Citat:
Ursprungligen postat av
Shqipe98
Sverige har aldrig varit hederligt fan snackar du om...ni har haft fullt med pedofiler sen gud vet när även när "blattar" inte fanns här. Finns inte en enda land på denna planet som är hederlig, och jag vet att du vet de. De är din nationalism eller patriotism som snackar just nu och tro mig jag vet hur de känns. Att vittna även när Sverige inte had invandrare var inget man vill göra. För oavsett vem man är så har alla 100% blivit uppfostrat att man ska inte va en råtta/snitch eller blanda in sig om de inte berör din familj eller så.
Som sagt svensken är lika äckligt...om du nu tänker på en sak. Hur ofta är de du ser en svenne som blir mördat nu förtiden av en invandrare som är med i de här gängen? aldrig...folk skjuter varandra här men inte svennen för folk vet att tidningarna och nyheterna hade alla lagt fokus på de om en vanlig svennson blev mördat. Kolla föresten han ubåt mördare som ett exempel...killen byggde en hel jävla ubåt och mördade hon kvinna inuti och skärde upp henne i bitar. Du kallar blattar kaoz men inte svenskar också. Kom igen fan tänk lite.
Du har fel, innan blattarna vittnade alla som inte själva var kriminella, Sverige var ett enormt mycket mer hederligt land på den tiden.
Men du har rätt i att Balkanfolk är ljusår bättre än araber, alla avskyr araber även araber själva.
Vilka är det som skjuter nu då, stämmer det att det är nån sorts bieffekt av massarresteringarna i Spanien?