Bianca Ingrosso och Alice Stenlöf tar sin podd ”Har du sagt A får du säga B” till nya nivåer. Den 25 maj bjuder de in fansen till en liveshow i Globen i Stockholm.
När de nästa år flyttar den till Globen utlovas en kväll med "unika historier" och besök av vänner och gästartister på scenen. Biljetterna till showen släpps den 7 december.
Jag har aldrig förstått vad hon Alice gör förutom att åka snålskjuts på Bianacas kändisskap.
Inte jag heller? Känns helt sjukt att hon är ”känd” när hon enbart har åkt räkmacka på Bianca? Tycker Bianca borde slopa den så kallade vänskapen med kändiskåta Alice.
Att hon är överallt hela tiden tror jag. En bortskämd, rik kändisunge som åkt räkmacka genom livet
Nja räkmacka vet jag inte, hon har haft sitt som alla andra. Bla så kämpade hon med anorexi i tonåren vilket är en dödlig sjukdom om du inte får rätt behandling och stöttning.
Någon som tvivlar på att Benji är homo?
Jag skulle aldrig kunna sjunga liknande med min far eller mina barn, vad är det för fel på denna familj? Bianca ser mest sur ut för att hon är utanför. Hon gillar ju också kuk, berättar hon ju var och varannan gång man ser henne i media hur hon sexar runt. Spara lite åt fantasin tack.
Jag tycker hela familjen påminner om Book/Toledano eller vad dom heter. Mycket konstigheter och sexuella anspelningar . Att fläka ut sig i media för att tjäna pengar kommer surt efteråt då man ofta får ångest av hur man betett sig. Alla som levt ett tag och mognat känner till detta och förstår vad jag menar. När man är ung kanske det känns coolt att dela med sig av sina upplevelser men fy fan när man vaknar till och inser hur viktigt det är med ett privat liv. Dessutom har båda familjerna stora problem med både ditten och datten.
Kärringarna Book och Wahlgren är båda groteska. Ingen karl vill ha Pernilla och Book får dras med sin pajas Roberto. Stackars satar. När det gäller Benjamin är jag övertygad om att han är bög men det känns nog inte passande i fina familjen att gå ut med det. Mormor skulle nog se det som opassande och tillhör den gamla stammen som levt ihop med sin egen böghane i 60 år. Fy och usch för hela den släkten med hakor som är stora som dasslock.