sammanhåller folkgrupper och minimerar rasblandning mellan kristna och muslimer, osv. Detta är också varför vi idag har judar som Sam Harris, som "kritiserar" islam, eftersom de är medvetna om att islam ger mångkultur a bad name, och därmed minskar benägenheten till rasblandning.
Inget fel i att sprida europeisk demografi till MENA, och totalt ersätta/byta ut araberna, bygga kyrkor i Marocko och Saudiarabien osv, men vi behöver först
demografisk sophantering så att säga. Varför ska vi göra araberna kristna, när vi ändå inte har tänkt behålla dem? Araberna är ett missförstånd. Araber är som de där utdöda arterna som i evolutionsbiologin kallas "felande länkarna", alltså de arter som var ett mellansteg mellan idag levande arter, men som inte klarade sig hela vägen.
Citat:
Ursprungligen postat av
DonRonaldinho
Jag är stolt muslim men jag hatar sånt här. Hjärntvättat folk och sjuka människor gillar jag inte!
Allah är störst!
Du kan ta och köra upp ditt Allah-snack i röven, ingen tror på er när ni påstår att ni ogillar ISIS och muslimska terrorister, med tanke på att ni fortfarande är muslimer. Så länge ni är muslimer så kommer ni alltid att på ett eller annat sätt vara allierade med ISIS. Och även om ni går och blir kristna eller ateister så kommer folk inte gilla er mer bara för det, eftersom ni är bruna, fula, korkade och våldsamma undermänniskor i alla fall. Ni är helt enkelt för fula och för korkade för att bli omtyckta och accepterade som människor, av människor.