2018-12-22, 10:52
Medlem
Evaristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Visst, de är smala, taniga och tunna tjejer. Men på videon avlägsnar de huvudet otroligt snabbt. Det är ju ändå skeletthalsen de skall igenom? Verkar som de har en riktigt vass kniv. Som kan skära genom ben?

Någon som är kunnig på detta område? Det såg väldigt enkelt ut.
Skära mellan halskotorna ser jag att andra har nämnt. Som tillägg till det så är nog de här killarna vana att slakta getter och sånt, säkert ingen större skillnad rent tekniskt.
Citera
2018-12-22, 10:54
Medlem
Jag såg filmen utan ljud för jag hade inte klarat det annars men vad händer ljudmässigt i filmen? Skrik? Säger dem något?
Citera
2018-12-22, 10:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag såg filmen utan ljud för jag hade inte klarat det annars men vad händer ljudmässigt i filmen? Skrik? Säger dem något?
Ja, hon småskriker, förvånat: "Aoow". Fruktansvärt, mådde illa efteråt.
Citera
2018-12-22, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, hon småskriker, förvånat: "Aoow". Fruktansvärt, mådde illa efteråt.

Fy fan. Är glad att jag alltid stänger av ljudet på sånna här filmer. Hatar dödsskrik. Råkade se Dagestan massaker filmen med ljud för längesedan och lärde mig en läxa av det.
Citera
2018-12-22, 11:10
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShowerStalker
Har du glömt att det finns kristna länder i Afrika? Omkring 40 länder har en majoritet kristna och de gör precis samma sak som muslimer dvs dålig kvinnosyn, våldtäkter, stening till döds. Men det är väl inte kristendomen eller?

Kan du specificera dig, har vart i kristna delar av Afrika har aldrig sett det du påstår.
Undviker muslimska delar däremot då de är sjuka i huvudet.
Citera
2018-12-22, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakvendt
Hva ønsker ekstremistene å oppnå med å legge ut filmene på nettet?

Tenk på dette: Så lenge vi deler og fokuserer på filmene gir vi terroristene den oppmerksomhet de ønsker og støtter dermed deres handlinger ved å helle bensin på bålet.

Nu vill jag inte vara cyniskt här men videon fungerar samtidigt utmärkt i syfte för att ena oss skandinaver. Som redan har påpekats av flera här i tråden är det något alldeles speciellt att bevittna en bestialisk slakt av en etnisk (halv)syster. Jag kunde, likt många andra, inte se mer än några sekunder innan blodet kokade.
Citera
2018-12-22, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 812258
"Kvinnosyn" säger du? Halva tråden skriver folk hur dessa stackars själarna förtjänade sitt öde pga <insert idiotic opinions>. Menar du att halva flashback består av araber och muslimer?

Hadde du sett bilder av hänsynslösa mord från Sverige av svenskar så vore det en annan femma? Fortsett att skrämma dina barn i din husvagn.
Flera av de personer som skrivit saker i denna tråd som vittnar om djup misogyni är själva mellanösternmänniskor. Kristna MENA/MEA-män är i allmänhet inte ett dugg mindre kvinnofientliga än sina muslimska bröder.

Sedan finns det förstås pursvenska rötägg också, men i allmänhet är nordeuropeiska män oändligt mycket bättre än de från Mellanöstern och Afrika.

Mångkultur med utomeuropeiska komponenter är helt klart negativt ur jämställdhetssynpunkt - det är väl den slutsats man kan dra.
Citera
2018-12-22, 11:18
Medlem
KungKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiba40
Vad är det för fel på vissa av er? Jag har sett videon där de halshugger en av våra skandinaviska systrar. Ni relativiserar skiten?!
För varje skandinavisk kvinna som halshuggs ska 100 av dem dödas.

100 islamister? Javisst! 100 marockaner? Dumt som satan, då faller man ju bara för det IS vill, dvs skapa splittring, krig och sådan skit.
Citera
2018-12-22, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerKung
Här är en video på en av kvinnorna när dom halshugger henne. Helt jävla sjukt..

https://theync.com/complete-video-adolescent-danish-decapitated-in-morocco.htm
Vilka fega jävla as man blir så förbannad att man kokar av ilska.
Citera
2018-12-22, 11:24
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Fy fan. Är glad att jag alltid stänger av ljudet på sånna här filmer. Hatar dödsskrik. Råkade se Dagestan massaker filmen med ljud för längesedan och lärde mig en läxa av det.
Seriöst varför frossar ni i att se snuff filmer överhuvudtaget? Någon slags perversa behov? Ni är ju minst lika perversa som fårknullarna som utförde morden.
Citera
2018-12-22, 11:25
Medlem
KungKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Nu kan jag inte arabiska, men det finns inte en stavelse i franskspråkig marockansk press som försvarar dessa bestialiska mord. Tvärtom. Och parlament och premiärminister har fördömt handlingarna och framför sina kondoleanser till de mördades familjer.
För lokalbefolkningen i området är detta en katastrof, vilket man också skriver om, där den lokala turistnäringen nu är hotad.

Det är det jag syftar på. Någon skrev att mordet är "nog för att gå i krig" och det vore ju väldigt dumt då Marocko som land/stat inte har något med detta att göra. Någon minister beskrev ju morden som ett knivhugg i ryggen på Marocko.
Citera
2018-12-22, 11:30
Medlem
KungKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Flera av de personer som skrivit saker i denna tråd som vittnar om djup misogyni är själva mellanösternmänniskor. Kristna MENA/MEA-män är i allmänhet inte ett dugg mindre kvinnofientliga än sina muslimska bröder.

Sedan finns det förstås pursvenska rötägg också, men i allmänhet är nordeuropeiska män oändligt mycket bättre än de från Mellanöstern och Afrika.

Mångkultur med utomeuropeiska komponenter är helt klart negativt ur jämställdhetssynpunkt - det är väl den slutsats man kan dra.

Alltså det har ju med kultur att göra. Länder utanför Europa har ju inte kommit lika långt i utvecklingen och det påverkar kvinnosyn, jämställdhet och dylikt. Din slutsats är dock aningen skev, så länge du lyckas integrera de som kommit hit med tänket t. ex här i Sverige så är det ingen större fara. Om man bara skiter i de och slänger in de i nån förort där de bor med sina landsmän och aldrig lär sig om hur saker fungerar i Sverige - då får man problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in