Citat:
Ursprungligen postat av
karlinge
Kan kolla din video senare (har förmodligen redan sett den).
Helt uppenbart behöver Islam gå igenom reformation, som att vi inte visste det? Men ska svenska moderna muslimer lida över böghatet i Saudi Arabiens islam exempelvis?
Vi måste väl någonstans kunna se skillad på Islam och Islam?
Måste jag stå skyldig till att en kristen mördar muslimer?
Lida? Majoriteten lär ju besitta dåliga grundar av värdet hos människan i sig eftersom det är vad koranen verkar föreslå.
Citat:
För att det står i koranen "The Quran cites the story of the "people of Lot" destroyed by the wrath of God because they engaged in lustful carnal acts between men. Homosexual acts are forbidden in traditional Islamic jurisprudence and are liable to different punishments, including the death penalty, depending on the situation and legal school. "
Finns flera länder som är emot homosexualitet. Här kommer länder där det är olagligt eller har dödsstraff för det: Afghanistan, Brunei, Iran, Mauritania, Nigeria, Saudi Arabia, Somalia (in some southern regions), Sudan, United Arab Emirates and Yemen.
Sedan länder där det är illegalt: Algeria, Bangladesh, Chad, Malaysia, Maldives, Pakistan, Qatar, Somalia and Syria.
"The legal Age of Marriage
At the age of 9, based on lunar year (when a girl is actually 8 years and 8 months) she is considered an adult and has to pray, fast and cover herself by hijab and eligible to be married. Mohammad’s favorite wife, Aisha; according to evidence, was 6 when Mohammad met her, and nine when the marriage consummated.
Custody of Children
According to Islamic law, woman cannot get custody of her children, even if their father dies. In the case of divorce or death, she surrenders her children to their father and /or his family.
Women’s other Civil Rights
Women living under Islamic Law cannot travel, work, study, and leave their houses without their fathers or husbands’ permission. They do not have the right to choose the place of their residence. Under the terms of Koranic law, any judge fulfilling the seven requirements (that he have reached puberty, be a believer, know the Koranic laws perfectly, be just, and not be affected by amnesia, or not born illegitimate, or be of the female sex), is qualified to dispense justice in any type of cases. According to Islamic Law, woman cannot choose her mate and is not permitted to divorce him. Her husband can divorce without her knowledge, and according to Shari’a, he is required to support her for only 100 days."
Honour Killing
Honor killings are an example of a practice that is commonly associated with Islam. It has broader root and has been incorporated into Islamic rules and Islamic law; Shari’a. It is based in medieval tribal culture, in which a family’s authority and ultimately its survival is tightly linked to its honor. Muslim perpetrators repeatedly justify their crime by referring to the Koran that states harsh punishments for adultery.
Du kan ju börja tänka dig hur många av dessa som går bland oss. Hur vet jag om de nya invandrarna som börjar på mitt jobb har dödat någon oskyldig? Hatar icke-muslimer, har planer på att bomba skiten eller halshugga någon? Diskriminerar kvinnor eller homosexuella, är sexuellt attraherade av barn. Har hänt flera incidenter där jag bor och det är väldigt litet sedan invandringen ökat. Första våldtäkten någonsin där ett dansband spelades. Var inte Sven svensson direkt. Invandrargäng som tafsar på barn, även haft en incident mot mitt eget barn men då var jag inte med.
Så nej. Islam kommer jag och förhoppningsvis de som har bra syn på värderingar som media tjatar så förbannat om aldrig att acceptera