2018-12-23, 17:29
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Så är det.

Vi minns ju miljömuppen, mestisen och vänsterbruttan Zaida Catalan, som hatade vita män och åkte till Afrika för att rädda negrer. Sista fotot på henne innan hon blev halshuggen, var ju ren lyteskomik, där hon färdades på en moped bakom en neger som körde, med ett stort smajl på läpparna och med texten på facebook: Living la vida loca. Hon trodde hon skulle få negerdase, men fick istället smaka på mahetes.
Ja, Zaida Catalan var ju kanske det mest klockrena exemplet på ironi. Samtidigt är det viktigt att förstå, att det här är en del av vänsterns folkmordsagenda, att se till att muslimer och negrer dödar så många vita kvinnor som möjligt, alltså helt enkelt så att det blir mindre vita honor över för vita män att avla med.

Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Eliaslucard, vad är din hypotes kring att tjejer kärleksbombar killar som one direction, Justin bieber, etc.

Är det att dom verkar kapabla att ha ihjäl kvinnor?
Dålig smak. Kvinnor har dålig smak. Nu är inte Bieber den fulaste killen jag sett så sett, men han är absolut inte så snygg som tjejer lipar över honom indikerar att han skulle vara.

I vilket fall som helst är ju det kvinnobeteendet på Bieber's och Michael Jackson's konserter, osv, allt annat än logiskt. Att en enorm publik kvinnor står där och lipar över någon ful jävel, och trycker ihop varandra så att de både tappar andan och svimmar eller ibland dör osv, jag menar, hade män betett sig så, då hade vi alla tyckt att dessa män var helt spritt språngande galna. Ändå vågar män inte yttra någon kritik mot det här störda fruntimmerbeteendet, och det uppfattas som helt normalt också.

Dessutom har Bieber till och från betett sig som en skitstövel mot många kvinnor (bland annat spottat på tjejer). Sätt honom i en arabisk kontext så kan han mycket väl tänka sig halshugga vita kvinnor och gorma allahu akbar efteråt. Varför tror du att Bieber är immun mot islam? Han beter sig ju redan som en wigger.

Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Det är ju ingen som har påstått att kvinnor föredrar mesar men man måste ju klara av att se gråskalor.

Jag satt fängslad med en man som spände fast sin flickvän i ett element samtidigt som han tvingade hennes 5åriga dotter se på när han mördade henne.

Denna mannen var det största miffowierdot du kan tänka dig, han talade knappt och var så skum man bara kan bli.

Jag LOVAR att han inte ses som en hunk på valfri krog
Hur förklarar du då att fula jävlar som Breivik och Manson, fick kärleksbrev först efter att de massmördade? Att din kåkfararkamrat inte fick kärleksbrev, beror på att hans fall aldrig uppmärksammades av mainstream media. Det är rätt vanligt att mördarpsykopater får en jävla massa kärleksbrev av kvinnor. Bli inte förvånad ifall de här marockanska muslimterroristerna, ifall de inte får dödsstraff, får en massa kärleksbrev från vita kvinnor inom den närmaste framtiden.

Så sinnessjuka och omoraliska är faktiskt kvinnor. Ingen man skickar liksom kärleksbrev till en kvinnlig seriemörderska. Visst finns det fler manliga seriemördare, massmördare och terrorister osv än kvinnliga motsvarigheter, men det är vi män som låser in dem och avrättar dem, och inte ens bögarna kärar ner sig i dessa avskum.

Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Jag undrar hur man ska behöva förenkla för att småbarnen i tråden ska förstå sexuell attraktion, dominans och biologi?

Ok om ni sätter er runt mig så kan vi pröva såhär. Alla ni barn här som utan att tveka det minsta lilla kan döda en annan oskyldig människa, kvinna som man, genom att skära huvudet av personen, räck upp en hand!

..Ingen ? Ok, nej jag misstänkte det.

Vem tror ni kvinnor undermedvetet känner är den mest dominanta mannen, den som inte tvekar en sekund till att döda eller den mer "snälla" och "laglydige" mannen som har en moralisk kompass, eller den mannen som skrattande och utan att tveka sågar av huvudet på en annan människa.

