2018-12-11, 21:22
Medlem
Kollar på Brottsjournalen. Blir fruktansvärt provocerad av detta fall. Fy fan så vidrigt.
Citera
2018-12-11, 21:29
Bannlyst
Vad hette den yngre mördaren? 28 åringen heter ju Joh*n F****qvist

Men den unga snorvalpen ???
Citera
2018-12-11, 21:32
Medlem
IMBILDENs avatar
Helt sjukt fall. Vem är den där 28-åringen egentligen? Han måste ju vara en total retard. Umgås med 14-åringar som han köper ut alkohol till, spelar dataspel, har inte jobbat på 10 år, samlar på knivar och drömmer om att mörda. Jag får lite pedofilvibbar och ser likheter mellan de sk "pedofilbröderna".
Citera
2018-12-11, 23:50
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekker
Nvm, jagar FUPen

Den finns ju redan postad i tråden?
2 gånger dessutom.
(FB) Fagersta: Nella Olander mördad under viadukt 2018-07-27
Citera
2018-12-12, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Helt sjukt fall. Vem är den där 28-åringen egentligen? Han måste ju vara en total retard. Umgås med 14-åringar som han köper ut alkohol till, spelar dataspel, har inte jobbat på 10 år, samlar på knivar och drömmer om att mörda. Jag får lite pedofilvibbar och ser likheter mellan de sk "pedofilbröderna".

Ja räcker ju med att kolla på honom.....

http://forumbilder.se/H90FG/a2d05558-7230-4687-88ab-fa3f78169259
Citera
2018-12-12, 00:33
Bannlyst
Här är äcklets Facebook. Lustigt citat på hans sida ”Behandla andra som du vill bli behandlad själv”. Ja, vi kan ju alltid önska att någon våldtar och mördar dig med din jävla retard.

https://m.facebook.com/johan.fallqvist.58?fref=nf
Senast redigerad av KrigaerN 2018-12-12 kl. 00:46.
Citera
2018-12-12, 05:24
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrigaerN
Här är äcklets Facebook. Lustigt citat på hans sida ”Behandla andra som du vill bli behandlad själv”. Ja, vi kan ju alltid önska att någon våldtar och mördar dig med din jävla retard.

https://m.facebook.com/johan.fallqvist.58?fref=nf

Står också att han är intresserad av kvinnor. Jävla tragisk figur måste jag säga. Blev otroligt illa berörd när jag såg på Brottsjournalen igår. Han ville mörda för att han ville veta hur det känns. Vi får väl hoppas att han får uppleva lite Kharma i fängelset som sagt.

Tycker otroligt synd om Nellas anhöriga och kanske speciellt hennes barn som förlorat sin mor pga en sådan som denne Fall*vist.
Citera
2018-12-12, 17:27
Medlem
Bland de sjukaste FUP:ar jag läst. GM1, är sjuk. Riktigt sjuk. GM2 är lika sjuk den. GM2, ljuger sig genom förhören. Är man tillräckligt gammal för att utföra en sån gärning och sedan ljuga sig o genom en hel FUP. Då är man psykopat och ska låsas in på obestämd tid. Den lille 14-åringen är mer psykopat än den sjuke som hittade på allt. Med andra ord farligare.
Citera
2018-12-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Står också att han är intresserad av kvinnor. Jävla tragisk figur måste jag säga. Blev otroligt illa berörd när jag såg på Brottsjournalen igår. Han ville mörda för att han ville veta hur det känns. Vi får väl hoppas att han får uppleva lite Kharma i fängelset som sagt.

Tycker otroligt synd om Nellas anhöriga och kanske speciellt hennes barn som förlorat sin mor pga en sådan som denne Fall*vist.

Den lille anonyma 14-åringen är farligare än idioten.
Citera
2018-12-12, 18:50
Medlem
Kollade in på 28-åringens sida och han är uppenbart inte normal.

Han lägger till på Facebook händelse att han tog examen från Gymnasiet och skriver: "Jag gick omvårdnadsprogrammet på Kristinegymnasiet. Det var en trevlig skola!".

Ingen normal skriver så.
Senast redigerad av 400Ben 2018-12-12 kl. 18:56.
Citera
2018-12-12, 19:00
Medlem
Är det klart hur mycket hon led de 2 timmarna innan hon hittades och sedan dog? Eller var hon för borta?
Citera
2018-12-12, 19:15
Medlem
Dom två byfånarna var allt ena perversa lustmördare med vidriga böjelser.
Att dom kunde flyga under radarn utan att någon kände till vad dom planerade, helt jävla sjukt?

28 åringen borde få ett nackskott och fjortisen skulle våldtas av en afrikan med 1 meters snabelkuk så han själv får känna hur det känns att med våld bli penetrerad!

Felet med barnuppfostran ligger hos päronen som inte kan ha varit helt friska i huvudena?

Modern till den döda kvinnan känner ett stort hat mot dessa två äckel och det är helt förståeligt.
Sådana här vidriga odjur till människor som springer lösa ute i samhället skulle själva bli plågade till döds, öga för öga, tand för tand!

Modern till den döda kvinnan kan aldrig få ett avslut och gå vidare, detta blir en evig sorg som aldrig kan läka.
Senast redigerad av pinguinen 2018-12-12 kl. 19:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in