2018-12-19, 03:11
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Tack, jag önskar med en digital anslagstavla.

Jag funderade på vad mer som fick igång den senaste "rörighetsattacken" och kom på att det var tal om tjejen i dykbloggen. Hon skrev t o m ett meddelande riktat till tråden här på sin gamla blogg. Jag tror hon månar om SD. Kanske hennes mamma G*n också gör det? SD var ju tydligen som en bror i dykarfamiljen (Gunsan är med dykare).

Från dykbloggen:

"Jag vill ha dig. Särskillt i Uskavi 20-21 maj på OW. SVARA snart, älskade vän......

Din Yoda "

"Snygging!

Din morsa dök på mig som värsta fjortisen idag. Fick typ en hel hög med pussar å kramar. Och sedan hade hon mage att skylla på dig! Är det sant, eller har hon någon kris?

PoK
// Yoda of universe "

Från SD till Ma*a.

Mysig "familjelek" de verkar ha haft

Och ja, Gunsan verkar ju tycka om SD...
Senast redigerad av gloriouslife 2018-12-19 kl. 03:13.
Citera
2018-12-19, 03:19
Medlem
gloriouslifes avatar
Maj* Loisk* har tagit bort texten till tråden
från sin dykblogg nu.
Citera
2018-12-19, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det handlar inte om Lenas personlighet utan om gärningsmannens. Men visst kan du få en bedömning om jag får tillgång till hennes dagböcker.
Bra förslag till byteshandel! Säkert kommer det fram en hel del info om SD... Hoppas hen nappar!
Citera
2018-12-19, 06:44
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Maj* Loisk* har tagit bort texten till tråden
från sin dykblogg nu.

Intressant. Varför skriva meddelande till tråden och sen ta bort texten? Om jag inte minns galet, så finns texten som kopia här i tråden.

Undrar vilken sorts relation dotter och mor L**sk* har till SD idag? Jag funderar på hur många kvinnor han försökt leka bror med och om det är någon slags taktik han har för att kontrollera kvinnor.

Senast redigerad av Honan6 2018-12-19 kl. 07:38. Anledning: Tillägg
Citera
2018-12-19, 07:53
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Intressant. Varför skriva meddelande till tråden och sen ta bort texten? Om jag inte minns galet, så finns texten som kopia här i tråden.

Undrar vilken sorts relation dotter och mor L**sk* har till SD idag? Jag funderar på hur många kvinnor han försökt leka bror med och om det är någon slags taktik han har för att kontrollera kvinnor.

Kollade just på hennes Facebook, hon hade lagt in hashtaggen metoo i bild. Vi får väl hoppas att det inte var SD som kränkt henne sexuellt.

Man kan inte se hennes vänner men mamma Gunsan har SD som vän så då får man ju förmoda att Maja har det med.
Citera
2018-12-19, 08:08
Medlem
Citat:

Denna kvinna skriver och önskar att vi ska sluta analysera något som är 10 år gammalt.

Dock är det skrivet av en man (SD) som är i 35-årsåldern (och dessutom familjefar)! Undrar hur många gånger HD haft anledning att tvivla under åren tillsammans med SD...

Ingen bra "reklam" för honom.
Citera
2018-12-19, 10:00
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Hugger in utan att ha läst in mig på det senast skrivna i tråden.

Är inlägget borta?
Det kan bara tas bort av skribenten själv inom en timme. Det kommer ändå ligga kvar en post, visserligen tom tills en moderator tar bort det. Är det det som hänt

eller

är skribenten en annan än den den utger sig för att vara, dvs en skribent som redan har ett konto och alltså redan skriver i tråden. Om så är fallet kan moderatorn radera posten, men då borde också kontot antingen bli varnat eller avstängd.

Någon som minns vad nicket var?

Jag har blivit så enormt misstänksam i denna tråd. Något som jag aldrig har varit tidigare.
Citera
2018-12-19, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Moralensväktare:

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Precis, där står han redan och kräver att hon ska komma ut. Tyvärr gör hon det och den korta promenaden mot planket har inte gått obemärkt förbi.
Frågan är: hade han cykeln med sig?
Citera
2018-12-19, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Vad tror du om teorin att just mördaren var den som hade sista kontakten med BO och att han då redan
befann sig utanför hennes hus?

Tänker att mördaren ev var den som hade den näst sista digitala kontakten med LW och att LW sedan i mördarens närvaro försökte kontakta någon (en kontakt/uppkoppling blev registrerad).

Citat:
Precis, där står han redan och kräver att hon ska komma ut. Tyvärr gör hon det och den korta promenaden mot planket har inte gått obemärkt förbi.

Men promenaden (om sådan nu förekom) mot planket verkar ju ha gått helt obemärkt förbi, såvitt känt.🤔
Vilken betydelse har det om GM cyklade dit? Visst är alla fakta av betydelse men undrar bara hur du menar mer specifikt?
Citera
2018-12-19, 11:07
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Han är säkert där, det tror jag också.
Frågan är bara vad han skrev.

Det kan inte ha stått tydligt och klart: "Kom ut, jag väntar på dig!", som det sista meddelandet.

Då skulle han vara häktad på sannolika skäl.

Jag tror att han är smart, smartare än så. Och därför kan han nu säga (och har sagt) att han frågade om de skulle ses, men hon sa nej. Därför gick han inte ner. Han säger att han tog en promenad istället, till återsamlingen, till andra sidan motorvägen..."Bevisa det om ni kan! Ha!"

Eller träffade han henne på cykeln på väg hem när LW joggade, och han sa till henne att jag kommer till dig sen. Jag ska bara lämna cykeln. Då hade LW just berättat för honom om Norgetrippen som skulle göras med BeholderX. Det fick honom att se rött.

Han har kanske en längre tid "retat" sig på hur hon umgås med andra män. Kanske tycker han att hon umgås på ett sätt som han upplever obehagligt.

Kanske upplever han att hon är inbjudande mot andra män genom att umgås med dom och vara glad och trevlig (i hans ögon för glad och trevlig), vilket får det att koka i hjärnan med otäcka tankar? Tankar om att hon ska "straffas", hon ska "minsann få se"...
Citera
2018-12-19, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Hugger in utan att ha läst in mig på det senast skrivna i tråden.

Är inlägget borta?
Det kan bara tas bort av skribenten själv inom en timme. Det kommer ändå ligga kvar en post, visserligen tom tills en moderator tar bort det. Är det det som hänt

eller

är skribenten en annan än den den utger sig för att vara, dvs en skribent som redan har ett konto och alltså redan skriver i tråden. Om så är fallet kan moderatorn radera posten, men då borde också kontot antingen bli varnat eller avstängd.

Någon som minns vad nicket var?

Jag har blivit så enormt misstänksam i denna tråd. Något som jag aldrig har varit tidigare.

Tror du blandar ihop det nu. Inlägget var väl inte skrivet här i tråden utan på annat ställe?
Citera
2018-12-19, 11:09
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Tror du blandar ihop det nu. Inlägget var väl inte skrivet här i tråden utan på annat ställe?

Nej, jag jag säker på att det var i tråden, (om vi pratar om samma)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in