2018-12-19, 20:48
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Fler än jag som tycker att han fågelskådaren Erik pratar exakt som Jimmie Åkesson?!
absolut
jag tror att det är ett av skälen till att jag haft svårt att gilla honom....

Frida har fått gå ut med sin förklaring. Det är helt rimligt att de visar vad som hände och pratar om det. Simon verkar ju vara helt okej med det.

Jag går emot alla olyckskorpar, jag är övertygad om att Susanna och Hannes kommer leva ihop länge... <3

(nu ska vi bara se om det är Sofie som är gravid)
Citera
2018-12-19, 20:50
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Frida hade väl haft möjlighet att medverka om hon hade velat.
Frågan är varför man körde den där Facebook-intervjun istället? Hade väl varit bättre om hon medverkat i programmet nu. Även om hon inte varit på plats på Öland så hade de ju kunnat haft ett intervju-inslag med henne.
Förstår att Facebook-intervjun fungerade som en slags damagecontrol för stunden men genomslaget borde vara bättre i det ordinarie programmet.

Vad sas i den intervjun?
Citera
2018-12-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Är Hannes och Susanna fortf ett par? Står status ”Singel” på Hannes Facebook

Sista programmet går nu o dom ska väl inte avslöja innan
Citera
2018-12-19, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Slank, ser hyfsat tränad ut, vackra ögon och fina läppar. Vad är det som saknas? Om Susanna inte ansågs snygg så hade inte snygga killar skrivit till henne.

Det behöver verkligen inte gå hand i hand. Susanna är väldigt maskulin i mina ögon. En 3:a på en 10-skala.
Citera
2018-12-19, 20:58
Medlem
Spiaccas avatar
Linda låter norsk när hon tappat rösten
Citera
2018-12-19, 21:00
Medlem
vem var det som var gravid
blev det abort eller
anars h ar vi blivit lurade
sofie ser ju verkligen ut av vara i tjcoken
men det gjorde hon förut och
Citera
2018-12-19, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Det behöver verkligen inte gå hand i hand. Susanna är väldigt maskulin i mina ögon. En 3:a på en 10-skala.

Men snälla, killar är visuella. Och hennes urval av män bevisar att hon ser bra ut. Själv tycker jag att det är uppfriskande att det inte är trashiga fuskblondiner med silikonbröst som står högst upp på menyn.
Citera
2018-12-19, 21:03
Medlem
Citat:
Men snälla, killar är visuella. Och hennes urval av män bevisar att hon ser bra ut. Själv tycker jag att det är uppfriskande att det inte är trashiga fuskblondiner med silikonbröst som står högst upp på menyn.
ärligt attså det räcker att vara average för att locka snyggosar ur motsatta könet
Citera
2018-12-19, 21:04
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Vad sas i den intervjun?

Var ett tag sen jag såg den + att ljudet var rätt dåligt men det var väl det som framkommit hittills; att hennes känslor bara försvann när hon kom hem efter inspelningen, att hon har telefonfobi och därför inte ville ringa/svara Simon för att förklara sig osv.
Citera
2018-12-19, 21:04
Bannlyst
Citat:

Men herregud, bara för att någon är skitsnygg, så måste inte han/hon själv dras till skitsnygga. Vad man faller för hänger inte på hur man ser ut själv.
Citera
2018-12-19, 21:05
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
vem var det som var gravid
blev det abort eller
anars h ar vi blivit lurade
sofie ser ju verkligen ut av vara i tjcoken
men det gjorde hon förut och

Det är väl Rickling som avses. Uppföljningsprogrammet nästa vecka ingår i årets säsong och där finns det bebbe.

Vilka som har varit blåögda och gissat på exakt årets bönder får stå upp för sig själva. Lurade? Nej. Naiva? Oerhört.
Citera
2018-12-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är väl Rickling som avses. Uppföljningsprogrammet nästa vecka ingår i årets säsong och där finns det bebbe.

Vilka som har varit blåögda och gissat på exakt årets bönder får stå upp för sig själva. Lurade? Nej. Naiva? Oerhört.
förra säsongen ingår i åters säsong
ja visst
sjävlkart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in