2018-12-19, 17:26
Medlem
löls avatar
Fy fan vad jag inte är avundsjuk hahaha
2018-12-19, 18:16
Medlem
Manifestationsburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquickone
Jag tror det sjukaste jag varit med om har hänt. Jag och min brud var ute på ett ställe i fredags. Hon hade klätt upp sig lite extra i stay-ups, högklackade stövlar, urringat och sminkat sig ganska hårt. När hon gick till baren för att beställa så kommer det fram en "turk" (visade sig sen att han var arab) och pratade med henne. Tänkte att han bara stötte på henne, det är inte helt ovanligt att det händer.. När hon kom tillbaka så berättade hon att han hade tittat henne rakt in i ögonen och sagt "Jag vill knulla dig". Jag sa typ "Jaha, och vad sa du då".. då kommer det. Hon sa "Okej då". Grejen är den att vi har snackat om såna här situationer, och hon blir väldigt kåt på tanken att bli hårt knullad och dominerad av nån.. Jag blev faktiskt själv lite upphetsad av tanken, så jag gick med på det. Vet såhär i efterhand inte om jag gjorde rätt, men jag blev och blir fortfarande upphetsad av tanken.. Hon kom hem klockan fem på morgonen, och hade blodrött läppstift och ännu mer smink runt ögonen och hennes stay-ups var trasiga. Hon såg nöjd men utmattad ut. Själv var jag tvungen att be henne berättade vad han hade gjort med henne.. Så.. När de kom hem till honom så hade han sagt "Nu din lilla hora är det jag som tar hand om dig" så hade hon fått gå in på toaletten och sminka sig ännu mer slampigt, sen krypa fram till honom där han satt i fotöljen och slicka honom ända från fötterna till kuken. Hon hade slickat och kysst hans pung och även längre ner.. Något hon faktiskt aldrig gjort med mig. Sen hade han hårdknullat henne i typ en timme, sen fick hon suga hans kuk tills han sprutade henne i ansiktet. På morgonen när vi vaknade hade vi bästa sexet.. Men nu säger hon att hon vill träffa honom igen och vara hans "lilla slampa". Det känns lite strange, men.. jag funderar fortfarande..

Jag tycker att du är en jävla hjälte! Tänk hur bra han mådde när tjejen din fick såsen rakt upp i nyllet. Såg det inte för jävla sexigt ut? Din tjej vet hur man är en humanist!
2018-12-19, 18:46
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manifestationsburk
Jag tycker att du är en jävla hjälte! Tänk hur bra han mådde när tjejen din fick såsen rakt upp i nyllet. Såg det inte för jävla sexigt ut? Din tjej vet hur man är en humanist!

Hur fan kan man vara en hjälte när vederbörandes sliddjur knullar en arab?
Kan han inte tillfredsställa sin kvinna själv?
Gör man det riktigt jävla bra, behövs inte andra män...
2018-12-19, 18:51
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manifestationsburk
Nu utföll det ju på det försmädliga sättet att det visade sig vara ett troll. Känne rjag inget behov av fortsatt debatt.

Jag tänkte mest i största allmänhet, TS lär ju inte vara ensam
Jag är också trött på trolltrådar.
2018-12-19, 19:51
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquickone
Jag blev faktiskt själv lite upphetsad av tanken, så jag gick med på det. Vet såhär i efterhand inte om jag gjorde rätt,
Vet att tråden är gammal men någon har startat har gjort den aktuell igen med kommentar så jag känner att jag måste besvara detta för någon annan fucktard som kanske fungerar på samma sät.

Du har gjort fel, lär dig kontrollera dina tankar/begär, det här är helt fel egenskaper att föra vidare om ni nu skulle bestämma er för att ha barn. Men om du (detta gäller henne med) inte ska ha barn och förhoppningsvis steriliserar dig så kan detta ändå ha varit rätt för dig då detta tankesättet inte förs vidare o vidare.
2018-12-19, 23:55
Moderator
VitKallas avatar
Det här var kanske inte så lyckad nekrobumping. Gammal tråd får ett lås. /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in