Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Antagligen så stod det 14:33 på mobilen när hen kollade.
Jobbar hen dessutom inom vården så sitter det i ryggmärgen
att veta exakt tid när någonting händer.
På vilket sätt skulle det visa att hen vet vem
som är mördaren?
Skriv gärna på svenska om du vill undvika missförstånd.
+ om du bara skriver till en person så är det bättre att
du skickar PM.
Hej "Gloriouslife"
Trots att det nu fortfarande råder förundersöknings-sekretess , så skall jag avslöja några få viktiga detaljer.
Det är alltså frågan om två stycken privat personer som fann Lena:s avlidna kropp bakom ett bullerplank. Lena låg på magen och hade otroligt nedsmutsade ben , tyvärr kan jag inte berätta mera här i tråden angående hur Lena:s kropp såg ut när Polisen och Rättsläkarna kom till den då aktuella mordplatsen Lördagen den 19/5 2018.
Kriminalteknikerna kom först till platsen klockan [ 17:20 ] och efter som flera rättsläkare då arbetade intensivt på platsen med Lena:s döda kropp under många timmar , så transporterades Lena:s avlida kropp via ambulans-transport först klockan [ 22:45 ].
Obs ! ..... Den ena av de två privatpersonerna uppgav tiden klockan [ 14:33 ] och den andra uppgav en tid som inte överens-stämde med den första , visserligen uppgav den andra personen timmslaget [ 14 ] men däremot stämde inte det exakta minutantalet , och så fort något visar sig vara avvikande , skall man alltid vara observant.
Vi kallar nu den första personen för A. och den andra för B.
Obs ! ..... Både A. och B. kan inte ljuga , det vill säga , Båda kan inte ljuga , men båda kan heller inte tala sanning.
En av de två talar alltså sanning , därför måste den andra ha ljugit.
Antingen talar A. sanning och då har B. ljugit eller också var det tvärt om , det vill säga , har A. ljugit är det istället B. som talat sanning.
Obs ! ..... Efter det att du svarat , skall jag eventuellt berätta om Lena:s mörkblåa ytterdörr med 4 gångjärn , sedan efter det kommer jag att ställa ett flertal frågor gällande om hur du tror att mordet på Lena Wesström gick till , och efter det så skall jag eventuellt avslöja vad jag har kommit fram till.
Med vänliga hälsningar från "JokerMannen"