2018-12-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aafastnej
Det är med i fupen. Näst sista akten sid 55

Allt det som står på sida 55 i den filen (fupen). Är det saker hon sökt på/skrivit till folk eller är det även saker hon tagit emot så att säga?
För det vore ju väldigt konstigt om hon hade sökt/skrivit till någon "I had a threesome with a couple..".
Känns ju väldigt skumt. Och även varför hon skulle varit inne på en massa porrsidor.
Citera
2018-12-10, 12:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smeknamnetroffe
Allt det som står på sida 55 i den filen (fupen). Är det saker hon sökt på/skrivit till folk eller är det även saker hon tagit emot så att säga?
För det vore ju väldigt konstigt om hon hade sökt/skrivit till någon "I had a threesome with a couple..".
Känns ju väldigt skumt. Och även varför hon skulle varit inne på en massa porrsidor.
Varför är det skumt? Kollar aldrig du på porr själv?
Citera
2018-12-10, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Varför det är skumt? Av den anledning att hon trots allt sökt på vad hon sökt på i samband med att hon nu anklagar GS för våldtäkt. Just hela den bilden/historiken som finns på sida 55 känns ju otroligt skum i just det här fallet.
Sen i sak så klart hon ska kunna titta porr - absolut.
Men om du/vi tittar på vad hon sökt på. Ser det inte väldigt skumt ut då?
Citera
2018-12-10, 12:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smeknamnetroffe
Varför det är skumt? Av den anledning att hon trots allt sökt på vad hon sökt på i samband med att hon nu anklagar GS för våldtäkt. Just hela den bilden/historiken som finns på sida 55 känns ju otroligt skum i just det här fallet.
Sen i sak så klart hon ska kunna titta porr - absolut.
Men om du/vi tittar på vad hon sökt på. Ser det inte väldigt skumt ut då?
Uppenbarligen har hon funderat på trekanter innan själva händelsen.

Men.. vem har inte det?
Citera
2018-12-10, 13:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Klockan 9 på morgonen samma dag som det ägde rum sökte hon på våltäkt skadestånd ett par gången.

Låter väldigt tidigt för såna tankar......misstänkt tidigt.

Citat:
Innan dess har hon chattat med någon Eduardo om att hon älskar 3 kanter etc och googlat lite porr.

Hm, ok. Det är alltså ingen oerfaren ung kvinna vi pratar om? Hon älskar trekanter och var dessutom på besök hos det äldre paret?

Citat:
Men allt om våldtäkt var efter inträffandet.

Frågan är bara vad som egentligen hände? Vissa verkar ta mannens skuld för given?
Citera
2018-12-10, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Låter väldigt tidigt för såna tankar......misstänkt tidigt.

Hm, ok. Det är alltså ingen oerfaren ung kvinna vi pratar om? Hon älskar trekanter och var dessutom på besök hos det äldre paret?

Frågan är bara vad som egentligen hände? Vissa verkar ta mannens skuld för given?

Jag väntat tills dom innan jag fäller. Minna vibbar känns direkt som att hon är ute efter pengar, men kan givetvis ha fel.
Hade jag blivit våldtagen hade jag inte googlat skadestånd det första man gör efter. Men det är ju jag.

Sen har hon även sökt på Froozen fright, rape quotes och ”varför gjorde du inte motstånd när du blev våldtagen”. Min magkänsla säger att hon försöker komma på saker att sägs i förhör (kan fortfarande ha fel). Sen har läkaren etc fastställt att hon inte var i ett froozen fright läge så hon kunde plocka upp telefonen 2 gånger för att se så den spelade in fortfarande.
Citera
2018-12-10, 14:43
Medlem
De här teorierna om att MA skulle vara med på det hela låter helt absurt.
Hur stor är sannolikheten att två personer skulle stå bakom ett så korkat beslut att förföra sin anställda medarbetare?
Nej, det är nog bara en person bakom denna dumdristiga gärning. En väldigt påverkad person som i sin enfald får för sig att tjejen är med på det och i sin enfald och upphetsning får för sig att hans fru nog skulle säga ja när det kommer till kritan.
Hur många män har inte under påverkan fått för sig saker som är långt ifrån realistiska?
Citera
2018-12-10, 14:48
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castorchamp
Ja det ter sig mer osannolikt att hon skulle ha legat och sovit. Glenn ville ta med bo in till sin fru. Tyckte mig läsa att han ville ha det iscensatt på ett vist sätt. Någon skulle ligga i mitten. Hur tänkte Glenn att han skulle väcka sin sovande fru ? Det mantrat han upprepar under tiden han tvingat sig på bo om ( taget ur minnet ) ska inte knulla, ska inte knulla som hon beskriver i ett av förhören får mig att fundera över om Monika inte satt en gräns just där. Monikas egna ord i förhöret med polisen - har han gjort detta, så har han gjort det för min skull. Dessutom säger hon själv att hon sover väldigt lätt. Här är maken borta i över 1 timme, ljud när någon går in i en torkställning. En lägenhet på 90 kvm ? Det framkommer inte någonstans i förhör med Glenn att han skulle vara rädd för att Monika skulle vakna eller komma på honom.

Det skulle kunna förklara hennes obegripliga försvar av maken.
Det jag funderar över är hur de(G+M) isf har tänkt sig att den sexakten skulle gå till. I vardagsrummet i en lgh på 90m2 och sonen sovandes i sitt rum, dessutom krasslig. Är det verkligen möjligt att planen kunnat vara så?
Citera
2018-12-10, 14:51
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Jag väntat tills dom innan jag fäller. Minna vibbar känns direkt som att hon är ute efter pengar, men kan givetvis ha fel.
Hade jag blivit våldtagen hade jag inte googlat skadestånd det första man gör efter. Men det är ju jag.

Sen har hon även sökt på Froozen fright, rape quotes och ”varför gjorde du inte motstånd när du blev våldtagen”. Min magkänsla säger att hon försöker komma på saker att sägs i förhör (kan fortfarande ha fel). Sen har läkaren etc fastställt att hon inte var i ett froozen fright läge så hon kunde plocka upp telefonen 2 gånger för att se så den spelade in fortfarande.
Min känsla också. Det är för mycket att de har gått ut på balkongen och rökt och sen går hon frivilligt in i sovrummet igen så att "övergreppet" kan fortsätta, fast då med inspelningen påsatt.
Citera
2018-12-10, 14:55
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:

Är du en fanatiker? Hur kan du inte se det uppenbara?
Citera
2018-12-10, 15:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorioso
Är du en fanatiker? Hur kan du inte se det uppenbara?
Du får läsa min posthistorik i tråden & bilda dig en uppfattning huruvida jag är "fanatiker".
Citera
2018-12-10, 15:15
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Du får läsa min posthistorik i tråden & bilda dig en uppfattning huruvida jag är "fanatiker".

Det intresserar mig inte. Jag utgår från din fanatiska kommentar.
Att tycka att det är normalt att titta på porr efter att man blivit våldtagen för att...ja ”alla tittar ju på porr” är milt sagt fanatiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in