2023-02-09, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Exakt varför "vet ingen" efter 2 år namnet på den skjutna fittungen på pizzerian, ja menar något måste han gjort för att förtjäna det!? Och vem var det som häktades för mordförsöket på "16åringen" samt vad var motivet????!!!

Nu, drygt fyra år senare vet jag.

Började rota runt lite efter fritagningen av Milad Safi: (FB) Väpnad fritagning från kriminalvårdstransport vid sjukhus - Norrköping 2023-02-08)

I ett beslut om omhändertagande enligt LVU från 2019 står det:

”Den 2 december 2018 skadades Milad Safi efter flera skott mot kroppen och vårdades på akuten där han opererades för sina skottskador.”

Och efter att ha rotat lite till hittade jag att det var Gi*an Pinc*eira Sa*atci (h) som satt häktad för mordförsöket i tre månader innan misstankarna mot honom avskrevs.
Citera
2023-02-09, 18:33
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Nu, drygt fyra år senare vet jag.

Började rota runt lite efter fritagningen av Milad Safi: (FB) Väpnad fritagning från kriminalvårdstransport vid sjukhus - Norrköping 2023-02-08)

I ett beslut om omhändertagande enligt LVU från 2019 står det:

”Den 2 december 2018 skadades Milad Safi efter flera skott mot kroppen och vårdades på akuten där han opererades för sina skottskador.”

Och efter att ha rotat lite till hittade jag att det var Gi*an Pinc*eira Sa*atci (h) som satt häktad för mordförsöket i tre månader innan misstankarna mot honom avskrevs.
Bra grävt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in