Citat:
Ursprungligen postat av
wishfulthinking
Jag ber om ursäkt för mitt försenade svar. Jag visste inte att det skulle förarga dig.
Jag vet inte mer än andra, men jag försöker resonera logiskt och har problem med alla krystade förklaringar och underliga händelser i detta fall. Jag läser nyheterna och den information som kommer från myndigheter. Att bestämma sig för SD som GM och sedan för liv och pina tvinga andra att bli lika övertygade om hans skuld liknar mer medeltida kyrkopredikningar.
Jag påstår inte att jag har rätt utan presenterar ett resonemang. Enligt detta resonemang är GM naturligtvis kriminell.
Ok, tack för svar då. Förargad vet jag inte, men jag noterar att du är selektiv i vem du svarar, precis som EGT. Jag förstår att ni har en agenda. Jag påtvingar inte min uppfattning på andra att SD är mördaren, däremot reagerar jag när han försvaras av flera med näbbar och klor. Den här tråden är helt unik på det sättet. I vissa andra fall kan man se en eller två som skapar ett konto och börjar försvara den misstänkte, men här har vi en uppsjö av nyreggade konton som bara har en uppgift; att sprida osäkerhet och förvirring samt att förflytta fokus från SD till någon annan valfri geocachare i LWs bekantskapskrets. Det läggs oanade resurser och timmar på detta taktiska försvar som annars aldrig skulle förekomma i et s k
vanligt mordfall.
EGT reggades i samband med mordet och har
snart 2000 inlägg ( ja du läste rätt , 2000. En bedrift bara det i sig) i denna tråd.
Detta faktum får mig illa till mods.
Dessutom hör vi hur SD är geocach-polare med poliser och annan ordningsmaktpersonal
som gör saken ännu mer olustig, och vem vet, med deras hjälp kanske det går att hitta en "kriminell" syndabock från Vivalla att sätta dit.