2018-12-17, 11:21
Medlem
MonkMans avatar
Subbade nyss PodMe för att lyssna pa Rättegangspoddens premium avsnitt och det är det definitivt värt. För 29 kr far man massor med mera timmar av podden. Det som är daligt är dock själva appen. Fyyyyyyyyyyyyyyyyy fan vilket värdelöst skit till kod-hög det är. Den krashar säkert 5-10 under en dag. Den vägrar hitta avsnitt när man söker pa dem, den hänger sig, den krashar igen. Glöm att kunna ta ett telefonsammtal i en podd utan att behöva starta om hela appen, försöka hitta ditt senaste avsnitt och sen själv börja försöka spola fram till där du va innan skiten dog. Vem har byggt detta haveri till app? Varför är den sa otroligt keff?
Citera
2018-12-17, 19:00
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Subbade nyss PodMe för att lyssna pa Rättegangspoddens premium avsnitt och det är det definitivt värt. För 29 kr far man massor med mera timmar av podden. Det som är daligt är dock själva appen. Fyyyyyyyyyyyyyyyyy fan vilket värdelöst skit till kod-hög det är. Den krashar säkert 5-10 under en dag. Den vägrar hitta avsnitt när man söker pa dem, den hänger sig, den krashar igen. Glöm att kunna ta ett telefonsammtal i en podd utan att behöva starta om hela appen, försöka hitta ditt senaste avsnitt och sen själv börja försöka spola fram till där du va innan skiten dog. Vem har byggt detta haveri till app? Varför är den sa otroligt keff?

PodMe är ett skämt. Har också tröttnat ur på skiten.
Citera
2018-12-31, 14:44
Medlem
I nästa veckas avsnitt av rättegångspodden får ni höra mer om PodMe-mordet och om hur det gick till när mannen från Norrland ströp en förbipasserande cyklist med sina pugs-hörlurar efter att för tolfte gången under samma avsnitt behövt starta om appen samt spenderat 60timmar med att lyssna på 15 timmar pod. Lyssna gärna i Podme-appen om du kan. Vi ses.
Citera
2019-01-26, 00:53
Medlem
SanningensProfets avatar
Måste säga att Gyllensvaan är en av dom läskigaste människorna jag någonsin hört talas om. Sättet han pratar så lugnt om hans mord och pratar om denna "Mathias" - som förmodligen endast är en hallucination - emellanåt han är en småbarnsfarsa och kock är någonting jag inte ens skulle kunna tänka mig i mina värsta mardrömmar. Visst är Jackie Arklöv inte en så mysig person, men under sin tid som kriminell så gick han inte runt och mördade slumpmässiga personer. Han är en rånare och polishatare, inte en människohatare (nu mera iallafall). Gyllensvaan... påstår i princip aldrig att han vill döda, och är alltid vänlig mot alla, men på insidan så är det som en eld som brinner och håller på att bränna ner isen som står som en fasad för vem han egentligen är. Det var väl det som hände när han mördade paret, han kände bara att nu var det dags. Och det är det som är läskigt. Hade polisen aldrig fångat honom kunde han säkert mördat hur många som helst.

Vilken sjuk människa.
Citera
2019-02-04, 00:30
Medlem
Senaste avsnittet utan tvekan det sämsta hittils. Detta med kontokorten. USELT.
Citera
2019-02-12, 14:33
Medlem
Kommer alla avsnitt upp på podme?
Citera
2019-02-19, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
Kommer alla avsnitt upp på podme?

Ja men inte värt prenumerera längre.
Släpper 1 avsnitt i månaden på sin höjd och inte släppt ett skit värt att lyssna på senaste halvåret.
Citera
2019-02-19, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Ja men inte värt prenumerera längre.
Släpper 1 avsnitt i månaden på sin höjd och inte släppt ett skit värt att lyssna på senaste halvåret.
Jag kan delvis hålla med. Det senaste intressanta fallet är om tortyrmisshandeln i Kalix men innan dess har det varit rätt tomt. Kontokortsbedragarna t.ex var ett riktigt bottennapp som jag inte ens orkade lyssna klart på.
Citera
2019-02-20, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
Jag kan delvis hålla med. Det senaste intressanta fallet är om tortyrmisshandeln i Kalix men innan dess har det varit rätt tomt. Kontokortsbedragarna t.ex var ett riktigt bottennapp som jag inte ens orkade lyssna klart på.

Notera också hur sällan han släpper + att avsnitten gått från 3 timmae eller. 1. 30h till numera 58 minuter...

Det är klart. Vänstersnubben Nils Bergman är bekväm med stålarna SVT gav för Arbogakvinnan så nu cashar han bara in på prenumeranter som han har ett par tusen av...
Citera
2019-02-25, 22:23
Medlem
Sen 1 januari har han släppt 1 avsnitt.
Två månader ett avsnitt på en timme. Respektlöst mot hans lyssnare.
Citera
2019-02-26, 00:52
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Sen 1 januari har han släppt 1 avsnitt.
Två månader ett avsnitt på en timme. Respektlöst mot hans lyssnare.
Menar det .. helst något safftigt och intressant dessutom men nädå. Seriöst , började hans egna intresse sjunka dramatiskt i samband med SVT affären .
Citera
2019-02-28, 20:37
Medlem
Nytt avsnitt ute!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här