2018-12-16, 23:24
Medlem
-Andreas-s avatar
När majoriteten eller alla kriterier av dessa är uppfylla;
* Har sett pojk vaskern, Bokfejs el MMS räknas inte.
* Vet var han bor.
* Vet hans ålder.
* Han har ett arbete.
* Han inte är lat, är behjälplig.
* Han har körkortet.
* Han har varit utanför sitt eget landskap.
* Han introducerar sin mor, ev moster, ev faster, ev äldre syster för mig.(Mkt fördelaktigt)
* Inget jidder.

Först då, kan de få ha skoj, så det kräver att dottrarna inte heller är på lat sidan så liksom utan att även de anv sina skallar innan det springer pojk vaskar i huset.
Citera
2018-12-16, 23:30
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humpcut
Vilken stenålderskultur kommer du ifrån om jag får fråga?

Jag tycker det är så sorligt hur ni svenskar fungerar (iallafall vissa av er)

Jag är modern jag är ifrån ett land i europa men jag kan fortfarande inte förstå mig på hur du kan sitta och argumentera emot det jag skrivit, det är väll klart som fan att det är en annan grej om grabben har sex en tjejen? Menar du att jag ska vara hemma och höra hur Ali 17 enbart knullar min dotter för att sedan gå runt till sina polare och skryta hur han knullade henne?

Min dotter ska inte knulla runt och få ett dåligt rykte, om det är så du vill att dina barn ska tolkas av deras kompisar är det upp till dig men mitt tänkade är inte stenålderstänkande utan mer att jag gör det bästa för mina barn och kom inte och säg till mig att en 15 åring tjej ska sitta och bestämma vad som är bäst för henne jag är ju en förälder åt henne trotts allt.

Det är såna som dig som gör att utvecklingen av vårt kära Sverige har gått åt helvete.
Citera
2018-12-17, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Okej. Då är jag med. Tyckte bara att din frågeställning var aningen luddig först.
Men ok, min åsikt är att man helst ska vänta till man är i ett förhållande.
Att mina söner i framtiden ska dra hem luder och sätta på kommer icke att förekomma.
Inte under mitt tak, grabben.

Om någon av mina söner skulle träffa en fin och skötsam tjej som hade ett gott rykte
och anseende i vårat samhälle hade han nog fått förhärliga sin sänghalm med tösen.

Annars, nej, ut och hugg ved med dig pöjk.
Så om han tar hem en främmande tjej oc presenterar henne som sin flickvän när han är 15 år.
Får inte hon sova över/researchar du vilket rykte hon har/frågar hur många hon knulla med?
Hur ska du kontrollera allt det här?
Citera
2018-12-17, 00:39
Medlem
Vi har ett väldigt öppet levnadssätt här hemma. Dottern är 15 och sonen 13.
Dotterns kille har sovit över här nga gånger och det har fungerat bra, nu för någon dag sedan kom hon och berättade att hon kände sig "redo" och då satt vi ner och pratade med henne om allt.

För både mig och sambon känns det OK!
Citera
2018-12-17, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gowild
Vi har ett väldigt öppet levnadssätt här hemma. Dottern är 15 och sonen 13.
Dotterns kille har sovit över här nga gånger och det har fungerat bra, nu för någon dag sedan kom hon och berättade att hon kände sig "redo" och då satt vi ner och pratade med henne om allt.

För både mig och sambon känns det OK!

Hon berättade alltså till er att hon känner sig redo att börja knulla med sin kille hemma hos er?
Och det kändes OK?
Citera
2018-12-17, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Nu har jag inga barn men jag ska ändå svara på din fråga ifall jag nu får några i framtiden.

Får jag en dotter så knullar hon inte fören hon har gift sig annars har jag ihjäl killen.

Får jag en grabb så får han knulla i vilken ålder han vill!

Förstår inte mig på er svenskar som normaliserar detta med att era 14 åriga döttrar kommer hem med en kille och så blir hon påsatt sån jävla sjuk värld vi lever i.
Citat:

Jag är modern jag är ifrån ett land i europa men jag kan fortfarande inte förstå mig på hur du kan sitta och argumentera emot det jag skrivit, det är väll klart som fan att det är en annan grej om grabben har sex en tjejen? Menar du att jag ska vara hemma och höra hur Ali 17 enbart knullar min dotter för att sedan gå runt till sina polare och skryta hur han knullade henne?

