Tankar kring kvällens finalavsnitt då
Erik: Var väl lite som jag anade att det inte var nåt mellan honom och Alicia och det handlade ju även om avståndet, det vill säga det praktiska och jag vet inte riktigt om jag tror på att det kommer bli dem två i framtiden. Känns väldigt osäkert och det lät ju inte som det fanns så mycket romantik kvar när Erik säger på slutet "vi får fortsätta snacka" och Alicia svarar "ja det är ju det enda vi gör". Linda var ju även lite inne på att han kanske skulle valt någon tjej på närmare håll. Tror dessa två kommer gå vidare på varsitt håll men skulle ju bli glad om det blev motsatsen.....
Susanna: Där var det kärlek och verkar ju bli ett frieri nästa år, kanske det då kommer hålla mellan henne och Hannes. Man får ju hoppas det bästa för deras skull för båda påstår ju sig ha hittat rätt och dem delar ju intresset/att medverka i show/revy.
Simon:Hade inte hittat någon ny, men är övertygad om att han kommer göra det inom en rätt snar framtid. Han får ta sig tid att kolla igenom alla breven som han hade kvar och vem vet, kanske den rätta finns där. Han är ju onekligen värd att finna äkta kärlek. Om det inte skulle gå vägen så har jag en känsla av att Linda kommer erbjuda honom en ny medverkan nästa år i "Kärlek åt alla"

.
Per: Väldigt glad att han fann äkta kärlek i Sofie och hoppas hon snarast flyttar ner till Per och att det blir både giftermål och barn. Han är också värd kärlek efter så många ensamma år.

.
Två fann det dem sökte denna säsongen så det jag och andra skribenter var inne på stämde ju tydligen.
Men det kom inte fram nåt alls om vilket par det är som väntar tillökning så är väl antagligen inget par från årets säsong då?!
Nästa vecka ser man fram emot bonusprogrammet med tidigare bönder och deras lycka respektive fortsatta sökande.