2018-12-21, 10:54
Medlem
Q post:

Citat:
Dec 20 2018

DUBNPg9WAAAjvTj.jpg
DkNHoWxW0AU2ODy.jpg

https://www.foxnews.com/politics/mccain-associate-gave-unverified-steele-dossier-to-buzzfeed-court-filing-says

Future proves past.
News unlocks.
You have more than you know.
"….and House Speaker Paul Ryan’s chief of staff, John Burks."
When did Paul Ryan announce he was retiring?
Why would the Speaker of the House retire?
Age of Paul Ryan?
Sometimes reading between the lines demonstrates those complicit in treasonous / traitorous acts are no longer (or soon to be) in positions of power.
Forced?
R's easier to remove than D's?
D's holding on to power as long as possible hoping to sway pending action [cover]?
Think DECLAS.
Think SC.
………..
How many senior FBI & DOJ officials have been removed?
None left by choice.
Nothing To See Here.
Nothing is being done.
The Biggest 'ACCURATE' Conspiracy….
FAKE NEWS ATTACKS DEMONSTRATE WHAT?
Q

Paul Ryan, prodigy för deep state har slutat, avgått. Not by choice, forced. Väntat.
Han hade två val att göra, antingen slutat eller raka vägen till tribunalen..
Citera
2018-12-21, 11:08
Medlem
Q post:

Citat:
Dec 20 2018

Chemical attack in Syria?
Public 'pull out' of troops in Syria….
History will not repeat itself this time.
Q

Ingen mer false flag i Syrien, med andra ord. Däremot ett lugnt och städat uttåg av amerikanska trupper därifrån.
Citera
2018-12-21, 11:35
Medlem
Q post:

Citat:
Dec 20 2018

https://www.theatlantic.com/politics/archive/2017/08/spot-the-difference-oval-office-edition/538008/

Anons know why.
Q

Är Trump = Chickenhawk? Är det därför han har alla dessa militära flaggor i ovala rummet?
Eller är han uppbackad av militären? Är Q - military intelligence op?
Man kan ställa dessa frågor till globalist tidningen, The Atlantic som skrev artikeln, med ett citat:

Citat:
Does any of this “matter”? No. But it’s one more step away from normal and thus worth noting. Whoever comes next to the Oval Office should feel confident enough to put those battle flags back where they belong.
Senast redigerad av Q-follower 2018-12-21 kl. 11:40.
Citera
2018-12-21, 12:17
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Ingen mer false flag i Syrien, med andra ord. Däremot ett lugnt och städat uttåg av amerikanska trupper därifrån.
Tror du tolkar inlägget fel. Jag tror Q menar på att false flag är att förvänta när Trump nu har meddelat att trupperna skall dras tillbaka från Syrien.
Citera
2018-12-21, 12:37
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Tror du tolkar inlägget fel. Jag tror Q menar på att false flag är att förvänta när Trump nu har meddelat att trupperna skall dras tillbaka från Syrien.
Det går inte att läsa här utan att tänka på Life of Brian...
Jag tolkar det som att man ska ta av sig ena skon och hålla den högt. ;o
https://www.youtube.com/watch?v=Np0TV4BAfpM
Citera
2018-12-21, 12:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora

Tror du tolkar inlägget fel. Jag tror Q menar på att det är bäst att vänta och se hur det går innan vi efterkonstruerar ihop vad det egentligen var Q menade...
Citera
2018-12-21, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tror du tolkar inlägget fel. Jag tror Q menar på att det är bäst att vänta och se hur det går innan vi efterkonstruerar ihop vad det egentligen var Q menade...

Trod du tolkar inlägget fel. Jag tror Q menar att det är framtiden som kommer bevisa vad som är rätt.

Men baserat på tidigare kommunikation där han uppmuntrar folk att försöka lägga pusslet själva känns det tveksamt att det han igentligen vill är att man väntar och ser.. Detta tar han upp flera gånger i sina poster, du som följt detta så länge, har du missat det?

Kanske är jag som missat något. Har du lust att berätta hur du kom fram till slutsatsen att han vill att man väntar och ser så kanske jag kan ändra mig
Citera
2018-12-21, 13:26
Medlem
Fittahoras avatar
Noterbart i denna artikel om maktelitens utspel efter att Trump annonserat att USAs trupper skall dras tillbaka från Syren och kraftigt minskas i Afghanistan, är att majoriteten av dom som citeras är judar och/eller israeliska medborgare.