Kvinnor som grupp dras till dominanta män, och män som kan mörda är den mest dominanta mannen som går att hitta. Det betyder inte att mannen måste mörda hela tiden för att visa sin dominans, utan bara att helt enkelt vara kapabel till det, när han vill eller behöver, utan att tveka en enda millisekund. Det finns ingen i den här tråden som är det. De på videoklippet är det. De är också muslimer och därför kommer kvinnor undermedvetet vilja ha in fler av dessa då de dominerar mycket mer, mer aggressiva osv. Det är en sexuell attraktion i att bli dominerad och att bli tagen av så livsfarliga män. Du kommer aldrig förbi den attraktionen oavsett hur mycket du gråtrunkar här över det.

Jag vet att det finns kvinnor i tråden som läser och vet att jag har rätt till 100% men det är ingenting som de skulle kunna erkänna för att de själv inte vill känna eller tro att det är sant, fast de vet om det innerst inne.
Det är exakt så som du skriver, och troligtvis har det att göra med att det var fördelaktigt med en alfahanne som kunde döda i stenåldern, eftersom det betraktades som ett bra skydd för familjen ifall maken kunde döda farliga djur eller andra hannar från konkurrerande stammar. Av exakt samma orsak tycker kvinnor per automatik, att en lång snubbe är attraktiv, även om han är en ful korkad neger, bara han är två meter lång, så är han "sexig" i kvinnors ögon. Detta är renodlade grottmänniskoinstinkter, eftersom det var fördelaktigt för kvinnor med långa män på stenåldern.

Grejen är att kvinnor i mycket hög utsträckning lever kvar med deras grottmänniskoinstinkter. Just därför hamnar kvinnor med alla möjliga cp-störda psykopater som misshandlar dem, våldtar dem och mördar dem. Här är en Hollywoodfilm på det temat:

https://en.wikipedia.org/wiki/Star_80

Att kvinnor inte vågar erkänna detta dock, alltså att de är attraherade av sinnessjuka män osv, beror på att de någonstans innerst inne förstår hur omoraliskt denna attraktion är, så de ägnar sig åt självbedrägeri istället.
Citera
2018-12-23, 17:39
Medlem
FedupFlorences avatar
Har bestämt mig för att se filmen. Har tänkt på det i två dagar. Kan inte motivera varför jag vill se den, kan bara inte släppa det. Har ingen skönmålad bild av verkligheten och är inte intresserad av att samla på mig fler bilder jag aldrig glömmer. Och tyngre än nyfikenheten väger en stor jävla bitterhet och avsky men jag känner att jag borde titta på hur en av dom dog, för deras skull.

Jag vill också testa min uppfattning att det här inte primärt handlar om terrorbrott. Tror att det ligger närmare till hands att det handlar om unga män i sämsta tänkbara miljö. ”Terrorbrott” tror jag är uttrycket för att få våldta i det här fallet. Vad skulle IS ha för glädje av de här nollornas gärning?, dom är ju en skam förstås. Nu kanske inte filmen ger någon mer nyanserad bild angående den aspekten.
Citera
2018-12-23, 17:43
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Solberg: - De som sprer videoen, hjelper terroristene
Statsminister Erna Solberg ber folk på det innstendigste la være å spre videoen som angivelig viser et av de to drapene i Ma
https://www.aftenposten.no/norge/i/Xwkmwx/Solberg---De-som-sprer-videoen_-hjelper-terroristene

Solberg menar att man inte ska sprida videon vilket i sig är att hjälpa dom här terroristerna.
Jag kan inte annat än att hålla med. Verkar som att denna gången lyckades dom återigen att få vår uppmärksamhet och rädsla inför att resa till Atlasbergen samt många andra platser där dom utför sin terror.
Senast redigerad av Moosky 2018-12-23 kl. 17:49.
Citera
2018-12-23, 17:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Har bestämt mig för att se filmen. Har tänkt på det i två dagar. Kan inte motivera varför jag vill se den, kan bara inte släppa det. Har ingen skönmålad bild av verkligheten och är inte intresserad av att samla på mig fler bilder jag aldrig glömmer. Och tyngre än nyfikenheten väger en stor jävla bitterhet och avsky men jag känner att jag borde titta på hur en av dom dog, för deras skull.

