Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Var framgår det att dom rest till Stockholm?
https://www.youtube.com/watch?v=vD4OpWsopkQ
Tror att ”Missan27” anses mycket trovärdig. Den som inte läst kan söka upp hens inlägg. Många intressanta iakttagelser.
”Jag har läst alla spekulationer om barnens sjukdomar. Barnen hade inte dödliga sjukdomar. Inga genetiska sjukdomar. Pratade själv med mamman om Agnes. Och hon berättade om kronisk trötthet. Inget annat. Hon skulle inte ljuga.
Säger igen. Skolan har gått på en väldigt vältalig pappas ord.
Mamman och Moa åkte till Sthlm under en helg april 2017. Finns nån privatklinik i Sthlm som kan ha gett nåt intyg för Moa som var helt frisk.
Moa berättade att hon skulle träffa en väninna till mamman och träffa hennes barn som hon var kompis med. Men som jag känner Hanna så skulle hon aldrig ljuga för sitt barn. Alltså hon skulle aldrig lura Moa till Sthlm med falska löften. Så dom åkte säkert till Sthlm för att träffa mammas kompis. Moa var glad över resan. Hon hade klagat över innan att dom inte kunde resa så mycket för Agnes var jämt hemma att hon inte gick i skolan. Hon var glad över poolen. Men träffade Agnes en gång och hon var så pass frisk att hon gick helt obehindrat , tvärtom snabbt, läste ur en tjock bok.
Hemundervisning är för mig helt obegripligt. En tvångstanke av pappan?”