2018-12-11, 00:21
Medlem
GanjaFarfars avatar
Det hela är väldigt enkelt, kokain räknas som "flashigt" och ett bevis på att du har pengar, amfetamin gör det inte. Dessutom bör ingen person med självrespekt tala högt med främlingar om vilka droger som intas, oavsett val av berusningsmedel.
Citera
2018-12-11, 00:31
Medlem
SkadeskjutenEkorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Det hela är väldigt enkelt, kokain räknas som "flashigt" och ett bevis på att du har pengar, amfetamin gör det inte. Dessutom bör ingen person med självrespekt tala högt med främlingar om vilka droger som intas, oavsett val av berusningsmedel.

Visst är det en del av förklaringen, men kokain hade aldrig fått den statusen om det inte var för dess egenskaper som jag nämner i inlägget ovan.
Citera
2018-12-11, 02:00
Medlem
Rauno1s avatar
Koks...Kung på stället, Modellbruda osv, Knivsärpa! Tjack...Soprumspunda, stirrig blick, svettig, LeilaK
Citera
2018-12-11, 04:45
Medlem
Flr att man blir kåt men penisen krymper ihop till en vårrulles storlek,

Mao totalt värdelös drog om man vill knulla
Citera
2018-12-11, 05:42
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Flr att man blir kåt men penisen krymper ihop till en vårrulles storlek,

Mao totalt värdelös drog om man vill knulla

+1 ladd är dessutom lite mer hippt men ba innerstadsbarn som har råd o dra skiten varje helg
Citera
2018-12-11, 10:44
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Talas ständigt om kokain osv. men varför är det ej lika inne att ta amfetamin längre?" infogad./mod
Citera
2018-12-12, 14:20
Medlem
goin-xxxls avatar
Krängde både och förr och sög i princip i mej all vinst, eller ja inget av tjacket såldes det drogs enbart upp i näbben men oavsett om jag avstått centralstimulantia länge, laddet ger mej ingen som helst glädje, inte ens vid intag efter salongsberusning, det ger en sådär 5 minuters glädje pga spänningen att få krossa,hacka o suga i sej något i smyg.

Medans tjacket sätter färg på dagen.

Skiter i vilken status laddet har , du är en smutsig pundare oavsett vad du suger i dej.
Citera
2018-12-12, 22:18
Medlem
Som någon tidigare skribent skrev, så känns ladd som något töntar använder för att "flasha" med.
Tycker inte alls ruset är roligt. Men tjack där emot, där snackar vi grejer..
Citera
2018-12-21, 12:30
Medlem
Föredrar kokain istället för amfetamin alla gånger i veckan!
Citera
2019-01-04, 05:33
Avslutad
Bunta ihop Kola och Amfetamin, det är ju, iallafall enligt mig inte ens samma användningsområden och effekt.

Kolan i Sverige suger rakt av, om man inte har erfarenhet och kontakter som fixar riktigt rent shit. Bästa kolan jag intagit var i Marbella, fyfan vilket jävla tryck, vilket absolut självförtroende och vilken omedelbar effekt. Kola vinner peakmässigt över speed med hästlängder. Den nivå av självförtroende du får maxad på bra kola, den kommer du inte i dina vildaste drömmar uppleva på speed.

Föredrar ändå speed då jag känner mig och mår helt galant på det. Kan jobba och fokusra och vara vaken i princip hur länge som helst. Mer social och ökat självförtroende och detta under lång tid och balanserat, det uppskattar jag verkligen.

Men kola kan ha sina fördelar, om man behöver maximalt självförtroende inför jobbiga situationer, visst. Men se för fan till att känna till hur du blir så att du inte kommer tillbaka efter toalettbesöket och pladdrar som en papegoja, samtidigt som du anser dig vara gud och har den självklara lösningen på alla problem.

Kola kan lätt slå över, det kan helt enkelt bli för uppenbart mot ditt vanliga jag. Amfetamin är balanserat, det är lagom och tidsmässig effekt är helt oslagbar.

Kola anses väl då vara vinnaren vid en ren effektmässig mätning under peaken, men för mig som söker vakenhet och fokus under längre tid. Som vill jobba under längre perioder med olika projekt och vara vaken, inget snack, speed som gäller.

Vete fan, finner inget positivt med kola då det fan inte är bra att ha för högt självförtroende och vara för självgod. Visst har man haft guldstunder och ska man lägra one night stands som är ute eftet den drypande och virila testosteron och dopamintjuren, ja varför inte. Var preparerad bara så du slipper en avtändning, den sänker dig illa kvickt
Citera
2019-01-09, 01:12
Medlem
Brmcs avatar
Amfetamin alla dagar i veckan. Jag är nykter sen ett par år tillbaks, men känslan av att hitta hem hos amfetaminet slår varenda jävla trött men-ska-vi-fixa-lite-ladd?-kvällar någonsin.
Citera
2019-03-24, 12:00
Medlem
adddicts avatar
Bumpar tråden lite. Jag vill bara slå ett slag för tjack. Man älskar ju kola men tycker att ruset är för kortvarigt och det dränerar typ min skalle helt på dopamin. Tjacket sitter i under hela kvällen och gör mig skarp, energisk och inte lika jävla dräggig på krogen om jag blandar med sprit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in