2019-03-27, 02:08
Medlem
Presentpappers avatar
Väljer amfetamin före kokain 9 gånger av 10. Orsak är att jag finner ruset på tjack mycket trevligare, mer balanserat, och framförallt är dos bättre för plånboken. Det är trevligare med dopamin i omlopp än att bli stissig av noradrenalin.
Citera
2019-03-27, 03:09
Medlem
Presentpappers avatar
Ursäkta min dubbelpost men vill bara tillägga att jag självmedicinerar i första hand mot ADD och på så vis passar amfetamin mycket bättre än kokain.
Citera
2019-08-26, 15:24
Medlem
UgQvinnas avatar
Cocaina! Ruset är värt priset. Tyvär...

Tjack i nödfall fast kicken saknas.
Första gången, kändes overklig att vara vaken i tre dagar i sträck utan att knappt minnas vad jag gjorde. Tiden gick så snabbt!
Jo rensade mitt källarförråd en natt. Benzo och Imovane fick mig att sova sen.
Inga fler tredagars här!
(Att jämföra med CB när det gått en kvart och det känns som flera timmar.)
Citera
2019-08-26, 15:45
Medlem
Amfetamin alla dagar.
Citera
2019-08-26, 15:47
Medlem
Jag kör Amf alla dagar i veckan. Ladd upplever jag som en klenare, kortvarigare och dyrare variant av tjack bara. Får ut så mycket mer av amfet
Citera
2019-08-26, 18:16
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
Jag kör Amf alla dagar i veckan. Ladd upplever jag som en klenare, kortvarigare och dyrare variant av tjack bara. Får ut så mycket mer av amfet

Det värsta med amf är lukten!
Alltid varit känslig för dofter men känner nästan om nån öppnat en påse i rummet bredvid! Är lukten kopplad till hur potent den är? Det kan skilja.
Näsan bränner som någon tryckt in en jätteklump Wasabi.
Är det samma där? Ju starkare lukt desto bättre?
Känns ologiskt men lukten kommer ju från någon beståndsdel?

Annars så är det helt Ok.
Nja den förbannade snuvan
Citera
2019-08-26, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Alltid varit känslig för dofter men känner nästan om nån öppnat en påse i rummet bredvid! Är lukten kopplad till hur potent den är? Det kan skilja.

Enligt min erfarenhet så har lukten ingenting med kvallen att göra. Har haft sorter som inte luktat något slå på som fan medans sorter som verkligen stinker blomster/sköljmedel genom lager av plastpåsar inte gjort ett skit.

Har fått veta att lukten mest har med kvarvarande slaggprodukter att göra. Lösningsmedel och skit.

För övrigt anser jag att ladd smakar/luktar mycket godare när man snortar skiten. Älskar doften av bensin. Men det är ju bara en bonus.
Senast redigerad av KandidatenKobra 2019-08-26 kl. 18:43.
Citera
2019-08-26, 18:32
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna

Denna ständiga fråga!

Man kan inte avgöra varken på lukt, konsistens eller färg om tjacket är bra!
Bästa doset jag någonsin testat va ett väldigt fint pulver som knappt lukta något alls. Men ack vad det slog! 0.3a i venen och jag svimmade nästan av!

Och för att svara på tråden så säger jag amfetamin alla dagar i veckan! Kokain är Kalle Anka pulver! JÄVLIGT skön rusch dock vid IV men det är bara det!
Citera
2019-08-27, 16:43
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Denna ständiga fråga!

Man kan inte avgöra varken på lukt, konsistens eller färg om tjacket är bra!
Bästa doset jag någonsin testat va ett väldigt fint pulver som knappt lukta något alls. Men ack vad det slog! 0.3a i venen och jag svimmade nästan av!

Och för att svara på tråden så säger jag amfetamin alla dagar i veckan! Kokain är Kalle Anka pulver! JÄVLIGT skön rusch dock vid IV men det är bara det!

Det bästa luktade knappt nåt enligt dig och personen med inlägget före dig.
Så uppenbarligen måste det inte stinka.
Ni två är visserligen inget bra underlag för statistik men undrar ändå varför det alltid luktar aprumpa när jag köpt det.

Ja och svedan i näsan har jag knappt läst någon skriva om.

+ Affe är att det är billigt och uppiggande.
+ Kola är euforin, lyckan. Luktar knappt och känns inget svid i näsan. Du kan somna utan problem.
- Kola är priset.
- Affe ...eftersom aggression och raseriutbrott är en vanlig biverkan så skriver jag inget mer om minush.
Citera
2019-08-27, 16:52
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
Enligt min erfarenhet så har lukten ingenting med kvallen att göra. Har haft sorter som inte luktat något slå på som fan medans sorter som verkligen stinker blomster/sköljmedel genom lager av plastpåsar inte gjort ett skit.

Har fått veta att lukten mest har med kvarvarande slaggprodukter att göra. Lösningsmedel och skit.

För övrigt anser jag att ladd smakar/luktar mycket godare när man snortar skiten. Älskar doften av bensin. Men det är ju bara en bonus.

”I love the smell of Napalm in the morning”. Kilgore
Citera
2019-08-27, 17:42
Medlem
UgQvinnas avatar
Kom just på att jag skulle definitivt bruka för mycket mer Ladd om det var billigare.
Köper jag tjack går det åt mer än jag mår bra av.
Allt eller inget.
Citera
2019-08-27, 20:54
Medlem
Hur kan någon snacka ner amfetamin pga lukten?! Vet ni hur mycket kemikalier det är i kola? Det orsakar stora miljöförstöringar av den anledningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in