2018-12-12, 08:21
Medlem
Tips på salong i Linköping?
Trevliga söta damer och god massage primärt.
Stannar bara över dagen och vill fördriva tiden.
Kollat TMG men det är ju usla recensioner på samtliga.
Citera
2018-12-12, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Tips på salong i Linköping?
Trevliga söta damer och god massage primärt.
Stannar bara över dagen och vill fördriva tiden.
Kollat TMG men det är ju usla recensioner på samtliga.
Tyvärr dåligt med det, den som var något att ha åker hem i morgon. Så hon jobbar inte längre.
Citera
2018-12-12, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Håller med om att Göteborg verkar vara lite billigare. Har fått FS några gånger utan alltför mycket prut för 800.
Fast tycker tjejerna är äldre och mulligare i Göteborg.
Men tyvärr börjar de lägga på hullet i Stockholm med så det är kanske rätt lika.

Är lite förtjust i mulliga tjejer, vet inte om jag sett så värst många. Thaitjejer är väl ofta rätt små?
Citera
2018-12-12, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Är inte på något sätt välbevandrad i Göteborg men jag gjorde ett återbesök till denna salong. En tjej som inte återfinns på hemsidan öppnade och hon hade ett sympatiskt utseende, söt med åtsmitande kläder, typ gymoutfit. Efter lite massage och prat - det visade sig att hon, precis som den förra massösen där jag hade, var från Stockholmsområdet - blev det dags för extra. Då inträffade exakt det som nämns här. Tydligen var hennes kläder ett sätt att hålla kroppen på plats så att säga. En välstoppad bh dolde ett par betydligt mindre bröst och hon hade en ganska så skrynklig mage. Men affären var redan undertecknad så vi satte igång. Ansiktet var som sagt trevligt att titta på och tack vare att hon gärna tittade en i ögonen hela tiden blev det en angenäm tillställning. Man kunde känna hur hon blev blötare under aktiviteten och sådant ger alltid mersmak.

Med ett blygsamt urval har jag konstaterat följande om Göteborg:
  • Ofta finns hemsidor med bilder på några av de som jobbar på salongen.
  • Många salonger verkar föredra britsar snarare än madrasser på golvet.
  • Priserna är ett par hundringar lägre än i Stockholm, Wagner30 hade nog otur med det där dyra stället.
  • Prisförhandlingarna har aldrig blivit utdragna, de frågar vad man kan tänka sig betala och jag har aldrig blivit nekad något till aktuellt pris.
  • Jag har inte besökt ett sådant ställe själv, men jacuzzi verkar vara mer förekommande i Göteborg.

Dock tycker jag ibland att de har bilder på tjejer som inte jobbar där. Iaf har jag aldrig sett röken av dem.
Nån som märkt nåt liknande?
Citera
2018-12-12, 19:44
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vandelay1
Är lite förtjust i mulliga tjejer, vet inte om jag sett så värst många. Thaitjejer är väl ofta rätt små?
Rätt många är mulliga. De gillar mat och alkohol. Däremot är de sällan över 165 cm.
Citera
2018-12-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Rätt många är mulliga. De gillar mat och alkohol. Däremot är de sällan över 165 cm.

Haha ok, ja det kanske ligger nåt i det .
Citera
2018-12-12, 19:58
Medlem
Citat:
Dock tycker jag ibland att de har bilder på tjejer som inte jobbar där. Iaf har jag aldrig sett röken av dem.
Nån som märkt nåt liknande?

Skulle nog säga att det är ganska blandat. Brukar finnas ett antal tjejer som inte jobbar "heltid" eller vill vara med på bild. Men visst har jag märkt att de slänger in bilder på de som troligen ser bäst ut för att lyckas bättre med sin marknadsföring.
Citera
2018-12-12, 19:59
Medlem
kaks avatar
Citat:
Haha ok, ja det kanske ligger nåt i det .
Lite former gör det bara bättre enligt mig.
Jag ger dem gärna ett extra proteintillskott.
Citera
2018-12-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Lite former gör det bara bättre enligt mig.
Jag ger dem gärna ett extra proteintillskott.

Samma här. Behövs mer storbystade med lite hull
Citera
2018-12-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Skulle nog säga att det är ganska blandat. Brukar finnas ett antal tjejer som inte jobbar "heltid" eller vill vara med på bild. Men visst har jag märkt att de slänger in bilder på de som troligen ser bäst ut för att lyckas bättre med sin marknadsföring.

Jo så är det nog. Sen jobbar ju en del på flera ställen med märker man.
Citera
2018-12-13, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Tyvärr dåligt med det, den som var något att ha åker hem i morgon. Så hon jobbar inte längre.

Trist. Tack för svar. Blev kvar till o med Fredag eftermiddag, får chansa på någon. Eller kan du tipsa om nån där det inte är stelt och blaskigt, kass massage alla fall? Är ju ändå en hyfsat stor stad kan en tycka.
Citera
2018-12-14, 20:44
Medlem
SeanAverys avatar
Någon som vet någon bra thaimassage i skaraborg där man kan få lite extra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in