Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-09, 12:46
  #3685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Han lät rätt tveksam till det i sin kommentar "Om det är värt att spela vidare om det inte är allsvenskan". Visst ett år i ÖIS och avancemang är ju inte oväsentligt men då är han 36 vid allsvenskt spel. Å andra sidan kan han ju göra ett viktigt år för dom i superettan.

Jag tror att det hade kunnat vara en bra matchning men han kanske inte känner sig så peppad på att gå ner lite i nivå.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Undrar om inte Elfsborg skulle behöva spelartypen.

Ja det skulle nog inte skada.
__________________
Senast redigerad av Eaglesandshit 2018-12-09 kl. 12:50.
Citera
2018-12-09, 20:26
  #3686
Medlem
Tobias Eriksson återvänder till Sundsvall
Citera
2018-12-10, 07:57
  #3687
Medlem
AIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enlegendikostym
Tobias Eriksson återvänder till Sundsvall

Bra breddspelare, lär väl sitta på bänken mest antar jag för han petar varken spanjorerna eller Sema.
Citera
2018-12-10, 12:43
  #3688
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Jag tror att det hade kunnat vara en bra matchning men han kanske inte känner sig så peppad på att gå ner lite i nivå.

Så är det, verkar ju som Billy är på g dit med. DBW skulle som sagt göra stor nytta i en superettan-backlinje men verkar som sagt tveksam till att gå ner i nivå.
Citera
2018-12-10, 19:16
  #3689
Medlem
Skulle AIK signa Hrgota, Haksabanovic och Lustig så skulle det vara en satsning
Citera
2018-12-10, 21:44
  #3690
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Skulle AIK signa Hrgota, Haksabanovic och Lustig så skulle det vara en satsning

Jag kan tänka mig att Lustig vill varva ner. Tror du inte att H:na vill vara ute i Europa några år till?
Citera
2018-12-11, 03:12
  #3691
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag kan tänka mig att Lustig vill varva ner. Tror du inte att H:na vill vara ute i Europa några år till?

Ville91 förmedlar bara rykten som florerar i Aftonbladet och Expressen. Lustig, Haksabanovic och Hrgota står uppenbart högst upp på vår önskelista. Jag håller med Ville91 om att det hade varit fantastiska tillskott i vår trupp. Sen får vi se om vi lyckas landa dem eller inte.

Haksabanovic är ju en typisk Kristoffer Olsson-värvning. Han är bara 19 år gammal och i ungefär samma situation som Koffe var när han anslöt till AIK.
Citera
2018-12-11, 05:04
  #3692
Medlem
AIPs avatar
Kul att ÖSK och Kjäll tar sig en titt på Kralj. Fin värvning ifall det blir av, kommer nog inte göra bort sig i allsvenskan. En viss acklumation kommer behövas främst under våren men har man tålamodet så kommer man få ett fullgott alternativ som vänster wingback för ett lag som kommer ligga i mitten av allsvenskan. Man lär få bra fart på den vänstra kanten ifall då han är oerhört bra offensivt. Det som behöver slipas på är defensiven men det tror jag Kjäll löser utmärkt.
Citera
2018-12-11, 11:22
  #3693
Medlem
Ryktas om Affelay också att AIK är sugna på enligt Twitter konto
Citera
2018-12-11, 13:34
  #3694
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Ryktas om Affelay också att AIK är sugna på enligt Twitter konto

Det är alltså AllmännaInköpsKlubben som "investerar"? Är du säker på att det inte är Affane de menar.
Citera
2018-12-11, 19:52
  #3695
Medlem
a.e.gs avatar
Rakip på gång till oss alltså.

Vetefan vad jag tycker om den övergången. Gillar inte att spelare hoppar mellan rivalföreningar då det riskerar att bli likt hur det är i SHL i Allsvenskan. Hoppas iffiff kapar affären.

Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
Citera
2018-12-11, 20:29
  #3696
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Rakip på gång till oss alltså.

Vetefan vad jag tycker om den övergången. Gillar inte att spelare hoppar mellan rivalföreningar då det riskerar att bli likt hur det är i SHL i Allsvenskan. Hoppas iffiff kapar affären.

Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
Istället för Haksabanovic antar jag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback