Citat:
Ursprungligen postat av
Ingenegentligen
Betänk ändå att propagandan börjar redan på förskolan och repeteras hela tiden fram till du slutar studera, vilket kan ta jättemånga år. Sen ska du till en arbetsplats där det oftast är samma, du tittar på tv som kör propaganda varje kväll. Media rapporterar ständigt tvärtom om allting och du vet inte vad som kan hända om du säger "fel sak", bli av med jobb? vänner? All jävla reklam som ständigt pumpar ut mångkulturell lycka och möjligheten att få känna sig god. Man kan fan inte ta en latte utan att behöva ta ställning till nån jävla godhetsfråga. Att människor som fått sin dotter mördad kan fortsätta försvara avskummet är väl det sjukaste beviset på hur hjärntvättade människor är. Masspsykos helt enkelt, har hänt förr, kommer hända igen. Det var försvaret.
Men jag håller också med dig att ett eget ansvar definitivt finns. Idag finns så mycket information att ta del av så det är svårt att hävda att man är oinformerad. Dessutom ser man ju skiten dagligen. Jag fattar inte hur man som ung tjej nånsin skulle våga åka till dessa skitländer eller varför man ens skulle vilja det. Tyvärr dog de av sin dumhet, men sin dumhet har de fått av stat och media och alla nyttiga idioter däremellan.
Jag håller med dig till fullo!
Just delen att föräldrar försvarar sitt barns mördare är riktigt obehagligt. Det är ett bevis på att indoktrineringen är total. Det var ju inte så länge sen en svensk mamma försökte tysta ner att hennes dotter hade blivit våldtagen av en afghan som bodde i deras hus. Hon ville att allt skulle fortsätta som vanligt, med afghanen boende kvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ingenegentligen
Tyvärr dog de av sin dumhet, men sin dumhet har de fått av stat och media och alla nyttiga idioter däremellan.
Även den här delen är intressant. Man får inte glömma att även de nyttiga idioterna, det vill säga kreti och pleti som aktivt jobbar för "den goda saken", också är att beskylla för dylika händelser.
Man känner sig bra jävla uppgiven.