2018-12-20, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Du skrev till en annan postare, men vill tydligen att alla ska se vad du skriver, så därför undrar jag följande:
Vill du att vi ska dryfta om JK som bor på Rättarevägen 5 p g a hans cv i sexuella övergrepp?
Det var uppe tidigt i tråden.

Svaret på den frågan är ➡ Nej !

Obs ! ➡ Var god och läs utifrån det jag tidigare skrivit , så slipper vi missförstånd Tack !

Mvh/"JokerMannen"
Citera
2018-12-20, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Okej, JokerMannen vill att vi ska förstå att de namnen som inte nämns, men som bor på adresserna, ingår som någon form av vittne i förundersökningen.

Där kopplade antenn-spröten rätt hos ängeln inuti lampan

Obs ! ➡ Det finns så kallad säkrad ➡ Stödbevisning från förhörda vittnet

Mvh/"JokerMannen"
Citera
2018-12-20, 20:08
Medlem
Angående att mordet skedde på måndagen kan bero på att under helgen hade SD barnen och HD var i Norrköping.
Citera
2018-12-20, 20:27
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Hej "Medimera"

Tillägg: ➡ Jag skrev och postade mitt inlägg till dig 18:38 och du svarade på min fråga redan efter en timme och 16 minuter klockan 19:54.

Obs ! ➡ Det är för kort tid , för att dina tankar och funderingar skall kunna fullbordas på den frågan som jag tidigare ställde till dig.

Obs ! ➡ Detta är en mycket viktig fråga , som så småningom , kommer att kunna leda fram till en bättre förståelse av ➡ Gärningsmannen:s val av dag , det vill säga , en sen Måndags-kväll den 14 Maj 2018 , istället för , under en sen helg-kväll.

Tillägg och Citat: / "Om det är SD som har mördat LW. / Slut Citat.

Obs ! ➡ Min fråga till dig gällde inte ➡ SD , utan min fråga gällde ➡ Gärningsmannen , så när du svara igen på nytt och på min fråga , så använd ordet ➡ Gärningsmannen.

Obs ! ➡ I ditt sista textstycke inom den gråa citat-rutan ovan sett , det vill säga , gällande de tre sista textraderna , finns någonting som ligger min slutsats nära.

Direkt till ämnet och frågan: ➡⬇

➡ Varför valde ➡ Gärningsmannen just en sen Måndags-kväll , istället för att ha valt att begå mordet under en sen helg-kväll ?

➡ Var nu vänlig och tag dig en betydligt längre funderare , innan du återigen svarar på min fråga angående ➡ Gärningsmannen:s val av veckodag.

Obs ! ➡ Frågan är otroligt viktig just i detta fallet , till bättre förståelse , innan jag går vidare med andra frågor till dig beträffande detta mordfallet på Lena Choon Shil Wesström.

Mvh/"JokerMannen"

Frågan var kanske bara ställd till Medimera men jag kan inte hålla mig längre.

Ska man begå mord utomhus är det givetvis bättre att göra det sent en vardag då de flesta troligtvis sover eller åtminstone är inomhus. Det är ett säkerhetstänk ur ett gärningsmannaperspektiv.
Citera
2018-12-20, 20:34
Medlem
Ämnet: ➡ Mordet på den koreanska kvinnan vid namn ➡ Lena Choon Shil Wesström.

➡ Vad gäller den nu fortsatta misstänkte mördaren vid namn ➡ ⬇

➡K*rl St*f*n D*v*dss** ...... vill jag här med deklarera följande sagt:

➡ Lena Choon Shil Wesström:s misstänkte mördare , har tidigare haft en så kallad ➡
hemlig försvars-strategi

Obs ! ➡ Under de långa samtalen med sin försvars-advokat vid namn ➡ ⬇

➡ Ingvar Backman inom Polishuset i Örebro ,
hade han då vid flera tillfällen kommit in på vad han trodde att trebarns-mamman Lena Choon Shil Wesström hade råkat ut för , men , han har fortfarande inte ännu berättat för Polisen och ej heller för KammarÅklagaren vid namn ➡
Åsa Hiding.

➡ Högst egendomligt

Mvh/"JokerMannen"
Citera
2018-12-20, 20:35
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Frågan var kanske bara ställd till Medimera men jag kan inte hålla mig längre.

Ska man begå mord utomhus är det givetvis bättre att göra det sent en vardag då de flesta troligtvis sover eller åtminstone är inomhus. Det är ett säkerhetstänk ur ett gärningsmannaperspektiv.

Självklart, om mordet är planerat.

Men är det verkligen planerat?

Jag ställer mig skeptisk till det.
Citera
2018-12-20, 20:43
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella

Jag har svårt att tro på planering också. Men JokerMannens fråga var angående varför en gärningsman skulle välja en veckodag över en helg. Så i hans hypotetiska fråga verkar det föreligga viss planering tolkar jag det som.
Citera
2018-12-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Angående att mordet skedde på måndagen kan bero på att under helgen hade SD barnen och HD var i Norrköping.

Slutsatsen är helt felaktig

➡ Varför valde ➡ Gärningsmannen en sen Måndags-kväll den 14 Maj 2018 , istället för att ha begått gärningen under en sen helg-kväll ?

➡ Frågan är otroligt viktig till en bättre förståelse

Mvh/"JokerMannen"
Citera
2018-12-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jag har svårt att tro på planering också. Men JokerMannens fråga var angående varför en gärningsman skulle välja en veckodag över en helg. Så i hans hypotetiska fråga verkar det föreligga viss planering tolkar jag det som.
Men om valet av dag är hela "viss planering", känns det klent. Vi har tidigare funderat på om GM ville LWs yngste son ngt ont, eftersom han fyllde år dagen efter. Jag vill hellre tro att GM inte tänkte på sonen. Andra tankar om valet av dag har varit att hindra LW att resa till Norge. Kan stämma om SDs digitala kontakt visar sig innehålla det.
Citera
2018-12-20, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella

Obs ! ➡ Den ➡ Induktiva slutsatsen lutar mer och mer åt det hållet , att mordet var planerat.

Obs ! ➡ Inga ➡ Deduktiva slutsatser gällande utifrån ➡ teorier , är inräknade här

Mvh/"JokerMannen"
Citera
2018-12-20, 21:01
Medlem
Jag tänker, att det är märkligt att när man hittar en död person så i stället för att tappa fattningen kommer man ihåg exakta tiden. Det är konstigt.
Nu vågar jag inte svara JokerMannen, jag måste tänka mer.
Men säg så här.
Gärningsmannen kan ha valt tillfället för att rikta misstankarna mot en person som var bortrest under helgen, eller så var gärningsmannen helt enkelt bortrest under helgen.
I så fall visar det på planering av mordet.
Senast redigerad av Medimera 2018-12-20 kl. 21:08.
Citera
2018-12-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2018
Men om valet av dag är hela "viss planering", känns det klent. Vi har tidigare funderat på om GM ville LWs yngste son ngt ont, eftersom han fyllde år dagen efter. Jag vill hellre tro att GM inte tänkte på sonen. Andra tankar om valet av dag har varit att hindra LW att resa till Norge. Kan stämma om SDs digitala kontakt visar sig innehålla det.

Nu börjar det verkligen osa katt

Obs ! ➡ Tag bort ordet ➡ ONT inom den gråa citat-rutan ovan sett , och försök sedan att utifrån det tänka ytterligare ett steg till

Mvh/"JokerMannen"

Ps: Aron "Knatten" "Minimannen" hade sin bemärkelsedag den 15 Maj 2018 och fyllde alltså 12 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in