2018-12-22, 19:40
Medlem
Yerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Men hade jag ägt en stor kedja som ÖoB så hade jag inte velat sitta med lådvis utav raketer kvar efter nyår.
Jag hade inte klagat på att ha lådvis med raketer
Citera
2018-12-22, 19:42
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yerro
Jag hade inte klagat på att ha lådvis med raketer

Haha afan, det menar du inte? :P Nä kanske inte jag i heller, men 20 pallar med raketer, hade även en skadad peson som mig tyckt varit lite väl.
Citera
2018-12-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebno1
Någon som vet när ÖoB kommer med sitt blad? Skulle absolut inte köpa i år men något måste man i alla fall bränna av. Sugen på raketer då det verkar bli sista året och någon som vet om ÖoB kommer köra något bra i och med detta?
ÖoB säljer inga raketer överhuvudtaget, det kan du tacka alla "djurvänner" för. Man slutade med det redan förra året.
Bladet brukar komma ut den 26e.
Citera
2018-12-22, 20:02
Medlem
Nekro.s avatar
Har de börjat sälja någonstans i Göteborg ännu tro? De flesta verkar köra sälj den 27de.
Citera
2018-12-22, 21:21
Medlem
Någon som testat utnyttja typ Jem&fix prisgaranti på fyrverkerier 😊 20% billigare än andras så länge du kan visa upp bevis, enl deras hemsida👌🏻
Citera
2018-12-23, 00:37
Medlem
Raskaoverisens avatar
Linders Fyrverkerier https://www.youtube.com/watch?v=BjLuJ_6RZwc
Citera
2018-12-23, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Det brukar komma ett blad i mellandagarna ifrån dom, tror dom brukar starta sin försäljning den 27e. Tvekar på att ÖoB kommer ta in några raketer i år, för att slipa risken att han ett jättelager av dom sedan. Så dom raketer dom säljer är nog dom ifrån förra året.

Dock är det bara vad jag tror. Men hade jag ägt en stor kedja som ÖoB så hade jag inte velat sitta med lådvis utav raketer kvar efter nyår.

ÖoB tog väl bort pinnraketer från sitt sortiment förra året redan? Iaf i Arboga.
Citera
2018-12-23, 12:18
Medlem
Haha lite roligt att man har 10 sekunder till närmaste Linder återförsäljare Blir nog något köp där
Citera
2018-12-23, 14:29
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keloni
Håller med till 100%. Bra sagt Pyronostalgi!

Planerar att åka ner till bonnen 26:e. Ni som varit där innan, brukar det bli tomt i hyllorna(dvs många av storsäljarna redan slut) redan då, eller är det först närmare nyår det börjar tryta?
Dem fyller på hyllorna hela tiden så borde finnas allt
Citera
2018-12-23, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keloni
Håller med till 100%. Bra sagt Pyronostalgi!

Planerar att åka ner till bonnen 26:e. Ni som varit där innan, brukar det bli tomt i hyllorna(dvs många av storsäljarna redan slut) redan då, eller är det först närmare nyår det börjar tryta?

big bang brocade e ju redan slut tydligen och kommer ej in. verkar va den ända med 50mm som höll ett bra pris. vill du ej bli besviken åk i tid =/ ..pratade med support och det verkar rensas väldigt mycket konstigt nog. börjar undra om inte alla 40mm+ bomber försvinner ur lager väldigt snart
Citera
2018-12-23, 14:48
Medlem
Yerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidi-Sine
big bang brocade e ju redan slut tydligen och kommer ej in. verkar va den ända med 50mm som höll ett bra pris. vill du ej bli besviken åk i tid =/ ..pratade med support och det verkar rensas väldigt mycket konstigt nog. börjar undra om inte alla 40mm+ bomber försvinner ur lager väldigt snart
Folk verkar köpa väldigt många 50mm bomber, när jag var där i fredags var det en snubbe som köpte 4 lådor med dem, 200 st 50mm bomber totalt
Citera
2018-12-23, 15:53
Medlem
Legionariis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yerro
Folk verkar köpa väldigt många 50mm bomber, när jag var där i fredags var det en snubbe som köpte 4 lådor med dem, 200 st 50mm bomber totalt

Är väl inte så konstigt, iallafall om det är riktiga 50mm laddningar. Dessa är/ska bli förbjudna för allmänheten.

På tal om bomber, någon som har provat Linders 50mm bomber? Eller har några andra förslag på sådana?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in