Citat:
Ursprungligen postat av
Ohprost
Känner Lars till en del (arbetsmässigt) och upplever honom inte utstråla att han är direkt homo.. Däremot är han alltid stiligt klädd så jag kan tänka mig att det var ett rent rånöverfall.
Han kan upplevas lite arrogant.. typ lite förmer än andra.
Håller med om det första. Wallins aura är inte sådär jättehomo, även om han har drag av femininitet. Stilfull är han, ja. Med svenska mått är hans klädstil extremt avancerad och synnerligen modemässig (svensson på gatan fattar inte hans typ av elegans).
Rånöverfallet - att just Wallin utsattes kan ha berott både på slumpen och att rånaren gjorde en hastig bedömning att han utifrån kläder/style skulle ha pengar, utan att för den skull (hinna) urskilja att Wallin är homosexuell.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lydan
Menar ni att han skulle ljuga i sitt inlägg? Det lät gamla rimligt som jag uppfattade det. Han hade otur på sista sträckan ensam på väg till hotellet.
Han lär inte ljuga. Dock är han nog mycket noggrann med att inte berätta allt, dvs. detaljer om vem GM är då det kan bli fel i Sverige...
Ja, en jäkla otur verkar han ha haft.
Citat:
Å andra sidan.. Ja, att någon skulle känt igenom och vilja ta ett kort... Hmm, ja, jag har ingen koll på dessa "kändisar", men visst, han är inte bekant för mig åtminstone.
Wallin är känd kändis sedan många år. Han är eller har varit den svenska kungafamiljens favoritdesigner. Till och med att det uppmärksammades igår i Tyskland. "Lars Wallin, Kronprinsessan Victorias älsklingsdesigner...":
https://www.gala.de/royals/skandinavier/prinzessin-victoria--ihr-lieblingsdesigner-wurde-ueberfallen-21965798.html