Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Ja jag saknar det med. Skrev jag tråkigt? Minns inte hehe men tråkigt spel tycker jag inte. Men tycker man valt en tråkig väg. Mer likt 1an hade jag velat se.
Var så der var för mig med KKK också hehe förutom det du gjorde efter. Det var nog det roligaste som hänt hittils.
Okej så jag kan bara sälja den hos trapper, inte få någon outfit? Den där trinket har jag fixat.
Nä du har rätt, du skrev inte att det var tråkigt. Det jag menade att invända mot var det här:
"10/10 i besvikelse. 8års väntan på nåt som inte alls känns som förra."
Den håller jag verkligen inte med dig om. Ja det är en annan känsla, men jag tycker det känns ruskigt spännande. En del RPG-moment hade jag gärna levt utan (borsta hästen, grilla köttet, osv) men det är väl bara gilla läget.
Ja, KKK är roligast för mig med så långt.
När du sålt skinnet hos trappern kan han hjälpa dig crafta unika kläder baserat på legendariska djurens skinn. Dock kostar det en slant per plagg och vissa plagg måste man ha extra-ingredienser till som man måste jaga. Eftersom jag tycker i princip alla outfits baserade på legendariska djur är asfula, har jag inte lagt någon tid på det. Har dock köpt White Bison-hatten. Den är också asful, men lite rolig.