Citat:
Ja, Zaida Catalan var ju kanske det mest klockrena exemplet på ironi. Samtidigt är det viktigt att förstå, att det här är en del av vänsterns folkmordsagenda, att se till att muslimer och negrer dödar så många vita kvinnor som möjligt, alltså helt enkelt så att det blir mindre vita honor över för vita män att avla med.Så är det.
Vi minns ju miljömuppen, mestisen och vänsterbruttan Zaida Catalan, som hatade vita män och åkte till Afrika för att rädda negrer. Sista fotot på henne innan hon blev halshuggen, var ju ren lyteskomik, där hon färdades på en moped bakom en neger som körde, med ett stort smajl på läpparna och med texten på facebook: Living la vida loca.
Hon trodde hon skulle få negerdase, men fick istället smaka på mahetes.
Vi minns ju miljömuppen, mestisen och vänsterbruttan Zaida Catalan, som hatade vita män och åkte till Afrika för att rädda negrer. Sista fotot på henne innan hon blev halshuggen, var ju ren lyteskomik, där hon färdades på en moped bakom en neger som körde, med ett stort smajl på läpparna och med texten på facebook: Living la vida loca.
Hon trodde hon skulle få negerdase, men fick istället smaka på mahetes.
Citat:
Dålig smak. Kvinnor har dålig smak. Nu är inte Bieber den fulaste killen jag sett så sett, men han är absolut inte så snygg som tjejer lipar över honom indikerar att han skulle vara.I vilket fall som helst är ju det kvinnobeteendet på Bieber's och Michael Jackson's konserter, osv, allt annat än logiskt. Att en enorm publik kvinnor står där och lipar över någon ful jävel, och trycker ihop varandra så att de både tappar andan och svimmar eller ibland dör osv, jag menar, hade män betett sig så, då hade vi alla tyckt att dessa män var helt spritt språngande galna. Ändå vågar män inte yttra någon kritik mot det här störda fruntimmerbeteendet, och det uppfattas som helt normalt också.
Dessutom har Bieber till och från betett sig som en skitstövel mot många kvinnor (bland annat spottat på tjejer). Sätt honom i en arabisk kontext så kan han mycket väl tänka sig halshugga vita kvinnor och gorma allahu akbar efteråt. Varför tror du att Bieber är immun mot islam? Han beter sig ju redan som en wigger.
Citat:
Hur förklarar du då att fula jävlar som Breivik och Manson, fick kärleksbrev först efter att de massmördade? Att din kåkfararkamrat inte fick kärleksbrev, beror på att hans fall aldrig uppmärksammades av mainstream media. Det är rätt vanligt att mördarpsykopater får en jävla massa kärleksbrev av kvinnor. Bli inte förvånad ifall de här marockanska muslimterroristerna, ifall de inte får dödsstraff, får en massa kärleksbrev från vita kvinnor inom den närmaste framtiden.Det är ju ingen som har påstått att kvinnor föredrar mesar men man måste ju klara av att se gråskalor.
Jag satt fängslad med en man som spände fast sin flickvän i ett element samtidigt som han tvingade hennes 5åriga dotter se på när han mördade henne.
Denna mannen var det största miffowierdot du kan tänka dig, han talade knappt och var så skum man bara kan bli.
Jag LOVAR att han inte ses som en hunk på valfri krog
Jag satt fängslad med en man som spände fast sin flickvän i ett element samtidigt som han tvingade hennes 5åriga dotter se på när han mördade henne.
Denna mannen var det största miffowierdot du kan tänka dig, han talade knappt och var så skum man bara kan bli.
Jag LOVAR att han inte ses som en hunk på valfri krog

Så sinnessjuka och omoraliska är faktiskt kvinnor. Ingen man skickar liksom kärleksbrev till en kvinnlig seriemörderska. Visst finns det fler manliga seriemördare, massmördare och terrorister osv än kvinnliga motsvarigheter, men det är vi män som låser in dem och avrättar dem, och inte ens bögarna kärar ner sig i dessa avskum.
