Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Jag väntar fortfarande. Jag hade gett dig poäng för det där om det inte varit för att jag (likt Jordan) specificerat
radikal islam.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merrelito
Allians verkar väl att ta i.. kanske.. Däremot är feministernas undfallenhet total. Varför ser vi inte mer kritik från feministernas håll?
Jag har svarat på den här frågan så många gånger, men aldrig till dig så det är inte ditt fel. Det är ingen undfallenhet MEN feminism handlar inte om religion. Vad skulle poängen med att feminister kritiserar islam vara egentligen? Jag som personligen inte alls gillar religioner bryr mig inte om islam, jag kritiserar nästan aldrig islam. Skulle det då betyda att jag är allierad med islam? Får inte muslimerna ha något att säga till om den saken? Borde vi inte ha gemensamma .. någonting för att vara allierade?
Jag kritiserar aldrig westboro baptist church, eller ens vanliga baptister, eller presbyter eller någon kristen variant (nuförtiden) utöver jehovas vittnen där jag har ett egenintresse. Jag kritiserar inte heller andra religioner. Betyder det att jag är allierad med alla religioner förutom JV?
Endera är du uttalat mot oss eller så är du allierad med oss, som George W. Bush nästan sa.