Citat:
Ursprungligen postat av
Medimera
Tack JokerMannen för dina svar.
Jag har funderat ett tag utifrån din fråga till mig ( det fetade ) och det första som slog mig direkt var vilken bra fråga. Varför har vi inte diskuterat det förut här i tråden?
Jag tänker så här.
Om det är SD som har mördat LW så var det nog i stundens hetta.
Är det möjligt att LW och SD har umgåtts i smyg under helgen när HD var bortrest och jagade cacher med S.i.l.l.e.n. ?
HD kommer hem sent på söndagen och får så småningom veta, på måndagen av LW (eller någon annan som skvallrat, men troligtvis av LW ) att de har umgåtts under hela helgen.
Enligt postaren TinnaNinna87 så sjukskrev sig HD på måndagen den 14de.
HD ställer SD mot väggen och kräver förklaring och hotar med att inte följa med till USA.
SD blir rosenrasande på LW då hon berättat för HD att de har umgåtts under helgen. Som det ryktas om har han ju lovat att de skulle försöka reparera deras förhållande,
Det här var mina första tankar som kom.
Jag tänker också att om det var ett planerat mord så var det ett illa valt tillfälle att mörda någon på helgen då många människor är hemma och i rörelse.
Hej "Medimera"
Tillägg: ➡ Jag skrev och postade mitt inlägg till dig 18:38 och du svarade på min fråga redan efter en timme och 16 minuter klockan 19:54.
Obs ! ➡ Det är för kort tid , för att dina tankar och funderingar skall kunna fullbordas på den frågan som jag tidigare ställde till dig.
Obs ! ➡ Detta är en mycket viktig fråga , som så småningom , kommer att kunna leda fram till en bättre förståelse av ➡ Gärningsmannen:s val av dag , det vill säga , en sen Måndags-kväll den 14 Maj 2018 , istället för , under en sen helg-kväll.
Tillägg och Citat: / "Om det är SD som har mördat LW. / Slut Citat.
Obs ! ➡ Min fråga till dig gällde inte ➡ SD , utan min fråga gällde ➡ Gärningsmannen , så när du svara igen på nytt och på min fråga , så använd ordet ➡ Gärningsmannen.
Obs ! ➡ I ditt sista textstycke inom den gråa citat-rutan ovan sett , det vill säga , gällande de tre sista textraderna , finns någonting som ligger min slutsats nära.
Direkt till ämnet och frågan: ➡⬇
➡ Varför valde ➡ Gärningsmannen just en sen Måndags-kväll , istället för att ha valt att begå mordet under en sen helg-kväll ?
➡ Var nu vänlig och tag dig en betydligt längre funderare , innan du återigen svarar på min fråga angående ➡ Gärningsmannen:s val av veckodag.
Obs ! ➡ Frågan är otroligt viktig just i detta fallet , till bättre förståelse , innan jag går vidare med andra frågor till dig beträffande detta mordfallet på Lena Choon Shil Wesström.
Mvh/"JokerMannen"