Citat:
Det är exakt så som du skriver, och troligtvis har det att göra med att det var fördelaktigt med en alfahanne som kunde döda i stenåldern, eftersom det betraktades som ett bra skydd för familjen ifall maken kunde döda farliga djur eller andra hannar från konkurrerande stammar. Av exakt samma orsak tycker kvinnor per automatik, att en lång snubbe är attraktiv, även om han är en ful korkad neger, bara han är två meter lång, så är han "sexig" i kvinnors ögon. Detta är renodlade grottmänniskoinstinkter, eftersom det var fördelaktigt för kvinnor med långa män på stenåldern.Jag undrar hur man ska behöva förenkla för att småbarnen i tråden ska förstå sexuell attraktion, dominans och biologi?
Ok om ni sätter er runt mig så kan vi pröva såhär. Alla ni barn här som utan att tveka det minsta lilla kan döda en annan oskyldig människa, kvinna som man, genom att skära huvudet av personen, räck upp en hand!
..Ingen ? Ok, nej jag misstänkte det.
Vem tror ni kvinnor undermedvetet känner är den mest dominanta mannen, den som inte tvekar en sekund till att döda eller den mer "snälla" och "laglydige" mannen som har en moralisk kompass, eller den mannen som skrattande och utan att tveka sågar av huvudet på en annan människa.
Kvinnor som grupp dras till dominanta män, och män som kan mörda är den mest dominanta mannen som går att hitta. Det betyder inte att mannen måste mörda hela tiden för att visa sin dominans, utan bara att helt enkelt vara kapabel till det, när han vill eller behöver, utan att tveka en enda millisekund. Det finns ingen i den här tråden som är det. De på videoklippet är det. De är också muslimer och därför kommer kvinnor undermedvetet vilja ha in fler av dessa då de dominerar mycket mer, mer aggressiva osv. Det är en sexuell attraktion i att bli dominerad och att bli tagen av så livsfarliga män. Du kommer aldrig förbi den attraktionen oavsett hur mycket du gråtrunkar här över det.
Jag vet att det finns kvinnor i tråden som läser och vet att jag har rätt till 100% men det är ingenting som de skulle kunna erkänna för att de själv inte vill känna eller tro att det är sant, fast de vet om det innerst inne.
Ok om ni sätter er runt mig så kan vi pröva såhär. Alla ni barn här som utan att tveka det minsta lilla kan döda en annan oskyldig människa, kvinna som man, genom att skära huvudet av personen, räck upp en hand!
..Ingen ? Ok, nej jag misstänkte det.
Vem tror ni kvinnor undermedvetet känner är den mest dominanta mannen, den som inte tvekar en sekund till att döda eller den mer "snälla" och "laglydige" mannen som har en moralisk kompass, eller den mannen som skrattande och utan att tveka sågar av huvudet på en annan människa.
Kvinnor som grupp dras till dominanta män, och män som kan mörda är den mest dominanta mannen som går att hitta. Det betyder inte att mannen måste mörda hela tiden för att visa sin dominans, utan bara att helt enkelt vara kapabel till det, när han vill eller behöver, utan att tveka en enda millisekund. Det finns ingen i den här tråden som är det. De på videoklippet är det. De är också muslimer och därför kommer kvinnor undermedvetet vilja ha in fler av dessa då de dominerar mycket mer, mer aggressiva osv. Det är en sexuell attraktion i att bli dominerad och att bli tagen av så livsfarliga män. Du kommer aldrig förbi den attraktionen oavsett hur mycket du gråtrunkar här över det.
Jag vet att det finns kvinnor i tråden som läser och vet att jag har rätt till 100% men det är ingenting som de skulle kunna erkänna för att de själv inte vill känna eller tro att det är sant, fast de vet om det innerst inne.
Grejen är att kvinnor i mycket hög utsträckning lever kvar med deras grottmänniskoinstinkter. Just därför hamnar kvinnor med alla möjliga cp-störda psykopater som misshandlar dem, våldtar dem och mördar dem. Här är en Hollywoodfilm på det temat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Star_80
Att kvinnor inte vågar erkänna detta dock, alltså att de är attraherade av sinnessjuka män osv, beror på att de någonstans innerst inne förstår hur omoraliskt denna attraktion är, så de ägnar sig åt självbedrägeri istället.