Citat:
Ursprungligen postat av
GoUoD
Värt att nämna med roll är att det är viss (enorm) skillnad på munstyckena. Har alltid kört med vad jag hittat men köpte mig en på 4cm tjocklek, oj kände jag då - riktigt nöjsamt ett och tre ... suttit med roller (munstycke likt ett vedträ) som om det vore en rist-penna för att fylla betongen innan.
Ja, det är väl helt enkelt en fråga om utveckling, att fylla. Tänkte mer att göra flerfärgad fyll estetisk - men det är väl samma där: puls, och stadigt avstånd, alltid från samma sida, vänster höger, upp och ner, eller tvärtom (fick först en bild av sån där dåsig fyll i 12 färger när jag läste)
Ah yes, det är nästan som att rista med roll , går inte att köra snabbt om inte det är jätte tunt men då skvättar man över hela sig mer än vad det målas haha..
ahh okej, du menar så, hmm allstå man får helt enkelt hitta inspiration, kanske någon anime gubbe du gillar och färgerna passar perfekt för nån blandning, eller kasta massa trasiga leksaker i en låda och låt fantasin flöda...
svårt att beskriva något på det viset, det enklaste är bokstäver av olika färger, lite dimma här och där om man vill vara som resten.
men en bärs och lite fantasi bör få något unik, vem vet