Jag vill också testa min uppfattning att det här inte primärt handlar om terrorbrott. Tror att det ligger närmare till hands att det handlar om unga män i sämsta tänkbara miljö. ”Terrorbrott” tror jag är uttrycket för att få våldta i det här fallet. Vad skulle IS ha för glädje av de här nollornas gärning?, dom är ju en skam förstås. Nu kanske inte filmen ger någon mer nyanserad bild angående den aspekten.
Enda sättet att veta: ▶️ (FB) Danska och Norska avrättade i Marocko - halsen avskuren
Citera
2018-12-23, 19:12
Medlem
Bara 200 kom till minnesstunden, nästan alla marockaner tycker alltså dådet var bra gjort!
Citera
2018-12-23, 19:14
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Alltså ni omanliga fjollor som inte vågar titta på klippet, går ni fortfarande på dagis eller? Vad är ni för mesar ärligt talat? Visst det är inte trevligt att kolla på sånt här, men det måste göras. Vi måste veta vad det är för avskum vi har att göra med: know thy enemy! Ju mer iGnoransmentalitet bland svennebananer, desto starkare kommer smutslimerna kunna växa sig i framtiden i Sverige och övriga Europa. Hela Sverige borde se det här klippet, så att vi kan börja deportera smutslimerna snarast möjligt. Och om ingen deportering görs så kommer zoomalierna och araberna i Rinkeby osv, att börja göra samma sak på svenska tjejer också; det är grupphalshuggningar som smutslimerna kommer att uppgradera till här i Sverige när de inte längre får någon njutning av gruppvåldtäkter.

Kolla på vad muslimerna gör, hur de dödar och våldtar vita, om videobevis finns. Det kommer behövas för att bli av med problemet och utrota muslimerna en gång för alla. Klarar man inte ens av att titta på såna här klipp, så har man absolut inte den rätta mentaliteten som krävs för att göra sig av med 1.5 miljarder smutslimer.

Fast då har ju vänstern rätt. Om högern vinner så kommer hela sverige att förvandlas till ett utrotningsläger där man mördar män, kvinnor och barn.

Kanske den muslimska världen borde bomba Sverige till grus i förebyggande syfte. Landet är ju fullt med mördare som bara väntar på att få sätta kniven i första bästa ickevita barn de ser såväl inom som utom landets gränser.. Sjukliga psykopater som bara har ett enda mål: Att utrota 1,5 miljarder människor.

Ur det perspektivet så gjorde ju infödingarna RÄTT som mördade dessa tjejer, eftersom tjejerna uppenbarligen bara var en förtrupp för horder av blonda vikingar som har som enda mål att utrota infödingarna.

Grattis, du har just rättfärdigat detta (samt eventuellt kommande) mord.
Senast redigerad av Trolltestet 2018-12-23 kl. 19:17.
Citera
2018-12-23, 19:31
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ur det perspektivet så gjorde ju infödingarna RÄTT som mördade dessa tjejer, eftersom tjejerna uppenbarligen bara var en förtrupp för horder av blonda vikingar som har som enda mål att utrota infödingarna.
De gjorde rätt utifrån sitt eget miserabla apmänniskoperspektiv, ja. Det är därför riktiga människor måste börja vidta åtgärder, som kanske inte alltid är så vackra. Sånt är livet.
Citera
2018-12-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Du har på ett ungefär börjat fatta hur världen fungerar. Du är på rätt spår, men du är inte riktigt helt i mål än, så att säga, vilket märks när du vill sprida "värderingar" och liknande trams. Vi kan inte ha 100 miljarder människor på den här planeten, och muslimer och negrer kommer ändå bara vilja sprida deras skräpgener bland européer, så länge muslimerna finns. Kineserna osv är rätt immuna mot muslimskt och negroid genflöde, men européer är fruktansvärt naiva och extremt lätta att hjärntvätta. Till stor del beror detta på att européer ändå har lite hjärta, och känner en del skuld över imperialism osv, medan gulingar inte går att guilt trippa på samma sätt.

