Vetefan vad jag tycker om den övergången. Gillar inte att spelare hoppar mellan rivalföreningar då det riskerar att bli likt hur det är i SHL i Allsvenskan. Hoppas iffiff kapar affären.
Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
Rakip kommer inte. Tror du på tomten som skrev afellay också eller?
Vetefan vad jag tycker om den övergången. Gillar inte att spelare hoppar mellan rivalföreningar då det riskerar att bli likt hur det är i SHL i Allsvenskan. Hoppas iffiff kapar affären.
Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
Var skulle ha få plats hos oss? Ifall någon lämnar (Trasten, då de hade delat samma yta) så visst. Men det är inte en mittfältare vi är i behov av utan det är främst försvaret vi behöver tighta till.
Haksabanovic är ju en typisk Kristoffer Olsson-värvning. Han är bara 19 år gammal och i ungefär samma situation som Koffe var när han anslöt till AIK.
Borde inte Sead kosta lite mer än koffe? Eller kommer west ham släppa honom billigare för att dundra på en rejäl vidareförsäljningsklausul? Inte sett några summor i ryktena...
Borde inte Sead kosta lite mer än koffe? Eller kommer west ham släppa honom billigare för att dundra på en rejäl vidareförsäljningsklausul? Inte sett några summor i ryktena...
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Jag får rapporter av mina trovärdiga källor om att det börjar lösa sig med West Ham.
Glädjande då jag hellre ser Haksabanovic än Rakip i AIK.
Hrgota är även han på tapeten vilket borde betyda att Stefanelli är på väg bort.
Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
Har gärna Stefanelli kvar så kan Stefanelli och Hrgota rotera samt Goitom och Tarik roterar
Kan du inte kopiera in artikeln här istället för att fullänka till en skitsida som Expressen? Nästan så att jag klickade in mig på deras clickbait titel..
Utan att ha läst artikeln så känns det ju som att det är just clickbait..
Kan du inte kopiera in artikeln här istället för att fullänka till en skitsida som Expressen? Nästan så att jag klickade in mig på deras clickbait titel..
Utan att ha läst artikeln så känns det ju som att det är just clickbait..
Tror inte man får kopiera in hela artikeln men de ligger -13 miljoner.