Jag tror det sjukaste jag varit med om har hänt. Jag och min brud var ute på ett ställe i fredags. Hon hade klätt upp sig lite extra i stay-ups, högklackade stövlar, urringat och sminkat sig ganska hårt. När hon gick till baren för att beställa så kommer det fram en "turk" (visade sig sen att han var arab) och pratade med henne. Tänkte att han bara stötte på henne, det är inte helt ovanligt att det händer.. När hon kom tillbaka så berättade hon att han hade tittat henne rakt in i ögonen och sagt "Jag vill knulla dig". Jag sa typ "Jaha, och vad sa du då".. då kommer det. Hon sa "Okej då". Grejen är den att vi har snackat om såna här situationer, och hon blir väldigt kåt på tanken att bli hårt knullad och dominerad av nån.. Jag blev faktiskt själv lite upphetsad av tanken, så jag gick med på det. Vet såhär i efterhand inte om jag gjorde rätt, men jag blev och blir fortfarande upphetsad av tanken.. Hon kom hem klockan fem på morgonen, och hade blodrött läppstift och ännu mer smink runt ögonen och hennes stay-ups var trasiga. Hon såg nöjd men utmattad ut. Själv var jag tvungen att be henne berättade vad han hade gjort med henne.. Så.. När de kom hem till honom så hade han sagt "Nu din lilla hora är det jag som tar hand om dig" så hade hon fått gå in på toaletten och sminka sig ännu mer slampigt, sen krypa fram till honom där han satt i fotöljen och slicka honom ända från fötterna till kuken. Hon hade slickat och kysst hans pung och även längre ner.. Något hon faktiskt aldrig gjort med mig. Sen hade han hårdknullat henne i typ en timme, sen fick hon suga hans kuk tills han sprutade henne i ansiktet. På morgonen när vi vaknade hade vi bästa sexet.. Men nu säger hon att hon vill träffa honom igen och vara hans "lilla slampa". Det känns lite strange, men.. jag funderar fortfarande..
.... Se till att få slut på den här skiten.... Du kanske blir upphetsad men du kan ju faan inte må bra av detta? Lr??