Min dotter ska inte knulla runt och få ett dåligt rykte, om det är så du vill att dina barn ska tolkas av deras kompisar är det upp till dig men mitt tänkade är inte stenålderstänkande utan mer att jag gör det bästa för mina barn och kom inte och säg till mig att en 15 åring tjej ska sitta och bestämma vad som är bäst för henne jag är ju en förälder åt henne trotts allt.

Det är såna som dig som gör att utvecklingen av vårt kära Sverige har gått åt helvete.
Så om jag förstår dig rätt handlar det om att ha kontroll över och sprida dina gener. Din pöjk får bespruta fritt, medan jäntan ska vaktas noga. Allt enligt medeltidslogiken att män äger kvinnor och att fortplantning är enkom kvinnans ansvar eftersom det varken finns abort eller faderskapstest.

Sen det där med rykten, i synnerhet "dåliga" sådana, vilka är det som sprider sådant? Och framför allt vilka är det som bryr sig om sådant och tycker det är viktigt?

Inte så lite klan- och hederskultur...
Senast redigerad av YourNameisSexy 2018-12-17 kl. 04:02. Anledning: typo
Citera
2018-12-17, 03:54
Medlem
Nu drog jag en snabb slutsats av kvällen. Vi pratade med henne ungefär 1,5 tim om det.

Det var ju inte precis som du skrev och vi bara "Ja, men fucka på". Fungerar inte riktigt så när man snackar med sina barn.
Citera
2018-12-17, 09:13
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuornosA
Ställ dig själv samma fråga fast tvärt om: om din 16 åriga son kommer hem med en tjej och knullar, hade det varit ok för dig? Och hur vore det annorlunda mot för om din 16 åriga dotter tog med en snubbe hem?

japp och självklart är de skillnad sonen kan tex inte bli gravid som du kanske vet!
Citera
2018-12-17, 09:23
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arnold2k5
Ä

Om de e vad min 16åriga dotter vill ja. Hon är inte min ägodel utan en egen individ med egen fri vilja.

ägodel hit o ditt är de ditt enda "argument"?

bor du under mitt tak på min nota är de mina regler som följs och då blir de inget knull och inga babbar i huset!

hade så kul i framtiden när du hör din dotter bli tagen i tvåan av nån sketskalle
Citera
2018-12-17, 09:35
Medlem
Dreamtimes avatar
Inte en droppe säd innanför dessa fyra väggar såvida man inte frågat om lov först.

Eftersom de inte vågar fråga så blir det aldrig av.

Problemet löst.
Citera
2018-12-17, 10:54
Medlem
Citat:

Vilken idiot du är, du verkar ha samma värderingar som "Ali, 17 år" som knullar folks döttrar för att sedan gå runt och skryta om det.

Du låter även som ett stort fan av hederskultur, just "dåligt rykte" är ett vanligt förekommande slagord bland folk som tillägnar sin tid åt just hederskultur. Det komiska är att att du har samla usla tankesätt som individerna du ogillar.
Citera
2018-12-17, 11:19
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boibuss
Polarn har en hemmaboende 17 årig dotter som är snygg som satan.

Där släpas det hem diverse snubbar och det knullas högljutt i flickrummet.

"Det jobbigaste är när hon kommer ut i köket spritt naken, öppnar kylskåpet och dricker juice direkt ur paketet och sedan går tillbaka och fortsätter"

Tur att man inte har en dotter!
Beklagar.
Där är ju exemplar på där fjollandet har gått över styr.
Föreställer mig en man i samma mentala skick som hon Mrs Fitz i 'American Beauty', sitta apatisk o gapa vid juice pauserna där med tusen meters blicken.

Roterande schema onsdag, fredag, lördag, söndag är det Cewin, Mirzad, Elliot resp Omar som ser till att den pappan har full upp i tvättstugan på morgnarna med att tvätta nedsprutade sängkläder, trosor OCH pojk vaskarnas kalsonger till ngn välkänd dänga av Ulf Lundell, Gasoline eller Orup.

Får jag fråga, gör han frukost till barnen också, morgonen efter? Bjuder pojkarna på cigg under dessa juice pauserna, kanske tänder ciggen åt dem också?
Ev planer på att installera en jacuzzi åt barnen? Byta ut husnyckel mot ett antal kopior magnetkort istället?

Den snubben mår nog inte så bra, faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in