2018-12-13, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Visst, men vad menar ni att ni har på honom? Varför vill ni inte berätta?
Du är ganska tjatig med Din fråga ovan... om Du söker på Dina (samma) frågor tidigare i tråden så har Du många svar! Svar med lite olika spekulationer som allt annat i tråden.
Citera
2018-12-13, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jag undrar hur högt det måste skrikas för att höras till Dalaans. Hoppas polisen har gjort skriktest så Dalaan fått säga hur högt hon skrev på ett ungefär.

Jag tror inte ett offer som mördas kan orka skrika hur högt som helst i 4-5 minuter. Efter en liten stund borde väl krafterna sina i takt med att kroppen blir försvagad av alla sparkar och slag eller vad man nu använder för att döda.
Nu var, enl Dalaan skriken till och från i några minuter. Det kan ha varit en ganska lång kamp innan GM lyckades få LW tyst (kanske inte meningen från början att det skulle sluta i ett mord).
Citera
2018-12-13, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Jag håller med.
Det är detta märkliga beteende i tråden
som gör mig övertygad om att SD är skyldig.

Det otäckaste är att en av de mest aggressiva i SD-sekten
reggade sitt konto här i april 2018.
Det får mig att tro att mordet var planerat.

SD-sekten har också hela tiden visat ett förakt
och hat mot åklagaren Åsa Hiding.
Som en kränkt narcissist: "Hur vågar hon anklaga mig!"
En ilska över att han inte har lyckats manipulera henne
som han annars är van vid att kunna göra?
Jag tror inte att mordet var planerat men håller med om att SD-sekten inte gjort det lättare för SD.
Hade dom inte varit inne i tråden och skrivit hade det inte blivit lika mycket frågor och undringar om hur han är, vad han gör mm.

Men... polisen är nog tacksamma för alla tips som framkommit i denna tråd vad gäller LW:s och SD:s bekantskapskrets.
Citera
2018-12-13, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Visst, men vad menar ni att ni har på honom? Varför vill ni inte berätta?

DU kan väl, mot din undvikande natur, förklara varför DU är den mest tärande i denna tråd. Som aldrig bidrar med något? Överraska oss! En Egen teori?

Varför vill du inte berätta?
Citera
2018-12-13, 06:56
Medlem
Snor-Johans avatar
Draifos|66104558
Visst, men vad menar ni att ni har på honom? Varför vill ni inte berätta? slut citat

Ursäkta jag bryter in i tystnaden.
Han är SK misstänkt av Åsa jättemycket-teknisk-bevisning-Hiding, har knoggnuggat, bor i närheten, en av dom som lurat LW att knulla, kokat kaffe i det fria trots eldingsförbud, och flygit nära någon. Sist men inte minst har han haft rispor på benen, skadad tumme och skrivit några saker dom senaste 12 åren som är svåra att förstå.
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-12-13 kl. 07:32.
Citera
2018-12-13, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Ursäkta jag bryter in i tystnaden.
Han är SK misstänkt av Åsa jättemycket-teknisk-bevisning-Hiding, har knoggnuggat, bor i närheten, en av dom som lurat LW att knulla, kokat kaffe i det fria trots eldingsförbud, och flygit nära någon. Sist men inte minst har han haft rispor på benen, skadad tumme och skrivit några saker dom senaste 12 åren som är svåra att förstå.
Hela Ditt inlägg kryllar av ironi! Ibland kanske det är bättre med "tystnaden"
Tycker Du att det hör hemma i en tråd som handlar om att en 3-barnsmamma blivit mördad?
Citera
2018-12-13, 07:05
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
DU kan väl, mot din undvikande natur, förklara varför DU är den mest tärande i denna tråd. Som aldrig bidrar med något? Överraska oss! En Egen teori?

Varför vill du inte berätta?
Stopp och belägg!
Han har väl inte anklagat någon, det har du och resten av drevet gjort på grunder som är så fåniga att ni skäms för att ens försöka formulera dom?
Citera
2018-12-13, 07:11
Medlem
Citat:
Stopp och belägg!
Han har väl inte anklagat någon, det har du och resten av drevet gjort på grunder som är så fåniga att ni skäms för att ens försöka formulera dom?

Det vore snarast omöjligt, efter som han inte uttrycker en egen åsikt.
Senast redigerad av Remark 2018-12-13 kl. 07:15.
Citera
2018-12-13, 07:12
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Hela Ditt inlägg kryllar av ironi! Ibland kanske det är bättre med "tystnaden"
Tycker Du att det hör hemma i en tråd som handlar om att en 3-barnsmamma blivit mördad?
Därför bör dom uppgifter som sägs knyta MGM tas på största allvar så inte tråden urartar till tant-skvaller.

Var det inte du som knöt ihop säcken med detta allvarliga avslöjande?

Tufsankatt|66095102
Och kokar kaffe med spritkök när det är totalt eldningsförbud ute... och lägger ut bild på det...Slut citat.
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-12-13 kl. 07:22.
Citera
2018-12-13, 07:19
Medlem
Citat:
Var det inte du som knöt ihop säcken med detta avslöjande?

Tufsankatt|66095102
Och kokar kaffe med spritkök när det är totalt eldningsförbud ute... och lägger ut bild på det...Slut citat.
Vad menar Du med "knöt ihop säcken"...

SD visar att han står över lagar (eldningsförbud i somras, ingen fick grilla ens på sin egen tomt) och kör sitt egen race... tom lägger ut bild på det i sin geo-logg! Oansvarig och tycker att han gör som han vill!

Vad tycker Du... OK eller?
Citera
2018-12-13, 07:28
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Vad menar Du med "knöt ihop säcken"...

SD visar att han står över lagar (eldningsförbud i somras, ingen fick grilla ens på sin egen tomt) och kör sitt egen race... tom lägger ut bild på det i sin geo-logg! Oansvarig och tycker att han gör som han vill!

Vad tycker Du... OK eller?
Oansvarigt. Men skillnaden mellan dig och mig är att du tycker han är aningen lite mer mördare genom kaffekokar-trotsandet. Det gör inte jag.
Citera
2018-12-13, 07:43
Medlem
Citat:
Oansvarigt. Men skillnaden mellan dig och mig är att du tycker han är aningen lite mer mördare genom kaffekokar-trotsandet. Det gör inte jag.
Nu är det inte upp till Dig att tala om vad jag tycker.
Läs inlägget som jag gjorde ett tillägg till (det var inte till/från Dig).

Oansvarig... JA!

Vilken säck menar Du att jag knöt ihop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in