2018-11-23, 20:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Vem kunde inte räkna ut att Gardell & Alex skulle prata igenom barnen till varandra
när det nämndes att dom skulle med.

Den långa vandringsstaven var alltså skitkorven, jag fick för mig att mig
att det var Alex som skröt över snoppen, då Sigge har fått för sig att snoppen alltid är brun dessutom.

P.S världen är inte mer polariserad än förr
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-11-23 kl. 20:26.
Citera
2018-11-25, 13:23
Medlem
tuffkatts avatar
Deras podcast blir bara sämre och sämre och sämre. För varje vecka känns det som att de tappar. Det är ju numera absurt mycket reklam, säkert 1/4 av avsnittet. Ingenting är spontant längre utan allt känns planerat och scriptat in i minsta detalj. Sigge som under de första två-tre åren aldrig skrattade åt Alex tråkiga skämt och imitationer tycker nu plötsligt att allt är så pass underhållande att han brister ut i skratt. Givetvis inte på riktigt vilket hörs tydligt, men för att förmedla bilden av att de själva åtminstone har kul. Och segmenten i sig, jösses. Det märks att de inte klarar av att göra 60 minuter av spontan dialog som F&F.

Allt man gillade med denna podcast när den var ny - spontan, provokativ och genuin - är som bortblåst nu. Dags att lägga ned detta nu grabbar med ett uns av heder i behåll. Vi förstår att det är en kassako, men tänk på er image.

Och Alex, du måste göra något åt ditt talfel. Man står fan inte ut med att lyssna på när du stammar dig igenom vare segment i podcasten. Jag vet att du läser detta.
Senast redigerad av tuffkatt 2018-11-25 kl. 13:28.
Citera
2018-11-26, 07:09
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Deras podcast blir bara sämre och sämre och sämre. För varje vecka känns det som att de tappar. Det är ju numera absurt mycket reklam, säkert 1/4 av avsnittet. Ingenting är spontant längre utan allt känns planerat och scriptat in i minsta detalj. Sigge som under de första två-tre åren aldrig skrattade åt Alex tråkiga skämt och imitationer tycker nu plötsligt att allt är så pass underhållande att han brister ut i skratt. Givetvis inte på riktigt vilket hörs tydligt, men för att förmedla bilden av att de själva åtminstone har kul. Och segmenten i sig, jösses. Det märks att de inte klarar av att göra 60 minuter av spontan dialog som F&F.

Allt man gillade med denna podcast när den var ny - spontan, provokativ och genuin - är som bortblåst nu. Dags att lägga ned detta nu grabbar med ett uns av heder i behåll. Vi förstår att det är en kassako, men tänk på er image.

Och Alex, du måste göra något åt ditt talfel. Man står fan inte ut med att lyssna på när du stammar dig igenom vare segment i podcasten. Jag vet att du läser detta.

Stackars dig som tvingas lyssna på något du uppenbarligen inte gillar något alls utav.
Citera
2018-11-27, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terugflitse
Herregud! Hade lagat potatisgratäng i en timme och satt och njöt, när Alex börjar prata om massa äckel i senaste avsnittet. Spydde rakt ut och fick slänga hälften av tallriken. Och barnen blev rädda. Kan dom inte varna innan dom ska prata om något riktigt äckligt så kan man välja och spola fram om man vill?!

Sitter du och lyssnar på podcast när familjen äter middag? Barnen borde vara rädda för sin framtid, må jag säga.
Citera
2018-11-28, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meatfuck
Sitter du och lyssnar på podcast när familjen äter middag? Barnen borde vara rädda för sin framtid, må jag säga.

Ett tips bara i all välmening. Slå av podden av prata med din familj istället.
Citera
2018-11-30, 20:27
Medlem
Enmansdemos avatar
roligt lustmord på Pärleros och här är inte ditt liv, sedan
blir Sigge missbrukaren av den modiga Siggeismen, alla debatörrer
har fel och Sigge har rätt att (inte) har rätt att veta säkert hur det ligger till,
får inte ihop överrep och stå säkert i individual-avvikelsen, svårare än så
är inte hans probmelatik

Det gör honom onödigt platt då han inte i övrigt inte är en platt person
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-11-30 kl. 20:48.
Citera
2018-11-30, 20:41
Medlem
PingPongGlasss avatar
Citat:

Att sparka på någon som stammar är bland det lägsta en kan göra, ruskigt lågt. Hoppas du blir gruppvåldtagen så pass våldsamt att du får bära stomipåse för resten av ditt liv.

Deras podcast tycker jag för övrigt har hållit en jämn och bra nivå sedan start.
Citera
2018-11-30, 20:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:

Nu fick du dig en avbassning tuffkatt, både någon som sa en istället för man och opportunistiskt försvarade importen av gruppvåldtäktsmän med att dom åtm kan användas mot in-hemska män också...blir delad glädje förhoppningsvis, det var lätt att se igenom
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-11-30 kl. 20:56.
Citera
2018-11-30, 20:53
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongGlass
Att sparka på någon som stammar är bland det lägsta en kan göra, ruskigt lågt. Hoppas du blir gruppvåldtagen så pass våldsamt att du får bära stomipåse för resten av ditt liv.

Deras podcast tycker jag för övrigt har hållit en jämn och bra nivå sedan start.

Triggered. Jobbar du på Lendo eller?

Ps. Det fetade är fullständigt skitsnack och det vet du också.
Citera
2018-11-30, 21:03
Medlem
tuffkatts avatar
Att varken Alex eller Sigge kritiserar Veronica Palms patetiska utspel i debatten med David Eberhard gör mig förbluffad. Nog för att de är fega, politiskt korrekta and what not men nog har de alltid genomskådat och följaktligen hängt ut korkade människor i podcasten. Tvärtom så tycktes Sigge och inte minst Alex anse att Veronica Palm gick vinnande ur den debatten. Sigge som är en intellektets och vetenskapens.. helt otroligt.

För den som ännu inte tagit del av som kan vara århundradets mest patetiska offentliga framträdande (av en fd riksdagsledamot) så kommer det här: https://www.youtube.com/watch?v=vyONVjaRyRQ
Citera
2018-12-01, 12:47
Medlem
Citat:
Att varken Alex eller Sigge kritiserar Veronica Palms patetiska utspel i debatten med David Eberhard gör mig förbluffad. Nog för att de är fega, politiskt korrekta and what not men nog har de alltid genomskådat och följaktligen hängt ut korkade människor i podcasten. Tvärtom så tycktes Sigge och inte minst Alex anse att Veronica Palm gick vinnande ur den debatten. Sigge som är en intellektets och vetenskapens.. helt otroligt.

För den som ännu inte tagit del av som kan vara århundradets mest patetiska offentliga framträdande (av en fd riksdagsledamot) så kommer det här: https://www.youtube.com/watch?v=vyONVjaRyRQ

Haha snacka om pulvrisering, jag tackar för länk!

Ja, mycket märkligt - om de inte ska nämna att Palms försök till härskartekniker så förstår jag inte varför dem ens tog upp det. Alla som har faktiskt sett klippet vet ju att Palm blev utskåpad.
Citera
2018-12-06, 19:32
Medlem
Vill gärna ha tips på de mest skvallriga, provocerande avsnitten. Jag vet ett än så länge (I bergakungens sal) men vill hitta fler. I live for the drama.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in