2018-12-22, 14:55
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att det är mycket fantiserande om våldtäkt i den här tråden.

Vad är oddsen på att de inte blivit våldtagna enligt dig.
Citera
2018-12-22, 14:56
Medlem
Men varför låg hon och sov på stengolvet
Citera
2018-12-22, 14:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Vad är oddsen på att de inte blivit våldtagna enligt dig.
Väldigt låga, men att det skall klicka igång sådana målande fantasier hos så många är lite skrämmande.
Citera
2018-12-22, 14:58
Medlem
KungKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Detta är bara en fasad för att släta över. De är enbart rädda för att pengarna som turisterna spenderar ska slutakomma in. De bryr sig inte alls. Manifestationer är något västvärlden har och genom detta vill de släta över det vidrigaste som finns.

Det är borgmästaren som beordrat ut sina anställda för att få till "manifestationen".

Nej, du har fel. Om du har en fullt fungerande hjärna så förstår du nog att marockanerna tycker att detta är en hemsk händelse. En manifestation skulle inte heller få folk att tänka att det är säkert att åka dit.
Citera
2018-12-22, 14:59
Medlem
Mad monks avatar
"Skärskador på halsen" det är ju för fan en halshuggning allhu akbar style! Jävla msm horungar!
Citera
2018-12-22, 14:59
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri
Tja, vad ska man säga... Flickorna hade naturligtvis förtjänat ett bättre öde, men gjort är gjort. Det enda man kan hoppas på är att det sänder en mycket tydlig signal till unga, segerrusiga europeiska kvinnor, när nu deras manliga rasfränder inte är kapabla att hålla dem i herrans tukt och förmaning: "reser man ensam (i avsaknad av manligt sällskap) i egenskap av ung tjej till babbeländer riskerar ens söta lilla skalle sitta mycket löst". Det är väl det enda positiva man eventuellt kan hoppas komma ut av denna vidriga tragedi.
Ingen vit människa bör överhuvudtaget resa till dessa muslimska untermenschen-länder. Vita kvinnor med eller utan manligt sällskap bör undvika att turista i hela Afrika och hela den muslimska världen. Vad är det för hjärnsläpp att överhuvudtaget vilja åka dit? En vit sinnessjukdom eller något efter att hjärnan har blivit bränd på alkohol i 10-20 års tid under hela ungdomen.

Visst, kvinnor är ännu mer försvarslösa utan manligt sällskap, men det är inte direkt så att manligt sällskap hade hjälpt i det här fallet. Det var ett helt gäng muhammedaner som halshögg kvinnorna; de hade avlägsnat huvudet på eventuella skandinaviska män också, om de hade sällskap av några.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-12-22 kl. 15:02.
Citera
2018-12-22, 15:00
Medlem
Citat:
Att det är mycket fantiserande om våldtäkt i den här tråden.
Öhh, fantiserande? Det är väl högst sannolikt att den som gjorde mest motstånd fick huvudet avkapat? Hur är du funtad egentligen?

De ska ha gjort "sexuella närmanden" men blivit "avvisade" av flickorna. Vad tror menas med det citerade?
Citera
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Nu kommer ju bara perversa sociopater se videon för ingen annan har seriöst intresse av att se någon bli mördad av inavlade muslimer.
De behöver naturligtvis inte titta på videon, det har jag inte ens själv gjort. Det räcker väl att höra talas om vad som hänt?
Citat:
Det hade nog inte hjälpt om de haft med sig en man. Gänget hade redan dagarna innan bestämt att utföra en attack, och dessa var nog helt enkelt första lämpliga de råkade på.
En man i sällskap hade knappast hindrat dem.
Tillräckligt många män, menar jag förstås. Alternativt män av rätta virket.
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ingen vit människa bör överhuvudtaget resa till dessa muslimska untermenschen-länder. Vita kvinnor med eller utan manligt sällskap bör undvika att turista i hela Afrika och hela den muslimska världen. Vad är det för hjärnsläpp att överhuvudtaget vilja åka dit? En vit sinnessjukdom eller något efter att hjärnan hsr blivit bränd på alkohol i 10-20 års tid under hela ungdomen.
Ingen aning, jag har personligen inte tänkt åka dit. De ville väl rädda världen eller något.
Citat:
Visst, kvinnor är ännu mer försvarslösa utan manligt sällskap, men det är inte direkt så att manligt sällskap hade hjälpt i det här fallet. Det var ett helt gäng muhammedaner som halshögg kvinnorna; de hade avlägsnat huvudet på eventuella skandinaviska män också, om de hade sällskap av några.
Det är mycket möjligt, men är inte dessa skabbiga råttor mestadels små räkor och halvportioner? Jag hade säkert själv kunnat köra upp deras jävla kroksablar i arslet på dem. Men jag kan förstås ha fel. När jag pratar om manligt sällskap så menar jag erforderligt manligt sällskap, d.v.s. tillräcklig numerär med tillräckligt hård inställning och tillräcklig beväpning.
Senast redigerad av Condottieri 2018-12-22 kl. 15:07.
Citera
Medlem
KungKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Men varför låg hon och sov på stengolvet

Det gjorde hon inte. Vad får dig att tro att hon (antar att du menar Jespersen) låg och sov på golvet?
Citera
2018-12-22, 15:01
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Väldigt låga, men att det skall klicka igång sådana målande fantasier hos så många är lite skrämmande.

Jag håller inte med dig, och attacken var ju planerad och tid och tillfälle fanns. Jag skulle hålla det för otroligt att det inte skett därav min teori.
Varför skulle de annars avrätta dem på olika platser och inte samtidig eller tätt inpå och filmat bägge halshuggningarna?
Citera
2018-12-22, 15:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Jag håller inte med dig, och attacken var ju planerad och tid och tillfälle fanns. Jag skulle hålla det för otroligt att det inte skett därav min teori.
Varför skulle de annars avrätta dem på olika platser och inte samtidig eller tätt inpå och filmat bägge halshuggningarna?
Hur vet du var och när avrättningarna skedde?
Citera
2018-12-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungKebab
Nej, du har fel. Om du har en fullt fungerande hjärna så förstår du nog att marockanerna tycker att detta är en hemsk händelse. En manifestation skulle inte heller få folk att tänka att det är säkert att åka dit.

Skulle vilja påstå att fler tycker det är okej att halshugga icke muslimer i marocko än i Europa, säg 100 till 1 mer vanligt. Så att säga att marockanerna tycker det här är hemskt är halva sanningen, 80% tycker att det är hemskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in