2018-12-22, 14:13
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Känner mig mycket tveksam till att dessa verkligen är av släktet homo sapiens.

Hur är det med sömnen hos er som har sett filmen som cirkulerar? Tack till er som har varnat, är glad att jag inte har sett den. Det räcker med att tänka på eländet.

Jag såg en "längre" version igår kväll, tack och lov sov jag gott, jag är känslig men ser också att ondskan är fasansfull. Rekommenderar inte de som vet med sig att det är för ruggigt att se. Jag är nog yrkesskadad som sjuksköterska. Men i alla fall blev jag så vred så jag skulle vilja tortera gärningsmännen!
Citera
2018-12-22, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Det verkar som om fimen iaf är äkta, d.v.s en halshuggen (huvudet skilt från kroppen), den andra svårt skuren i halsen.

Enligt en del här är norskans huvud också av ska det visa i slutet av filmen.
Citera
2018-12-22, 14:17
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
https://youtu.be/vlWwW6XCOzE

Manifestation i marrakech

Då vet vi att det är ca 50-100 pers som inte gillar att slakta nordiska kvinnor i en stad med ca 1 miljon invånare.
Citera
2018-12-22, 14:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loquo
Att som turist befinna sig i ett isolerat bergsområde i Latinamerika eller i ett muslimskt land..... I Latinamerika hade man till 99% blivit väl omhändertagen av lokalbefolkningen i ett isolerat område. I ett isolerat område i muslimska länder kan ni bara fundera lite själva
Samma där. Du hade i 99% blivit väl omhändertagen.

Hamnade du däremot i händer på extremister/kriminella så hade inte landet spelat någon roll. De halshugger civila i båda lägren.
Citera
2018-12-22, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Stensäker på din sak fast du inte har en aning
Du tror inte folk bryr sig att världen hatar marockaner nu pga 3 inavlade äckelbönder från landsbygden ? Du tror kanske att alla öppensinnade marockanska tjejer i storstäderna också tycker det är nice att skära halsen av andra tjejer för Allahs skull eller ?

Res lite istället för att sitta hos mamma som taags och snacka skit om alla som.inte är.precis som du

Se inlägg 1617.

De har inte alls samma tänk som vi, varken männen eller kvinnorna.

De tycker att de två tjejerna har sig själv att skylla, allt som hänt är deras eget fel. Pga klädseln, håret utsläppt, inga heltäckande kläder, byxor, de tältade ute SJÄLVA, de var helt ensamma ingen man med dem. De valde att vara UTE i mörker, de är därför promiskuösa, lättfotade, de ville träffa män i bergen då de gick dit osv, osv.

Så går snacket där hos de som läst denna nyhet.
Senast redigerad av Martlet 2018-12-22 kl. 14:32.
Citera
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Hamnade du däremot i händer på extremister/kriminella så hade inte landet spelat någon roll. De halshugger civila i båda lägren.

Misstaget ni "mänskliga rättigheter" förståsigpåare gör är att ni projicerar er egna _vita_ moraliska kompass på andra raser, om och om igen.. varje gång blir ni besvikna och chockade att en "varg gör vad en varg är född att göra"

Lika mycket som kristendomen är en direkt projicering av _vita_ människors uppfatning om moral och principer så är Islam en direkt projicering av arabers uppfattning av rätt och fel, sant eller falskt. Det är därför vi ser en utbredning av f.f.a Islam i Asien och en minskning av kristendomen generellt över hela den kända världen.

Vi blir färre, de blir fler, detta är framtiden i ett "mångkulturellt samhälle".

Misstaget vi "hatare" och "hatfaktspridare" gjorde var att ge rösträtt till folk som er mänskliga rättighets aktivister.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Haha inte en chans. Jag vill gärna se dig åka till isolerade områden i muslimska länder och så åker jag till isolerade områden i Latinamerika

Vi får se vem som kommer hem ;-)
Citera
2018-12-22, 14:27
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Haha inte en chans. Jag vill gärna se dig åka till isolerade områden i muslimska länder och så åker jag till isolerade områden i Latinamerika

Har man street smarts kan man överleva var som helst. dessa kvinnor hade defnitivt inte några street smarts alls de gjorde alla fel man kunde.
Citera
2018-12-22, 14:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Misstaget ni "mänskliga rättigheter" förståsigpåare gör är att ni projicerar er egna _vita_ moraliska kompass på andra raser, om och om igen.. varje gång blir ni besvikna och chockade att en "varg gör vad en varg är född att göra"

Lika mycket som kristendomen är en direkt projicering av _vita_ människors uppfatning om moral och principer så är Islam en direkt projicering av arabers uppfattning av rätt och fel, sant eller falskt. Det är därför vi ser en utbredning av f.f.a Islam i Asien och en minskning av kristendomen generellt över hela den kända världen.

Vi blir färre, de blir fler, detta är framtiden i ett "mångkulturellt samhälle".

Misstaget vi "hatare" och "hatfaktspridare" gjorde var att ge rösträtt till folk som er mänskliga rättighets aktivister.
Du vet väl att stora delar av Afrika är kristet, och att det trots det inte är områden som skulle rekommenderas för semesterhajk.
Citera
2018-12-22, 14:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Jag har redan i starten på denna tråd konstaterat att Marocko ... Mellanöster/Afrika och stora delar av Asien är länder som jag inte tänker besöka av olika skäl.... Dock inte för att jag tror att varenda muslim egentligen är en blodtörstig varulv.... Däremot p g a kulturskillnader som jag dels inte finner acceptabla att gynna och dels skulle utsätta mig för risker kring eftersom jag vare sig vill lära mig eller leva enligt dem.

Skutta vidare nu.
Citera
2018-12-22, 14:33
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88

Väl skrivet. Dessa muslimska odjur med deras halshuggarmoral, är som de är, eftersom de var onda från första början. Det är inte islam som har gjort dem onda, utan deras förfäder valde islam därför att de var lika onda som islam.

Det här mänskliga rättigheter tramset som den onda vänstern och de kvinnohatande feministerna alltid kör med, är rakt igenom lögn och propaganda designad för att lura de sinnesslöa fårskallarna. Vi kan inte klandra muslimer för att de beter sig som muslimer, precis som vi inte kan klandra en hungrig varg för att den äter upp människor. Däremot måste vi skylla på vänstern och feministerna för att de vill tvinga människor att leva ihop med muslimer, och då uppstår ju situationer som denna, att två skandinaviska tjejer blir av med huvudet.
Citera
2018-12-22, 14:34
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Frågan är om man tänker på det i shocken, "jag måste ta på mig trosorna igen".
Svaret lär vi nog aldrig få dock

Jag har inte sett videon men min teori är att norskan Maren kan ha gjort mer motstånd utomhus därför dödades hon först och det finns inte film eftersom odjuren var i våldtäktsfasen, men när danskan Louise fick bevittna detta så chockades hon så svårt att det inte var några problem att våldta henne. I pausen då man bestämde att avrätta henne tar hon på sig trosorna som den enda trygghet hon kunde få..

Stackars flicka...

Ni som sett videon kan det gått till så tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in