2018-12-05, 23:37
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realism2000
Lars Wallin är väl någon jävla multikulti. Bor mest sannolikt på Östermalm eller i något gated community, röstar MP eller L och hatar SD.

Citat:
Jag mår så extremt illa av personer som Lars Wallin. Hycklare. Någon borde tala om för honom att invandrare inte direkt gillar "queers".
Har du några som helst belägg för dina fördomar om Brottsoffret?
Citera
2018-12-05, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Har du några som helst belägg för dina fördomar om Brottsoffret?
Menar du fördomar om att han är "queer" eller multikulti?
Citera
2018-12-06, 00:08
Medlem
Citat:
Lars Wallin är väl någon jävla multikulti. Bor mest sannolikt på Östermalm eller i något gated community, röstar MP eller L och hatar SD.

Det förstod man ju genom att läsa hans uttalanden om det inträffade. Dumjäveln har ju inte, i likhet med många andra pk-puckon, fattat vad han har runt omkring sig.
Man blir faktiskt ganska förvånad ändå över hur sjukt blåögda dessa människor är.

Undrar hur länge det dröjer för bögar och liknande innan de begriper vad de faktiskt har ställt sig bakom och uppmuntrat.
Citera
2018-12-06, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Det är väl bara massa tjackade afrikaner i Paris? Garanterat någon sån som gjorde brottet.

Finns allt möjligt slödder i Paris.
Citera
2018-12-06, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Om han är PK är han också helt faktaresistent.

Jag tyckte mig läsa in ett litet frö av uppvaknande i hans uttalanden. Kommer inte ihåg texten just nu men det var ungefär som att han inte riktigt kunde begripa hur detta kunde hända. Han får väl fundera lite...
Citera
2018-12-06, 00:37
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Menar du fördomar om att han är "queer" eller multikulti?
Hurså?
Antingen har du belägg för båda eller bara en av dina fördomar. Eller så hittar du bara på.
Nå? Vilket är det?
Citera
2018-12-06, 01:25
Medlem
Okpoeiwpos avatar
Stjärndesignern Lars Wallin rånad och misshandlad i Paris
https://www.expressen.se/noje/stjarndesignern-lars-wallin-ranad-och-misshandlad-i-paris/
Citat:
Designern fick vård i Paris under söndagen och är nu tillbaka i Sverige. Han har polisanmält händelsen och kommer att söka professionell psykologisk hjälp för att hantera traumat.

Det som skärrat kläddesignern mest är det oroliga läget i världen. Lars Wallin menar att rånaren utnyttjade helgens turbulenta omständigheter i Paris – och passade på att slå till.

– Jag mår själv så dåligt av all ondska som sprider ut sig i världen. Vad är det som händer i världen, det är inte okej, säger Lars Wallin och tillägger:

– Det här som hände mig är något mer än politiskt. Det känns som om det lockat till sig personer som inte har med det politiska budskapet att göra.
Citera
2018-12-06, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Är inte LW gravt homosexuell?
Kan i så fall ha rört sig om ett hatbrott ifrån nån uppretad islamist.

Det er bare islam, der ikke kan lide en bög
Citera
2018-12-06, 02:01
Medlem
Okpoeiwpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohprost
Känner Lars till en del (arbetsmässigt) och upplever honom inte utstråla att han är direkt homo.. Däremot är han alltid stiligt klädd så jag kan tänka mig att det var ett rent rånöverfall.

Han kan upplevas lite arrogant.. typ lite förmer än andra.
Håller med om det första. Wallins aura är inte sådär jättehomo, även om han har drag av femininitet. Stilfull är han, ja. Med svenska mått är hans klädstil extremt avancerad och synnerligen modemässig (svensson på gatan fattar inte hans typ av elegans).
Rånöverfallet - att just Wallin utsattes kan ha berott både på slumpen och att rånaren gjorde en hastig bedömning att han utifrån kläder/style skulle ha pengar, utan att för den skull (hinna) urskilja att Wallin är homosexuell.
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Menar ni att han skulle ljuga i sitt inlägg? Det lät gamla rimligt som jag uppfattade det. Han hade otur på sista sträckan ensam på väg till hotellet.
Han lär inte ljuga. Dock är han nog mycket noggrann med att inte berätta allt, dvs. detaljer om vem GM är då det kan bli fel i Sverige...
Ja, en jäkla otur verkar han ha haft.
Citat:
Å andra sidan.. Ja, att någon skulle känt igenom och vilja ta ett kort... Hmm, ja, jag har ingen koll på dessa "kändisar", men visst, han är inte bekant för mig åtminstone.
Wallin är känd kändis sedan många år. Han är eller har varit den svenska kungafamiljens favoritdesigner. Till och med att det uppmärksammades igår i Tyskland. "Lars Wallin, Kronprinsessan Victorias älsklingsdesigner...":
https://www.gala.de/royals/skandinavier/prinzessin-victoria--ihr-lieblingsdesigner-wurde-ueberfallen-21965798.html
Senast redigerad av Okpoeiwpo 2018-12-06 kl. 02:56.
Citera
2018-12-06, 02:28
Medlem
Proras avatar
Ok, alltså inget försök till signalement.

Men inte ens den mest räddhågsna bög skulle välja att sluta ögonen inför det fyrverkeri av samverkande manlig muskelmassa som uppenbarade sig framför honom i färd med att genomföra misshandeln.
Citera
2018-12-06, 05:06
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Ver vi mer om de faktiska omständigheterna?
Hur ”träffades” BO och GM, var det ett rent överfall där den gode Lars råkade komma I vägen eller var det kanske ett möte för bögsex som spårade ur? Känns ju inte omöjligt att den gode Lars lockades att försöka köpa lite exotisk kuk men att han helt enkelt blev bögknackad.
Citera
2018-12-06, 10:12
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estramus
Jag tyckte mig läsa in ett litet frö av uppvaknande i hans uttalanden. Kommer inte ihåg texten just nu men det var ungefär som att han inte riktigt kunde begripa hur detta kunde hända. Han får väl fundera lite...

Nej de kan aldrig begripa medans vi andra suckar uppgivet "när fan ska du vakna?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in