2018-10-11, 21:02
Medlem
Idag handlar Wahlgrens Värld om att Bianca och Philippe flyttar ihop. Blir ju lite tragikomiskt när serien är så eftersläpande.

Hur svårt ska det vara att hålla serien hyfsat i realtid?
Citera
2018-10-11, 23:41
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Lider inte Bianca av ätstörningar och panikångest, eller har jag drömt detta?
Nepp, ingen dröm. Japp, övriga skador är oönskad kakafoni. Hon må vara trevlig att titta på, men det ekar tyvärr kopiöst mellan pannloben och bakhuvudet...
Citera
2018-10-24, 16:08
Medlem
Hon är sjukt snygg, har sett henne i verkligheten även om det var flera år sedan men hon är riktigt snygg. Dock ser jag hur hon bara mår sämre och sämre, ser ut som att hon mår verkligen jättedåligt. Min personliga teori är och har vart länge att Alice är precis det bianca INTE behöver i en vän, man ska inte spekulera i andras liv men blir orolig när jag enligt min tolkning ser hur bianca verkar må extremt dåligt. Alice dumförklarar, är extremt status, penga och kändiskåt men hon har inget att vara känd för?? Bianca har stor karisma men det har inte Alice. Min tolkning jag bara skriver det här för vågar inte skriva det till bianca är att hon måste klippa av Alice som vän och halvera sina jobbuppgifter och shoppa mindre lära sig tygla sina ha-begär. Hoppas att det är den vägen hon tar.
Citera
2018-10-24, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Bianca har stor problem nu:

https://imgur.com/a/gT5VLy5

Folk dör. Folk svälter. Folk har cancer, Parkinson, eller tvångssyndrom. Det är inget, absolut inget, mot Biancas problem!
Tror hon säger det skämtsamt, hon vet att hon låter extremt extremt bortskämd men vill säga det ändå för det representerar henne och den värld hon lever i, det heter ju Wahlgrens värld och är knappast ett samhällsaktivistiskt nyhetsprogram, även om man kan önska att de tog en sån riktning emellanåt.
Citera
2018-11-02, 12:14
Medlem
Bianca håller alltså på att lansera sitt egna sminkmärke - CAIA, men något smink syns alltså inte till förrän 20 november. Finns det ens något smink? Är denna tidsmarginal en slags väntetid för att se om det ens finns intressen?
Citera
2018-11-13, 13:23
Medlem
Ska denna posen vara snygg eller?

https://www.instagram.com/p/BqDjVckjQFT/
Citera
2018-11-13, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Ja, och hon lyckas väl ganska bra med det?!
Citera
2018-11-13, 13:59
Medlem
Nej, hon har en förmåga att se väldigt stel, åtstramad och ful ut på de flesta av sina selfies.

Hon är väldigt snygg på rörliga bilder och utan fillers eller vad hon nu pressar in i läpparna.
Citera
2018-11-16, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Hon ser ju inte riktigt ut som sig själv där och även om hon inte är ful på något sätt eller vis så tilltalar den bilden mig mer än när det inte är tillgjort.
Fast jag har ett godare öga till hennes mamma, men det är personliga preferenser.
Citera
2018-11-16, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Hon är sjukt snygg, har sett henne i verkligheten även om det var flera år sedan men hon är riktigt snygg. Dock ser jag hur hon bara mår sämre och sämre, ser ut som att hon mår verkligen jättedåligt. Min personliga teori är och har vart länge att Alice är precis det bianca INTE behöver i en vän, man ska inte spekulera i andras liv men blir orolig när jag enligt min tolkning ser hur bianca verkar må extremt dåligt. Alice dumförklarar, är extremt status, penga och kändiskåt men hon har inget att vara känd för?? Bianca har stor karisma men det har inte Alice. Min tolkning jag bara skriver det här för vågar inte skriva det till bianca är att hon måste klippa av Alice som vän och halvera sina jobbuppgifter och shoppa mindre lära sig tygla sina ha-begär. Hoppas att det är den vägen hon tar.
Klokt skrivet! Tycker också att den där Alice verkar vara materialistisk och ytlig. Det sista Bianca behöver.
Citera
2018-11-16, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk

Hon verkar dras till statusfolk som inte bryr sig om hennes inre. Philippe verkar extremt ytlig och okänslig av det man ser. Hennes pappa och sambo verkar också bara drivas av status och kontrollbehov, det minsta Bianca behöver ha i sitt liv. Hennes assistenter verkar också extremt innehållslösa och statusberoende. Finns det någon i hennes närhet som är vettig för henne?
Citera
2018-11-19, 15:04
Medlem
Räkodlarens avatar
Jag är inte någon som regelbundet tittar på tv-serien, men när jag zappar förbi slås jag av hur ofta Bianca är täppt i näsan.. Kolatorsk? Eller typ allergisk mot ngt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in