Citat:
Ursprungligen postat av
Mad monk
Nu kommer ju bara perversa sociopater se videon för ingen annan har seriöst intresse av att se någon bli mördad av inavlade muslimer.
De behöver naturligtvis inte titta på videon, det har jag inte ens själv gjort. Det räcker väl att höra talas om vad som hänt?
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det hade nog inte hjälpt om de haft med sig en man. Gänget hade redan dagarna innan bestämt att utföra en attack, och dessa var nog helt enkelt första lämpliga de råkade på.
En man i sällskap hade knappast hindrat dem.
Tillräckligt många män, menar jag förstås. Alternativt män av rätta virket.
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Ingen vit människa bör överhuvudtaget resa till dessa muslimska untermenschen-länder. Vita kvinnor med eller utan manligt sällskap bör undvika att turista i hela Afrika och hela den muslimska världen. Vad är det för hjärnsläpp att överhuvudtaget vilja åka dit? En vit sinnessjukdom eller något efter att hjärnan hsr blivit bränd på alkohol i 10-20 års tid under hela ungdomen.
Ingen aning, jag har personligen inte tänkt åka dit. De ville väl rädda världen eller något.
Citat:
Visst, kvinnor är ännu mer försvarslösa utan manligt sällskap, men det är inte direkt så att manligt sällskap hade hjälpt i det här fallet. Det var ett helt gäng muhammedaner som halshögg kvinnorna; de hade avlägsnat huvudet på eventuella skandinaviska män också, om de hade sällskap av några.
Det är mycket möjligt, men är inte dessa skabbiga råttor mestadels små räkor och halvportioner? Jag hade säkert själv kunnat köra upp deras jävla kroksablar i arslet på dem. Men jag kan förstås ha fel. När jag pratar om manligt sällskap så menar jag
erforderligt manligt sällskap, d.v.s. tillräcklig numerär med tillräckligt hård inställning och tillräcklig beväpning.