Vilken tjej är finast; Ebba eller Annie?
Personligen kan jag tycka att rödtotten Annie Lööf ser kåtare ut än Ebba men vem som är sexigast är jämnare skägg. Ebba har slät och fin hy och ser snäv ut. Jag kan inte bestämma mig. Vad tycker ni? Vad hade ni lagt för respektive?
Jag skulle kräva jävligt bra betalt för att ta i någon av dessa politiska lallare. Men om jag måste välja så blir det EBT och då blir det bakifrån så jag slipper se hennes ansikte.
Nu skiljer det sig nästan 4-5 år mellan dem vilket kan göra stor skillnad vid den åldern. Tyckte Annie som hon själv såg ut vid 30 års åldern var väldigt bra. Nu ser hon alldeles för mycket mamma ut.
Annie har också ett mera typiskt skandinaviskt utseende medans Ebba ser mer ut som en polack med mulliga ojämna ansiktsdrag och tvära ögon. Annies ögon vinner också enorma poäng hos mig eftersom jag väldigt starkt gillar klara ögon. Ebba har dock en finare kropp och mycket bättre klädval. Ebba verkar också vara grovt mycket mera intelligentare i hur de ser på världen, men Annie har nog bättre ledarskapsförmåga och politiker kvalité.
PS: Dåligt val av bild från TS i jämförelsen. Han väljer en bild på Ebba där hon är i klar profil och photoshoppad med en skarp objektiv med syfte i att spegla henne i bästa person, i jämförelse med en bild på Lööf som någon reporter från Expressen tog i all hast medans hon var på väg hem.
Senast redigerad av ReiseReise 2018-12-07 kl. 04:12.
Nu tycker jag inte att endera av dessa två damer faller mig väl i smaken i dagsläget. Såg dock en intervju med en 20-nånting EBT som såg makalöst oskuldsfull och fager ut. Vansinnigt läckert, inte för att det ej existerar bättre komponerade ansikten, men för att helhetsintrycket var så där lekfullt erotiskt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!