2018-12-12, 09:19
Medlem
Om jag inte minns fel. så finns det omdöme om henne här i tråden.
Citera
2018-12-20, 17:32
Medlem
Hej!

Någon som träffat Zanna eskort som annonserar friskt lite här och var?

Verkligen sugen!
Citera
2018-12-26, 10:02
Medlem
Har bokat en tid på fredag med brutta i Höör. Eller stockamöllan som nån sa hon höll till. Hur vart hon?nån fick inte träffa henne sa dom men ni som träffat henne är hon bra?2000kr för en timme är hon värd det? Fick även erbjudande utan för 200kr extra.
Citera
2018-12-26, 23:17
Medlem
Ingen aning, men håll oss uppdaterade!

Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Har bokat en tid på fredag med brutta i Höör. Eller stockamöllan som nån sa hon höll till. Hur vart hon?nån fick inte träffa henne sa dom men ni som träffat henne är hon bra?2000kr för en timme är hon värd det? Fick även erbjudande utan för 200kr extra.
Citera
2018-12-26, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snille
Hej!

Någon som träffat Zanna eskort som annonserar friskt lite här och var?

Verkligen sugen!

Provat än?
Citera
2018-12-27, 17:06
Medlem
Ni som skulle träffa henne?vart fanns hon? Skrev till henne för 1,5 månad sedan o skulle träffa henne då bodde hon i Höör. Men nu i Eslöv o hon hade inte flyttat. Nån här skrev hon fanns vid stockamöllan. Är ju helt åt andra hållet. Skumt.
Citera
2018-12-28, 15:06
Medlem
Det är mycket snack men få recensioner i den här tråden. Är det bara jag som knullar horor i Skåne emellanåt?

Jag var borta hos släkten över långhelgen och lite till och när jag väl kom hem var jag sprängkåt. Kåtheten plus julkänslan gjorde att jag ville ha lite mer än ett vanligt thaimassage-HJ så jag tog mig ut bland Malmös sex-annonser och letade, och hittade Melinda.

Melinda är en söt och petite tjej från Ungern som var mycket tillmötesgående och hade en bred meny till överkomliga priser. Hon hade en tajt kropp och små runda b-kupor och hon gav mig ett fint julminne när hon satt böjd över mig och gav mig en riktigt skön avsugning. Hennes fitta var skön och det tog inte lång tid innan jag sköt salut i hennes mun.

Det ska dock sägas att hon var lite stel till att börja med och att hon varken gillade doggy, att bli slickad, eller gjorde tungkyssar. Jag bryr mig inte så mycket om doggy eller slicka men jag gillar att hångla med tjejer så det var en liten besvikelse. Kan väl tilläggas att min kuk är i grövre laget, något som uppskattas mer av flickvänner än av horor, så även om jag tog det försiktigt så var det lite knepigt i början vilket nog påverkade hennes humör.

Med lite förbehåll så är hon ändå en av de bättre tjejerna jag knullat. När hon väl värmde upp lite så var hon oerhört charmig och hennes kropp var precis den typ som jag gillar. Jag skulle gärna träffa henne igen och ta henne analt nu när vi känt lite på varann, men som alltid så måste man ju hitta tiden också.
Citera
2019-01-03, 22:51
Medlem
Är det någon här som träffat Blondie som står listad på "City of Love"?
Citera
2019-01-05, 08:21
Medlem
Hej. Är här någon som har träffat Sweet peach från Lund. Ska vara en mullig tjej som annonserar på Rosa ibland.
Citera
2019-01-06, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner30
Någon som testat NikkiTahi på RS?

Testade henne precis innan jul, söt liten tjej men hon vill ha det överstökat så snabbt det bara går.
Ingen uppvärmning/mys och inga kyssar om har minsta lilla skägg men hon vet hur man gör ett BJ.
Citera
2019-01-10, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojder
Testade henne precis innan jul, söt liten tjej men hon vill ha det överstökat så snabbt det bara går.
Ingen uppvärmning/mys och inga kyssar om har minsta lilla skägg men hon vet hur man gör ett BJ.

Har också haft tankar på att träffa henne, mailat en del. Hört att hon ska va väldigt passiv, ser gärna att hon tar kommando som en riktig thaibrutta.

Hennes kropp verkar magisk, speciellt brösten. Värd pengarna?
Citera
2019-01-12, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Ni som skulle träffa henne?vart fanns hon? Skrev till henne för 1,5 månad sedan o skulle träffa henne då bodde hon i Höör. Men nu i Eslöv o hon hade inte flyttat. Nån här skrev hon fanns vid stockamöllan. Är ju helt åt andra hållet. Skumt.

Jag har träffat Brutta vid två tillfälle och det är en fantastisk tjej.
Hon bor i Stockamöllan och är en mycket trevlig o varm person som har väldigt hög social kompetens. Brutta är alltid sexigt klädd och väldigt fräsch. Hon suger som en gudinnan och man ser i ögonen på henne hur kåt hon blir av att få tillfredsställa andra.

Jag kommer absolut att träffa denna underbara tjej igen så snart jag bara kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in