2008-12-03, 15:53
Medlem
aquickones avatar
Jag tror det sjukaste jag varit med om har hänt. Jag och min brud var ute på ett ställe i fredags. Hon hade klätt upp sig lite extra i stay-ups, högklackade stövlar, urringat och sminkat sig ganska hårt. När hon gick till baren för att beställa så kommer det fram en "turk" (visade sig sen att han var arab) och pratade med henne. Tänkte att han bara stötte på henne, det är inte helt ovanligt att det händer.. När hon kom tillbaka så berättade hon att han hade tittat henne rakt in i ögonen och sagt "Jag vill knulla dig". Jag sa typ "Jaha, och vad sa du då".. då kommer det. Hon sa "Okej då". Grejen är den att vi har snackat om såna här situationer, och hon blir väldigt kåt på tanken att bli hårt knullad och dominerad av nån.. Jag blev faktiskt själv lite upphetsad av tanken, så jag gick med på det. Vet såhär i efterhand inte om jag gjorde rätt, men jag blev och blir fortfarande upphetsad av tanken.. Hon kom hem klockan fem på morgonen, och hade blodrött läppstift och ännu mer smink runt ögonen och hennes stay-ups var trasiga. Hon såg nöjd men utmattad ut. Själv var jag tvungen att be henne berättade vad han hade gjort med henne.. Så.. När de kom hem till honom så hade han sagt "Nu din lilla hora är det jag som tar hand om dig" så hade hon fått gå in på toaletten och sminka sig ännu mer slampigt, sen krypa fram till honom där han satt i fotöljen och slicka honom ända från fötterna till kuken. Hon hade slickat och kysst hans pung och även längre ner.. Något hon faktiskt aldrig gjort med mig. Sen hade han hårdknullat henne i typ en timme, sen fick hon suga hans kuk tills han sprutade henne i ansiktet. På morgonen när vi vaknade hade vi bästa sexet.. Men nu säger hon att hon vill träffa honom igen och vara hans "lilla slampa". Det känns lite strange, men.. jag funderar fortfarande..
2008-12-03, 15:56
Medlem
R.Rs avatar
Okej? Bra för dej, men du verkar ju osäker samtidigt? Risken är nog att du väckt "björnen" inom henne eftersom hon verkar tända på att bli dominerad? Antingen får du kanske själv vara mer dominant, eller så finns nog risken att hon satsar på någon annan om du inte tillåter fler sådana här kontakter.
2008-12-03, 15:58
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Du kan ju fortsätta att fundera när hon har dragit.
Just det här är en bra anledning att inte låta sin partner knulla andra.
Själv mår jag illa av bara tanken...
2008-12-03, 16:07
Medlem
Kojaks avatar
Grattis!

Men, ställ lite krav! Be henne ta ett foto när hon är där med mobilen eller liknande så att du fortsättningsvis ändå känner att hon är där delvis för att du vill det.
2008-12-03, 16:07
Medlem
MunchenCallings avatar
Hur fan kan du låta en hårig turk våldföra sig på din tjej? Oh fy fan, jag mår illa när jag tänker på det - och det är inte ens min tjej.
2008-12-03, 16:10
Medlem
jag hade verkligen inte låtit henne göra det, i Mina öron låter det inte rätt, och om hon vill göra det igen så tycker jag att det låter som hon inte riktigt älskar dig och så, men sen kan ju sex bara vara sex också, men jag hade verkligen inte låtigt henne göra det!
2008-12-03, 16:12
Bannlyst
Låter du henne ha sex med någon annan så älskar du henne helt enkelt inte. Du är tillsammans med henne för sexet och för närhet, men känslor finns inte.

Tycker du ska fortsätta knulla henne o må bra, men den bruden är inte den blivande modern till dina framtida barn.
2008-12-03, 16:12
Medlem
Maeglins avatar
Så länge alla mår bra av situationen så ser jag inga hinder här. Ni som klagar gör bäst i att komma ihåg att alla människor är olika och även alla situationer och relationer.

Det är situationen som detta par går igång på. Flickvännen går inte igång på den där andra killen specifikt. Det är viktigt att komma ihåg sånt när man tar sådana här steg.

Så länge trådstartaren trivs med detta och tycker det är kul så fortsätt för all del. Men tappa inte respekten för varandra. Kanske börjar ni bråka om något en dag - föreslår att ni inte inkorporerar sånt här i era framtida bråk. Efteråt kanske ni båda ångrar er och inte kan leka sådana här lekar längre.
2008-12-03, 16:14
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashenDomTas
Låter du henne ha sex med någon annan så älskar du henne helt enkelt inte. Du är tillsammans med henne för sexet och för närhet, men känslor finns inte.

Tycker du ska fortsätta knulla henne o må bra, men den bruden är inte den blivande modern till dina framtida barn.

Det är din åsikt.
Du har inte copyright på definitionen av kärlek. Det är inte upp till dig att avgöra vad de känner för varandra. Den här killen har uppenbarligen en sådan självkänsla att han kan hantera situationen. Folk är olika. Tro inget annat på grund av trångsynthet.

Varför ska alla relationer stinka askungesaga för? Det är förlovningar och svartsjuka hit och dit. Man äger inte varandra.
2008-12-03, 16:16
Medlem
DesktopZquaress avatar
shit asså .... Se till att få slut på den här skiten.... Du kanske blir upphetsad men du kan ju faan inte må bra av detta? Lr??

Låter inte som att ni kanske e det perfekta paret heller...
2008-12-03, 16:18
Medlem
epost72s avatar
Tror mest att TS är ute efter att skapa debatt.(om det inte är ett troll)

Men det är en märklig historia, släppa iväg tjejen med en vilt främmande person och låta henne ha sex med den samme. Hon verkar ju gilla det så låt henne fortsätta och dumpa henne.

Själv skulle jag aldrig plocka upp ett begagnat tuggummi från marken och fortsätta tugga på det.
2008-12-03, 16:20
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Det är din åsikt.
Du har inte copyright på definitionen av kärlek. Det är inte upp till dig att avgöra vad de känner för varandra. Den här killen har uppenbarligen en sådan självkänsla att han kan hantera situationen. Folk är olika. Tro inget annat på grund av trångsynthet.

Varför ska alla relationer stinka askungesaga för? Det är förlovningar och svartsjuka hit och dit. Man äger inte varandra.
Bara jag som tvivlar på att han faktiskt har den självkänslan? Hade han varit helt okej med detta hade han väl inte skapat en tråd här. Personligen skulle jag aldrig klara av något liknande och jag har heller ingen som helst förståelse inför faktumet att en man (eller kvinna för den delen) delar sin partner med en annan. Det är inte min definition av kärlek och jag tror att det här kommer gå åt helvete rätt ordentligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in