Hej,
Jag gjorde ett inlägg igår som ganska snart plockades bort. Haft korrespondens med moderator som åter gjort det synligt i tråden, men då det gick så lång tid emellan postar jag min text åter här. Detta då jag är mån om att det inlägg som låg ute större delen utav dagen igår inte skall stå obesvarat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zymbal
Hej ”10152030”
Bara så att jag förstår dig rätt. Kallar du mig för Team TinnaNinna85 nu? Eller menar du att du själv tillhör Team TinnaNinna85? (Jag tillhör iallafall inte Team TinnaNinna85.)
Kan iof ha missuppfattat helt, men när jag läser din text känns det som att den är riktad till mig. Om inte så blir det här ett ytterst märkligt inlägg, men svarar på det ändå - som om att det var riktat till mig alltså.
Du finner mina svar i ditt inlägg med fetad stil.
”Ursprungligen postat av
10152030
Team TinnaNinna85
Vill påminna att man faktiskt får ta ansvar för vad man sprider för lögner.
(Givetvis! Lögner är något jag tar stort avstånd ifrån.)
Det oavsett att ni nyttjar tråden till att tramsa
(?) och göra er märkvärdiga genom att döpa om skvaller om HD till era källor som är till 100 % trovärdiga med insyn.
(100% trovärdiga för mig, ja. Vad jag menar med detta är att jag har 0% orsak att tro att informationen jag fått skulle vara lögner. Som jag skrivit i något av mina senare inlägg så är jag dock på det klara med att information som förs vidare från en person till en annan KAN missuppfattas och därför bli felaktig när den landar hos mottagaren samt att personen som ger ut informationen KAN säga olika till olika personer. Därför ska man aldrig ta ett vittnesmål som tvärsäker fakta, det är när ett ting belyses från flera håll som helheten kommer fram.)
Vad baserar ni er personliga åsikt på att HD nu var drivande - nu fått Usa resan som tidig present
(Den baserar jag på information som har delgivits mig utanför tråden.)
Är nästa steg att HD stulit biljetterna till resan hittade HD biljetterna?
(Nej, det skulle vara information som inte stämde överens med den information som blivit mig delgiven så det låter högst orimligt.)
Vad mötte HD för motstånd?
(Att lappa ihop förhållandet eller åtminstone att åka iväg på resan för att lappa ihop förhållandet. (Var jag inte tydlig med det?))
Vad var HD drivande med?
(Se svar på frågan ovan.)
Vad hade HD glömt?
(Att ansöka om ledighet. Var jag inte tydlig med det heller?)
Förstår ni att semestern var väl planerad ni vill inte förstå.
(Jag förstår inte den här meningen.)
Varför fantiserar ni
(Det jag uppgivit är inte fantasier, men jag funderar kring den information som blivit mig delgiven och försöker pussla ihop den med övrig information.) säg det irl till HD
(Vet inte ens säkert hur HD ser ut. Har sett henne på några här i tråden postade bilder, men tvivlar starkt på att jag skulle känna igen henne.) blanda inte in HD mer.
(Är det ett hot?)”
Då det meddelande jag besvarade raderades samtidigt som mitt går det tyvärr inte att komma åt längre utan mina inflikade svar.
Men användaren skapades 14/12 och länk till användaren kommer här —>
Obs: länk till användaren bara så att det syns att användaren faktiskt finns 😅