2018-12-12, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Är det klart hur mycket hon led de 2 timmarna innan hon hittades och sedan dog? Eller var hon för borta?

Är väl ganska klarlagt, eftersom det tog närmare 2 timmar.
Hon kunde dö när hon visste att det fanns någon i hennes närhet som brydde sig.
Fy fan, för att ligga ensam i två timmar och veta.
Senast redigerad av trackid 2018-12-12 kl. 19:50.
Citera
2018-12-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinguinen
Dom två byfånarna var allt ena perversa lustmördare med vidriga böjelser.
Att dom kunde flyga under radarn utan att någon kände till vad dom planerade, helt jävla sjukt?

28 åringen borde få ett nackskott och fjortisen skulle våldtas av en afrikan med 1 meters snabelkuk så han själv får känna hur det känns att med våld bli penetrerad!

Felet med barnuppfostran ligger hos päronen som inte kan ha varit helt friska i huvudena?

Modern till den döda kvinnan känner ett stort hat mot dessa två äckel och det är helt förståeligt.
Sådana här vidriga odjur till människor som springer lösa ute i samhället skulle själva bli plågade till döds, öga för öga, tand för tand!

Modern till den döda kvinnan kan aldrig få ett avslut och gå vidare, detta blir en evig sorg som aldrig kan läka.

Ett ljus i mörkret är väl att snorungen aldrig mer kan visa sig öppet i Fagersta. Alla vet vem det är och förhoppningsvis följer det med varhelst han bosätter sig i Sverige.
Citera
2018-12-12, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Är väl ganska klarlagt, eftersom det tog närmare 2 timmar.
Hon kunde dö när hon visste att det fanns någon i hennes närhet som brydde sig.
Fy fan, för att ligga ensam i två timmar och veta.

Jag har inte följt detta mord mer än några artiklar i media, men är det kartlagt att det är så att hon var vid medvetande dessa 2 timmar och hon dog när någon kom? Det kan ju också vara en slump att hon dör lite efter att någon kom.
Citera
2018-12-12, 19:57
Medlem
Citat:
Jag har inte följt detta mord mer än några artiklar i media, men är det kartlagt att det är så att hon var vid medvetande dessa 2 timmar och hon dog när någon kom? Det kan ju också vara en slump att hon dör lite efter att någon kom.

Läs FUP
Citera
2018-12-12, 19:58
Medlem
Citat:
Läs FUP

Finns risk att det kommer få mej att må riktigt dåligt så skippar helst det.
Citera
2018-12-12, 20:00
Medlem
Citat:
Den lille anonyma 14-åringen är farligare än idioten.

Mmmm fast i lilla Fagersta är han ingen anonym skit alla vet vem han är o familjen oxå.
Hans namn nämns här oxå.
Han går iaf garanterat inte säker om han skulle komma tbx.
Men som de brukar säga äpplet faller inte långt ifrån päronträdet.
Enda man kan hoppas på att händelsen öppnar ögonen på föräldrarna o de tar tag i sitt skitliv, men jag är skeptisk.
Citera
2018-12-12, 20:00
Medlem
Citat:

Läs FUP. Gärningen skedde runt halv tre, tre. Hon avled 05:21
Citera
2018-12-12, 20:05
Medlem
Citat:
Läs FUP. Gärningen skedde runt halv tre, tre. Hon avled 05:21

Det svarar inte på mina frågor.

Hur hemsk är FUP?
Citera
2018-12-12, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorpan22
Mmmm fast i lilla Fagersta är han ingen anonym skit alla vet vem han är o familjen oxå.
Hans namn nämns här oxå.
Han går iaf garanterat inte säker om han skulle komma tbx.
Men som de brukar säga äpplet faller inte långt ifrån päronträdet.
Enda man kan hoppas på att händelsen öppnar ögonen på föräldrarna o de tar tag i sitt skitliv, men jag är skeptisk.

Bara att läsa förhören med idioten för att inse att EH är en psykopat, trots sin ringa ålder
Citera
2018-12-12, 20:21
Medlem
Citat:
Det svarar inte på mina frågor.

Hur hemsk är FUP?

Är mest förhören som är vansinniga. Med snorungen. Neka, neka neka. Gråta, gråta, gråta. Tvättäkta psykopat.
Citera
2018-12-12, 20:27
Medlem
Citat:
Är mest förhören som är vansinniga. Med snorungen. Neka, neka neka. Gråta, gråta, gråta. Tvättäkta psykopat.

Ska nog ta och lösa den ikväll då, men rädd för detaljer om hennes sista 2-3 timmar i livet. Det är egentligen det enda som jag bryr mej om, att hon led så lite som möjligt och inte var ensam. De 2 GM kan man våldta, tortera och sedan mörda. Jag skiter i de 2. De förtjänar ingen lycka i detta liv längre.
Citera
2018-12-12, 20:51
Medlem
Citat:
Läs FUP

Kan någon länka? Sökt men hittade inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto