2018-12-10, 23:41
Medlem
Det är tråkigt nog knappast Jacob. Han är född i maj -01.
Citera
2018-12-10, 23:41
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Bara nån som nämnde efternamnet. Finns fler är han. Han har ju en bror/brödrar som umgås med ghara. Så jag låter det vara osagt.
Ingen av Drivhall klanens kriminella är just 18 år.
Citera
2018-12-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Ingen av Drivhall klanens kriminella är just 18 år.

Som jag sa, var det någon i tråden som nämnde det efternamnet. Varpå jag skrev ”jag låter ser vara osagt.” Med andra ord, inte nämt att det skulle eller inte skulle vara någon av de.
Citera
2018-12-11, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Gissar på Driv*allell eller nära vän. Han rymde med 2 andra. De har inte gripits väll?

Jo, de är gripna. Det är inte J*cob Drivh*ll som är den sprängde 18-åringen och inte heller någon av hans bröder.

Off topic:

Det är helt fruktansvärt att Katrin Stjernfeldt Jammeh, kommunstyrelsens ordförande i Malmö, inte har öppnat truten och sagt ett enda ord om den nya våldsvåg som har drabbat Malmö. Jag känner också ett stort förakt för Heidi Avellan, Sydsvenskans chefredaktör och främsta ledarskribent, som inte heller har kommenterat saken med ett enda ord.

Sydsvenskans profilerade kulturskribent Rakel Chukri har dock kommenterat våldsvågen, vilket hon ska ha beröm för. Men dessvärre antydde Chukri att de vanliga Malmöborna bär ett ansvar för våldet i staden, eftersom de inte protesterar och demonstrerar mot det.

När politiker och ledande opinionsjournalister börjar larma om tillståndet i Malmö, då ska vi Malmöbor nog gå ut på gatorna och kräva ett slut på våldet.
Citera
2018-12-11, 00:16
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutus01
J*cob Drivh*ll? *=a

Om det är han så får man säga att kharma is a bitch...

En svenne alltså. Det gör nog flera flashbackionister besvikna.
Citera
2018-12-11, 00:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Detta verkar ju vara relaterar eller ha någon koppling till skjutningen på fridhemstorget nyligen.

Varför misstänker folk ghara? När folk skriver i fridhemstråden att det inte var ghara som blev beskjuten där, och vissa skriver att det var ghara + 2 tjejer som blev beskjutna?
Är det folk som spekulerar eller som faktiskt vet något?

Om jag säger det är alex som är beskjuten så är det så, jag känner både alex o shahinshah. Shahinshah är tillsammans med emelie cronhoöm som även har en syster evelina cronholm, emelie umgås väldigt mycket med ariana amiri. Amiri har gått under jorden sedan länge då alla vet att han är inblandad i mordet på amo’s son mahmoud i nydala pga en knarkaffär med storbleverans till stockholm, shahinshah har även fått sin andra systers man mördad Pga att systers man krävde tillbaka ex antal miljoner som familjen amiri hade ”lånat” av honom när han kom tiöl sverige, shahinshah är väldigt hal o girig, hans tid är räknad och har varit det ett bra tag nu flesta av familjemedlemmarna har redan lämnat malmö pga väldigt stor hotbild. Det är även internt bråk inom några av bröderna amiri
Citera
2018-12-11, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Om jag säger det är alex som är beskjuten så är det så, jag känner både alex o shahinshah. Shahinshah är tillsammans med emelie cronhoöm som även har en syster evelina cronholm, emelie umgås väldigt mycket med ariana amiri. Amiri har gått under jorden sedan länge då alla vet att han är inblandad i mordet på amo’s son mahmoud i nydala pga en knarkaffär med storbleverans till stockholm, shahinshah har även fått sin andra systers man mördad Pga att systers man krävde tillbaka ex antal miljoner som familjen amiri hade ”lånat” av honom när han kom tiöl sverige, shahinshah är väldigt hal o girig, hans tid är räknad och har varit det ett bra tag nu flesta av familjemedlemmarna har redan lämnat malmö pga väldigt stor hotbild. Det är även internt bråk inom några av bröderna amiri
du snackar strunt jag såg honom igår- han gömmer sig inte
Citera
2018-12-11, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille

Tror du att Alex blev beskjuten av den här Shahinshah?
Citera
2018-12-11, 01:30
Medlem
Har kanske nämns i nyheterna men om inte så kan jag säga det nu.

Jag kan ge lite info att det har varit väldigt mycket fuffens i källaren som berör denna platsen. Ryktas sedan länge om narkotikaförsäljning och att något skumt har pågått. Vet inte hur pass mycket jag borde säga. Dock kan jag inte förstå varför en barnfamilj har blivit måltavlan. Ett synnerligen trevligt par med två småbarn, men visst, skenet kan bedra och de kan vara involverade i något. Hur som helst usch.
Vissa grannar har stuckit iväg tillfälligt utav rädsla, hemskt.
Citera
2018-12-11, 01:35
Medlem
bbwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
En svenne alltså. Det gör nog flera flashbackionister besvikna.

Troligen inte då han är zigge.
Citera
2018-12-11, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbwolf
Troligen inte då han är zigge.
Hans mamma e så svensk hon bara kan bli och det är hon som "uppfostrat" dom
Citera
2018-12-11, 06:26
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluuevelvet
Har kanske nämns i nyheterna men om inte så kan jag säga det nu.

Jag kan ge lite info att det har varit väldigt mycket fuffens i källaren som berör denna platsen. Ryktas sedan länge om narkotikaförsäljning och att något skumt har pågått. Vet inte hur pass mycket jag borde säga. Dock kan jag inte förstå varför en barnfamilj har blivit måltavlan. Ett synnerligen trevligt par med två småbarn, men visst, skenet kan bedra och de kan vara involverade i något. Hur som helst usch.
Vissa grannar har stuckit iväg tillfälligt utav rädsla, hemskt.
Du får väldigt gärna berätta allt vad du vet!👍
De två kvinnliga släktingar i olika åldrar som är involverade i vissa "källaraktiviteter" har tidigare flyktigt omnämnts på Flashback vad jag förstått, men jag har ännu inte hittat den tråden.

Berätta vad du hört, även om vissa delar grundar sig på rykten, så kan den samlade kunskapen på Flashback ofta sammantaget finna vägen till fakta (d.v.s. sanningen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in