Dom vill att Trump avsätts genom en militärkupp (vilket är ironiskt) eller åtal – för ett beslut som har enormt folkligt stöd.

Idag är det vintersolstånd (årets kortaste dag).
Citat:
DARK TO LIGHT.
Q
Citera
2018-12-21, 13:45
Medlem
Pussykings avatar
Här är ett klipp från CNN, Wolf Blitzer, nyhetsankare på CNN intervjuar Stephen Miller, politisk rådgivare åt Trump.

https://mobile.twitter.com/RealSaavedra/status/1075938552930656256

Wolf påstår att Demokraterna är för border security, Miller frågar, hur då? De röstar emot alla förslag som skulle stärka säkerheten, inte bara muren. Jag vill byta ämne, svarar Wolf.

Klippet är intressant för det säger så mycket om Fake news media. Wolf är journalisten, det är han som borde ställa frågan ”hur jobbar ni för att öka säkerheten”, istället vill han inte ens veta svaret.

Det räcker att påstå att man har fakta, ingen frågar någonsin efter vilka dessa fakta är. Trump kommer att bli impeached, säger man, folk tror på det trots att det är omöjligt.

Jag hoppas att Q rörelsen kommer att leda fram till en Great awakening, men ska jag vara ärlig tror jag inte längre att det kommer att ske. Hjärntvätten är total, kanske är det värre i Sverige än i andra länder.

Det är lättare att lura ett folk än att få dom att inse att de blivit lurade.
Citera
2018-12-21, 13:51
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Jag hoppas att Q rörelsen kommer att leda fram till en Great awakening, men ska jag vara ärlig tror jag inte längre att det kommer att ske. Hjärntvätten är total, kanske är det värre i Sverige än i andra länder.
Svensken är ett av världens mest hjärntvättade folk. Jag börjar dock se att uppväckelsen sakta börjar att ske även här. Svensken är dock för mesig för att våga utmana makten och hjälp utifrån kommer att krävas om någon större förändring skall kunna ske.
Citera
2018-12-21, 13:55
Medlem
Pussykings avatar
Jag får en känsla av att Trump verkligen vill ha en shutdown av regeringen. Han vill t.o.m. ha äran av den, Trumps shutdown. Det normala hade varit att skylla på Demokraternas obstruerarande.

Kanske vill han bara visa att landet klarar sig bra utan en regering ungefär som vi gör. Någon på twitter påstod att när Obama stängde ner så stängdes nationalparker och monument, vilket drabbade vanligt folk, men att Trump inte skulle göra på det viset. Det vet vi snart nog.

Men shutdown - ten days of darkness?
Citera
2018-12-21, 14:21
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Här är ett klipp från CNN, Wolf Blitzer, nyhetsankare på CNN intervjuar Stephen Miller, politisk rådgivare åt Trump.

https://mobile.twitter.com/RealSaavedra/status/1075938552930656256

Wolf påstår att Demokraterna är för border security, Miller frågar, hur då? De röstar emot alla förslag som skulle stärka säkerheten, inte bara muren. Jag vill byta ämne, svarar Wolf.

Klippet är intressant för det säger så mycket om Fake news media. Wolf är journalisten, det är han som borde ställa frågan ”hur jobbar ni för att öka säkerheten”, istället vill han inte ens veta svaret.

Det räcker att påstå att man har fakta, ingen frågar någonsin efter vilka dessa fakta är. Trump kommer att bli impeached, säger man, folk tror på det trots att det är omöjligt.

Det är lättare att lura ett folk än att få dom att inse att de blivit lurade.

Vill bara (for the record) säga att jag håller med dig till stora delar här. Det är verkligen inte alls bara Fox som har bidragit till att polarisera debatten i USA. Det CNN (och andra) gör är ofta riktigt dålig journalistik och väldigt vinklat. Det har gett grogrunden för Trump att bli vald och för mer eller mindre knäppa rörelser. Ett skräckexempel tycker jag var denna "intervju" i samband med Brexit. Snacka om att inte lyssna på vad den med pratar med säger.
https://www.youtube.com/watch?v=ivOOM0PbNps

Med det sagt så tror jag inte ett smack på Q och denna rörelse. Det är ju verkligen "textbook case" för hur man skapar en kult/sekt med vaga förutsägelser som följarna får tolka som de vill (och det vill de verkligen...)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in