Alla goda, moraliska, genuint hederliga, bra människor, tycker såklart att det är bra att videon sprids. Det är nämligen endast så vi kan göra oss av med muslimproblemet en gång för alla. Bara de som är på islamoterroristernas sida (muslimer, europeiska vänstern, vita feminister osv), är oroliga över att klippet sprids. De är inte dumma dock, utan de förstår att spridningen av klippet kommer leda till mer hat mot muslimer, och detta vill de inte, eftersom de älskar muslimer.

Vänsterpatrasken älskar de onda muslimerna, därför vill de tysta ner och smyga runt med muslimernas brott mot vita människot. Detta inte bara för att minska eventuell rasism/hat/hot mot muslimer, utan också så att muslimerna ska kunna fortsätta folkmörda ostört. Man stör ju liksom vänsterns och muslimernas folkmordsplaner när man visar vad de håller på med.

Vänsterpacket som försvara islam, araber och negrer, förstår inte tydligen att dagen kommer snart att de kommer att halalslaktas de också. Muslimer och negerhybrider vill även utplåna vänsterfolk.

Vad har du för teorier angående denna brutalitet som finns hos muslimer (alltid bruna arabiska negroidhybrider) och mycket bland mulatter och mestiser i Sydamerika. Alla dessa hemska brott och sadism begås av smutsiga rasbastarder.

Vad beror detta på tror du, att rasbastarder är farliga, fula och galna i machetes, motorsågar och sadism, vare sig det är genom efterblivna islam eller genom knarkaffärer?
Citera
2018-12-23, 19:40
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linn_ross
Är det bekräftat att tjejerna mötte dessa vidriga män tidigare? I baren bland annat?
Bra fråga!
Den här tråden har börjat spåra ur fullständigt. Vidrigt att läsa de fascistoida och misogyna harangerna. Vi behöver mer fokus på själva brottet, det aktuella alltså.
Finns det någon sammanfattning eller tidslinje för hela händelseförloppet från att tjejerna kommer till orten?
Vilka är MGM? Vad finns att säga om dem och vad kommer att hända med dem?
Hur går ärendet framåt? I vilken grad deltar danska och norska myndigheter?

Ja, det finns definitivt mer att diskutera och engagera sig i, än snaskiga detaljer ur en videosnutt.

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fast då har ju vänstern rätt. Om högern vinner så kommer hela sverige att förvandlas till ett utrotningsläger där man mördar män, kvinnor och barn.

Kanske den muslimska världen borde bomba Sverige till grus i förebyggande syfte. Landet är ju fullt med mördare som bara väntar på att få sätta kniven i första bästa ickevita barn de ser såväl inom som utom landets gränser.. Sjukliga psykopater som bara har ett enda mål: Att utrota 1,5 miljarder människor.

Grattis, du har just rättfärdigat detta (samt eventuellt kommande) mord.
He, he, Word.
Citera
2018-12-23, 19:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Nu visar det sig att dessa två kvinnor var liberaler/vänster, som hetsade mot vita män och främjade bruna muslimer, islam och negrer:

https://www.nordfront.se/halshuggen-norska-spred-framlingsvanlig-propaganda-pa-sociala-medier.smr

Därav att de ansåg det en god idé att tälta ensamma för de vara inte i fara för inga vita män var där. När hon skriker efter hjälp innan de skär huvudet av henne det skulle varit vita män som kommit till hennes beskydd. Att alla dessa kvinnor aldrig lär sig?
Citera
2018-12-23, 19:48
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Bara 200 kom till minnesstunden, nästan alla marockaner tycker alltså dådet var bra gjort!

Den logiken funkar inte. Jag var inte på Sergels torg efter Akilovs attack, likförbannat fördömer jag den.
Citera
2018-12-23, 19:48
Medlem
Sluta nu ,Dessa naiva kvinnor hamnade i en fruktansvärd situation .Låt dom vila i frid..Låt oss istället starta en folkrörelse som stoppar alla resor till Marocko stryp deras pengar..Om vi alla ringer resebyråer och vägrar resor till landet . Då kommer dom åka tillbaka till stenåldern där dom hör hemma..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in