2018-12-05, 19:28
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Ett citat taget ur sitt sammanhang. Det Kelly väljer att utesluta är det som Assange berättar före; att Trump är frispråkig.

Underförstått: Trump är frispråkig (inte politiskt korrekt), vilket är det närmsta han kommer till "skandaler" och anledningen till varför Wikileaks inte har rapporterat om Trump.

Trumps frispråkighet är mer material för Hänt Extra eller liknande slöseri av papper än för Wikileaks.

Men vänta nu, var inte Wikileaks kapat?
Citera
2018-12-05, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Men vänta nu, var inte Wikileaks kapat?

Dem kanske KAPAT tillbaks den ?
Trust The Plan allt går enligt planerna !
Citera
2018-12-05, 20:58
Medlem
Fittahoras avatar
En till statusuppdatering, denna gång gällande Stormy Daniels och Michael Avenatti.

Jag har tidigare argumenterat för att Stormy Daniels och Michael Avenatti är Black Hats. Många "anons" spekulerade i att Stormy Daniels var en White Hat som skulle användas på liknande sätt som Michael Flynn. Jag köpte inte den teorin eftersom jag inte kunde hitta någon användbar strategi för henne. Avenatti var enkel att genomskåda då hans historik skriker korruption.

Stormy Daniels stämning mot Donald Trump har avgjorts till Trumps fördel, vilket förväntas kosta henne stora summor (spekulationer nämner omkring 5 miljoner kronor). Avenatti har gjorts till åtlöje och är konkursmässig.

Jag väntar med spänning på mer information gällande Michael Cohen. Jag har argumenterat för att han är White Hat som tillsammans med Trump gillrat en fälla för att bl a sätta dit journalister.
Citera
2018-12-05, 21:59
Medlem
Pussykings avatar
Q för ett år sen Dec 5 2017 00:24:14 (EST) Who knows where the bodies are buried? FLYNN is safe. We protect our Patriots. Q

Nu ett år senare får vi reda på att det inte blir något fängelsestraff för Flynn, safe indeed. Han har dessutom varit behjälplig i flertalet utredningar som inte verkar handla om Russian collusion. Den här twittertråden utvecklar ämnet ytterligare.

https://threadreaderapp.com/thread/1070213219401302016.html

Det är allt tydligare att vi går mot en ny fas i den här soppan och allt närmare åtal mot kabalen, även om man inte kanske tror det om man hämtar sin information från den här tråden, där de som vill diskutera ämnet kallas för dumskallar av ett gäng som spenderar all sin fritid i en tråd där de inte är intresserad av topic. Go figure.
Citera
2018-12-05, 22:14
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Den här twittertråden utvecklar ämnet ytterligare.

Var det bara jag som la märkte till att författaren till tråden presenterar en teori identisk med den jag har argumenterat för i tråden (i månader)?

Jag stack ut hakan och påstod att Kavanaugh inte skulle bli utsedd till domare i högsta domstolen för hans kopplingar till Skull&Bones/Bush/Clinton. Hitintills är det mitt enda fel, allt annat som jag har förutspått gällande individer och deras roller har visat sig vara korrekt.
Citera
2018-12-05, 23:05
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Q för ett år sen Dec 5 2017 00:24:14 (EST) Who knows where the bodies are buried? FLYNN is safe. We protect our Patriots. Q

Nu ett år senare får vi reda på att det inte blir något fängelsestraff för Flynn, safe indeed. Han har dessutom varit behjälplig i flertalet utredningar som inte verkar handla om Russian collusion. Den här twittertråden utvecklar ämnet ytterligare.

Det är allt tydligare att vi går mot en ny fas i den här soppan och allt närmare åtal mot kabalen, även om man inte kanske tror det om man hämtar sin information från den här tråden, där de som vill diskutera ämnet kallas för dumskallar av ett gäng som spenderar all sin fritid i en tråd där de inte är intresserad av topic. Go figure.

Det är över, det finns inga alternativa teorier kvar, Flynns dom avslöjade ALLT. Enda alternativet är att han har angett Trump i någon utredning utanför Mueller, det finns inte ens någon sådan! Det existerar dock en om CF... Seriöst, när Flynns fru tom använder Q:s catchphrase #WWG1WGA då finns ingen återvändo.

Pissormen, fjärtfjärt, hamstern et al är från och med nu konspirationsteoretikerna i tråden. Förklara annars Flynns dom och förseningen. "Flynn is safe" var ett av Q:s tydligaste meddelanden vilket är lika med att allt är klart!

Det är över.
Citera
2018-12-05, 23:10
Medlem
Hur vet någon i den här tråden vad Flynn har berättat för Mueller?
Han kan ju lika gärna berättat om några smaskiga Trump affärer i Ryssland.
Jag förstår inte hur någon tror att Trump stårr på folkets sida, han står på sin egens plånboks sida.
Citera
2018-12-05, 23:23
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
För att Muellers rapport om Flynn-åtalet indikerar kraftigt att utredningen om Rysslands och Trumps valkampanjs eventuella påverkan på presidentvalet 2016 är nerlagd.
Citera
2018-12-05, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
För att Muellers rapport om Flynn-åtalet indikerar kraftigt att utredningen om Rysslands och Trumps valkampanjs eventuella påverkan på presidentvalet 2016 är nerlagd.

Har du möjlighet att länka till den rapporten?
Citera
2018-12-05, 23:25
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:

Ja, EXAKT! Du får väl gissa på dom två alternativen som finns;

1. Flynn har berättat något för en utredning som rör Trump, helt okänd fram till idag förresten då det inte är Mueller.
2. Flynn har berättat allt om DS, U1, FISA m.m

Vad tycker du är det rimliga alternativet? Jag säger som Barbara Flynn #WWG1WGA
Citera
2018-12-05, 23:26
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Har du möjlighet att länka till den rapporten?
https://www.scribd.com/document/394926708/Mueller-memo-on-Flynn-sentencing
Citera
2018-12-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ja, EXAKT! Du får väl gissa på dom två alternativen som finns;

1. Flynn har berättat något för en utredning som rör Trump, helt okänd fram till idag förresten då det inte är Mueller.
2. Flynn har berättat allt om DS, U1, FISA m.m

Vad tycker du är det rimliga alternativet? Jag säger som Barbara Flynn #WWG1WGA

Jag tror att Trump är närmare fängelse än vad Hillary Clinton är .
Lock him up.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in