Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Känns taskigt när man läser BO endast pratar gott om Monika i förhören. Måste göra ordentligt ont att läsa det nu.
Samtidigt verkar Monika hålla upp en god fasad på Instagram. Där skryts det, lagas mat och tas selfies precis som om allt var som vanligt. Märkligt alltihop.
Jag undrar om hon överhuvudtaget inte fattar att hon och hennes varumärke borde vara rökta efter att hon sitter och skyller på BO i förhör som kommer att bli offentliga. Om tidningarna
inte tar upp hennes uttalanden kring ett brott som begåtts i hennes bostad så kan de ta sina #metoo-kampanjer och trycka på toalettpapper.
Några citat ur förhöret med Monika:
Citat:
Monika är förvirrad och helt knäckt. Hon säger att hon inte litar på BO sedan gammalt. Monika säger att BO måste ha varit med på det.
Citat:
Monika säger att BO vill åt henne. Monika säger själv att hon är en känd kock och har skrivit många kokböcker. Monika undrar om det är därför gör såhär. Monika berättar att har arbetat hos Monika sedan tidigare. Monika berättar också att har gått från den ena mannen till den andra. har haft många tillfälliga förbindelser.
Citat:
FL: Varför lita du inte på BO?
Hon är lättfotad.
Citat:
De har träffats på mitt Café. Han har träffat henne via mig då Glen också jobbar där. Sen kan jag säga att Glenn kan bli skojig och säga dumma saker när han blir berusad. Sen har han sagt att han inte tycker är snygg för fem öre så jag förstår inte. Sen en annan sak var att hon var så sminkad. Hon hade en riktig fest-makeup när hon kom. Jag förstod inte det när vi bara skulle äta middag. Jag märkte ingenting under middagen. Vi hade det så trevlig.
Citat:
Monika tror att måste ha bjudit ut sig på något sätt. Monika tror att det väl kan vara spännande att vara med hennes man.
Citat:
Glenn har sagt att hon inte tycker att BO är snygg, han har sagt att han tycker att hon är lite lönnfet.
Brukar Glenn recensera utseendet på sin frus kvinnliga anställda till frun?
Citat:
Glenn har tidigare pratat med mig om att han vill ha en trekant, jag har skrattat och sagt nej. Jag har sagt att det räcker med honom.
Glenn måste ha fått en idé om att skulle passa då hon är lättfotad och jag känner henne, att jag kanske skulle gå med på trekant då, att det kändes lite familjärt. Det måste varit så.
Hur kommer det sig att du säger det här om trekant? Monika: Jag har ju läst hela Glenns förhör, det ligger ju ute på Flashback.
(Min fetning).
Så Monika, eftersom du läser här, om du vill rädda ditt eget varumärke så bör du göra som Isabella Löwengrip har gjort i veckan: dumpa mannen, gråt ut i media, säg att du har blivit lurad. Att skylla på brottsoffret och kalla henne "lättfotad" är rätt sunkigt.
PS: Dina kakor brukar vara för jävla torra, sluta att snåla på smöret.